Всім привіт! Пропущена сотка 2016 року(після операції) не давала мені спокою і в 2017 році було вирішено їхати 100 % на лігераді тим більше він вже обкатаний навіть бруківкою сільською (їхати можна ,але дуууже повільно). Єдина проблема – невідомо як пакувати в чохол лінерад- влізе чи ні.Тому перед поїздкою була проведена репетиція – і о диво – лігерад виявився в складеному стані не набагато більший ніж звичайний велик, вага правда трохи завелика(20-25 кіло) , але тут нічого не поробиш матеріал сталь, сідло ну і підвіска додають ваги, тим більше варився він з великим запасом по міцності , можна було зробити легше.
Погрузка та вигрузка з поїзда не викликали особливих труднощів, добре що приїхали зараня тому що велосипедистів з Вінниці їхало чоловік з 15 у вагоні і не всі вони знали як пакуватися тому виникли невеличкі конфлікти з провідником. У нас було усе чудово зайшов у вагон один з пеших одразу запхав лігерад у чохлі в куток, прикрутив його резинкою щоб не впав і спробував заснути.
В Одесі ми з жінкою на Сотку завжди знімаємо квартиру щоб не пхатися з велосипедом по готелях.
На старті я вирішив не пхатися в передню частину пелетонуі поїхав не поспішаючи і намагаючись не перегрузити коліна як то було на вінницькій Сотці коли довелося іти пішки. Лігерад ішов чудово швидкість була непогана я потроху обганяв інших, тим більше що в мене була перевага – мені не дошкуляв зустрічний вітер.
Після першого КПП довелося трошки пройтися пішки тому що був крутий підйом а в мене попереду найменша зірка на 38.Можна було б і вкрутити але пожалкував свої коліна.На спуску добре розігнався було аж страшно трохи. Потішило те що місцева влада трохи полатала дороги до сотки (позасипала ями) і не треба було вихлятися по всій проїзджій частині ухиляючись від ям.
Після одного із сіл мене почали всі обганяти , швидкість впала крутити стало тяжко невідомо чому. Зупинившись до вітру я помітив що спущена задня покришка – останні 10 км я їхав практично на ободі! Добре хоч не пожувало покришку. Заміна зайняла зо два десятки хвилин.
По дорозі до Молодіжного (Комсомольське) довелося вкручувати проти зустрічно-бокового вітру, один раз навіть зупинився з переляку, коли зустрічний автобус перекрив повітряний потік і мене добряче потягнуло на зустрічну смугу (переставило десь на 1 м).Але навіть при такому зустрічному вітрі лігерад показав себе чудово- їхав,обганяв (при чому деякі велосипедисти ішли пішки не в змозі їхати проти вітру).
Дуже засмутила відсутність піт-стопа біля Молодіжного (у 2014-му там були дуже смачні мочені кавуни і каша).
Далі було легше- почалася міська смуга вітер не так дошкуляв, тому спокійно доїхав до фінішу, навіть лишилися сили на маленький спурт на фініші.Час в дорозі 5год 30 хв- не так погано , зважаючи на мій вік 46 років, і відсутність нормальних тренувань перед поїздкою.
Висновки- зменшити вагу, додати ще одну зірку на 24 зуба ( або поставити овал).
Ну і трохи передстартового відео
Гарно. Нормальний результат. Більше нікого не було на лігері?
Дуже дякую за розповідь! Буду намагатись знову приймати участь у змаганнях, бо почитав і самому захотілось покататись на сотку!
Я достатньо детально описав тему пакування лігерада для перевозки у вагоні у темі на цьому форумі.
Висновок такий, що по габаритам, дійсно, майже як звичайний вел, навіть чохол стандартний в мене був
От тільки часу тратити на розкладання/складання треба значно більше.