Проестував з електродвигуном лігерад “Колумб” в комплектації МТБ. Єдине, що трохи непокоїть – був досить сильний вітер (10-12 км\год). Це могло вплинути на результати. Тому планую повторити тест при слабшому вітрі.
Умови:
Температура: +4.6 (дуже змерз, поки катався на моторі, не обертаючи педалі)
Вітер: північно-східний, 3 м\с
Вага: 35+59 кг.
Місце проведення тесту: те саме, що й в минулому тесті.
Проведено 4 заїзди на різних передачах. Відрізок проходився в обидва боки з заміром часу та електричної роботи в кожен бік. Перед виїздом на тестовий відрізок і вмиканням мотору я розгоняв лігерад педалями. Тести записані на відео та переміщені в архів.
В першому та другому тестах мотор працював з перевантаженням (електрична потужність сягала 340W, але він абсолютно не нагрівся, завдяки вдосконаленій вентиляції та сильному зустрічному потокові).
Результати:
Так само як “Скотчмобіль” не дотягнув ні до одного веломобіля з таблиці калькулятору, “Колумб” в цих умовах також не здивував. Незавжаючи на те, що по відчуттях він їхав легше, реальна ефективність вийшла нижчою.
Результати подаю у вигляді графіку та таблиці.
Проте найцікавіше ще попереду – тестування стандартних велосипедів!
Відео тесту №13
Тести 12-го березня:
Як бачимо, вітер має більший вплив на результати, ніж завалось раніше. Необхідно повторити і тест “Скотчмобіля” в штиль…
Тобто виходе, що навіть не супер обтічний кузов все одно більш ефективний, ніж лігерад?
Ну, так і мало бути, судячи з того ж калькулятору. Просто там цифри інші. Якщо перерахувати відсотки, то різниця між “Колумбом” і “Скотчмобілем” буде не велика.
До того ж, мій “Колумб” зібраний для поїздок по грунту. Тут важливо пам’яттаи, що тест показує результат не “теоретичного лігерада з короткою базою”, а конкретно мого лігерада.
Якщо поставити інші шини, то вони зменшать і аеродинамічній опір також.Втім, скоро повторю тест Колумба, щоб мати більш точні дані. Бо викревлений графік це наслідок раптового збільшення зустрічного вітру в одному з тестів.
Але, поки що, не варто поспішати з висновками. Іде збір даних, можливі помилки і неточності.
Ясно)
Оновив результати. В штиль “Колумб” повністю наздогнав “Скотчмобіль” по характеристиках.
Ну якщо із лігерадом такі ж характеристики, то теж зовсім не погано, зате є кузов, аппарат завжди “стоїть”, і в дощ не моче)
Так, але вага на 13 кг більша, тому, якщо багато підйомів, то середня швидкість вийде меншою.
Окрім того, подивимось, які будуть результати у “Колумба” на шоссерних колесах.
В последнем графике ошибки в подписи?
Да. Сейчас исправлю