Тест ефективності лігерада “Колумб 24\26” + відео (ОНОВЛЕНО)

DSCF2473

Проестував з електродвигуном лігерад “Колумб” в комплектації МТБ.  Єдине, що трохи непокоїть – був досить сильний вітер (10-12 км\год).  Це могло вплинути на результати. Тому планую повторити тест при слабшому вітрі.


 

Умови:

 

Температура: +4.6 (дуже змерз, поки катався на моторі, не обертаючи педалі)

Вітер: північно-східний, 3 м\с

Вага: 35+59 кг.

Місце проведення тесту: те саме, що й в минулому тесті.

Проведено 4 заїзди на різних передачах.  Відрізок проходився в обидва боки з заміром часу та електричної роботи в кожен бік.  Перед виїздом на тестовий відрізок і вмиканням мотору я розгоняв лігерад педалями.  Тести записані на відео та переміщені в архів.

В першому та другому тестах мотор працював з перевантаженням (електрична потужність сягала 340W, але він абсолютно не нагрівся, завдяки вдосконаленій вентиляції та сильному зустрічному потокові).


 

Результати:

Так само як “Скотчмобіль” не дотягнув ні до одного веломобіля з таблиці калькулятору, “Колумб” в цих умовах також не здивував. Незавжаючи на те, що по відчуттях він їхав легше, реальна ефективність вийшла нижчою.

  Результати подаю у вигляді графіку та таблиці.

таблиця2Графік2

  Проте найцікавіше ще попереду – тестування стандартних велосипедів!

Відео тесту №13


 

 Тести 12-го березня:

Результати

Грфк3

DSCF2480 DSCF2477 DSCF2479 DSCF2478


 

Як бачимо, вітер має більший вплив на результати, ніж завалось раніше.  Необхідно повторити і тест “Скотчмобіля” в штиль…


 

Порівняння двох результатів "Колумба" у вітер і в штиль

Порівняння двох результатів “Колумба” у вітер і в штиль

8 коментарів до “Тест ефективності лігерада “Колумб 24\26” + відео (ОНОВЛЕНО)

  1. Тобто виходе, що навіть не супер обтічний кузов все одно більш ефективний, ніж лігерад?

  2. Ну, так і мало бути, судячи з того ж калькулятору. Просто там цифри інші. Якщо перерахувати відсотки, то різниця між “Колумбом” і “Скотчмобілем” буде не велика.
    До того ж, мій “Колумб” зібраний для поїздок по грунту. Тут важливо пам’яттаи, що тест показує результат не “теоретичного лігерада з короткою базою”, а конкретно мого лігерада.
    Якщо поставити інші шини, то вони зменшать і аеродинамічній опір також.Втім, скоро повторю тест Колумба, щоб мати більш точні дані. Бо викревлений графік це наслідок раптового збільшення зустрічного вітру в одному з тестів.

    Але, поки що, не варто поспішати з висновками. Іде збір даних, можливі помилки і неточності.

  3. Ну якщо із лігерадом такі ж характеристики, то теж зовсім не погано, зате є кузов, аппарат завжди “стоїть”, і в дощ не моче)

  4. Так, але вага на 13 кг більша, тому, якщо багато підйомів, то середня швидкість вийде меншою.
    Окрім того, подивимось, які будуть результати у “Колумба” на шоссерних колесах.

Коментарі закриті.