Швидкість.

Доброго дня.

Учора провів пів дня у Ютубі аналізуючи подібні ролики. Справа у тому що я встановив спідометра і тепер постійно заміряю швидкість у поїздках. Мене саме більше цікавить наскільки реально можна замінити автомобіль велосипедом.

Багато років тому коли я вперше їздив на море на авто мене дуже здивувало що усю дорогу ми гнали як скажені а коли приїхали то вийшло о середня швидкість 66 км/год ! Тобто автомобіль це не такий уже і швидкий транспорт і у реальному житті потрапити з точки «а» у точку «б» можна за певний час який залежить від дуже багатьох факторів.

Відповідно маючи транспорт з різними швидкостями не факт що швидший приїде скоріше. Сьогодні їхав до міста (я живу у селі за 14 км) і на зупинкі автобуса побачив знайому. «Пазік» легко мене переганяє але у нього на шляху 7 зупинок та ще час протягом якого чекаєш автобус на зупинкі і вишло так що я знову побачив її у місті за 38 хвилин!

Сьогодні я їхав з середньою швидкістю 21.3 бо дув зустрічно-боковий а потім і зустрічний вітер і їхати було важче. От пишу і думаю а як же ось такі корпусні веломобілі їдуть 40-50км /год ? Невже так допомагає обтікач?  Під одним з цих роликів я переклав коментарі і вияснилось що чоловік вже «у віці» а проїхав 400км за 27 годин. Тобто середня швидкість 14.8 км/год. Тобто те що на відео це їзда у спортивному режимі і швидкості 40-50 це максимальні і підтримувати їх можна досить не довго а коли бувають горби та перехрестя то швидкості уповільнюються плюс ще зупинки для відпочинку. В результаті виходять оті 14.8 на веломобілі і 66км/год на авто. Навіть учора , коли до міста і назад ми їхали з дочкою то середня була теж 14км/год але для мене це був настільки легкий режим що так їхати міг би ще хоч 100 км! Дочка без тренувань їхала з останніх сил але і пілоти на веломобілях також при швидкості 40-50 дихають через відкритий рот і ніс – тобто це те що я відповідаю на питання «скільки він їде?» – це велосипед і щоб їхати потрібно крутити педалі!, сам він не їде!

Дуже хотілося б дізнатися про їзду з обтікачем у тих хто справді їздив, цікаво а в Україні є хоча б один «Квест» «Орка» чи «Мілан»? Чи є опис хоч одного українця який пробував їхати? Вім Руттен – цей славнозвісний бібліотекар , давав кому не будь поганяти?  Реально поганяти а не лише посидіти?

Як би там не було але у авто проводиш менше часу ніж у веломобілі і якщо людина заробляє пристойно то їхати за 45 км на веломобілі це 6годин в дорозі а на авто 1.5 години. За 4.5 години які вивільнились хтось може заробити на 5 або більше поїздок по маршруту на авто!

Якщо хтось також пристойно заробляє але слідкує за фізичною формою то півгодинна ранкова пробіжка +дорога до роботи на авто те саме що дорога до роботи на веломобілі + змінний одяг.

Розмовляв з емігрантом що живе у Німечині але їздить по усій  Европі – там дуже мало корпусних веломобілів , більше бачив лігеради – можливо що він на «фурі» не їздить по вело доріжках а можливо що дійсно це екзотика.

Повністю закритий веломобіль це не лише менший опір повітрю – з цим спорити безглуздо адже рекорди встановлюють на найбільш обтічних машинах, а це ще комфорт .

Мені найбільше подобається авто коли за вікном дощ, слякоть а ти не стоїш на зупинкі та не мезнеш. Так і корпусний веломобіль повинен бути комфортнішим від відкритого.

Можливо у когось є час то дуже хотілося б почути Ваші коментарі на цю тему!

8 коментарів до “Швидкість.

  1. Я таким бачу транспорт на кожен день. Бажано хіба більші колеса,двохмісний, потужніший мотор, знімні двері в залежності від погоди і легша вага . Хоча 70 це і так мало.

  2. Корпусні веломобілі це крута річ але є сильна проблема ціни! ну і дороги в нас такі що не завжди то дасть перевагу. А найбільша проблема наших людей то стереотипи і лінь!
    Наприклад я надумав робить трай і показав свої ідеї деяким друзям то всі кажуть нашо воно мені коли є велосипед 🙂 а дехто взагалі назвав то інвалідним кріслом!
    От я дуже хотів би погасати у крутому веломобілі, певно відчуття космос!!!!

  3. На деяких фото корпусних веломобілів бачив щільну тканину чи мат якими обвішують корпус з середини – напевно з метою шумо- або тепло- ізоляції. Не виключено що в середині корпусу може справді бути космос – на сонці нестерпна спека а зимою підступні протяги тому не думайте що він такий же хороший як його зовнішній вигляд.
    Навіть не лінива людина стомиться якщо крутити десятки кілометрів по горбах тому електропривід просто необхідний якщо використовувати веломобіль як побутовий а інакше або це чисто спорт або просто розвага у парку!
    Якщо робити корпусні веломобілі в Україні то вартість буде 700 дол. і це з дуже хорошим заробітком! вага може бути менше 40кг навіть менше 35 кг але це лише їхати самому і глядіти а інакше запас міцності а це 40кг і не менше.
    Робити трайк завжди цікаво особливо коли потім на ньому їздитимеш – це відчуття наче їдеш по вулиці на дивані ! Так само комфортно і стільки ж уваги перехожих!
    Я коли сів на велосипед то здивувався чому так високо та чому на мене не звертають уваги!?

  4. Всем привет. Пишу как бывший владелец трехколесного веломобиля (продан). Правда без кузова. Я довольно много покатался на таких конструкциях. Много ездил на работу, меж город. Межгород – колеса 28″, однотрубки – Харьков – Полтава средняя скорость где то 22км/ч. Замерял по столбикам и секундомеру. Много ездил по городу. Но это было в 90 -ые. А сейчас такой плотный поток по городу, что я на велике побаиваюсь ехать, а в центре и около так вообще приходится на руках везти. Сейчас езжу на работу на велосипеде или на “Зокре”. Я был ярым фанатом веломобилей как альтернатива авто в 80-90. Прошло время, купил авто. Авто стаж 20лет. В нашей стране веломобиль не вытеснит . Нет велодорожек, обочина разбита, поставить перед магазином стремно, съездить на базар – это нечто, а где хранить (я тут маюсь где авто поставить, нет автостоянок в моем районе). На балконе помещается только лигерад. Потом не забываем про гигиену. Ты такой весь мокрый, потный, вонючий…… У меня на работе есть хоть душ. Так это в начале или в конце раб-го дня, а в середине по делам как? А про меж город я вообще молчу. На море с палаткой, едой, женой и собаками. Гы-гы… По молодости много лет пытался популяризировать веломобиль. Наталкивался на не понимание или сочувствие (сынку, а что у тебя болит?). Не подумайте что я сдался, мои работы говорят сами за себя. Но для меня (веломобиль – лигерад) это прежде всего спортивный снаряд для приятного времяпрепровождения, а не ТРАНСПОРТ. Хотя мои выводы больше относятся к КРУПНЫМ городам. Я вот стал задумываться об электродвигателе на “Зокре”. Останавливает только финансовый вопрос (предварительны просчет это около 10 тыс грн комплект под ключ). Ну вот как то так. Выводы (мои!!!).

  5. Саме так! :” Но для меня (веломобиль – лигерад) это прежде всего спортивный снаряд для приятного времяпрепровождения, а не ТРАНСПОРТ.”
    Я так само зараз до нього відношусь , часом ліньки крутити і сідаєш у маршрутку а там грязно , смердить , змушений висіти на одній нозі і за це ще й платиш…? Таке обурює і наступного разу виліз з душу і вдорогу зі змінним одягом!
    У мене також багато років авто і поки заправити є за що і на спідометрі 18 тис , тому про запчастини поки не думаю але не хочу возити лише свій зад !
    Чесно кажучи я також почуваюсь диваком і відчуваю погляди перехожих та чую хі-хі тому абсолютно згідний з SODN !
    Усі розуміють що у будь-якого транспорту є переваги та недоліки і у веломобіля в такому вигляді як ми їх маємо переваги бачать лише ентузіасти а недоліки вишукують люди які можливо жодного разу не їхали лежачи, або немайстрували самотужки і не знають того відчуття коли воно “усетаки поїхало!”
    А як відомо зустрічають по одежкі , тому потрібно не пропаганда здорового транспорту а зробити цей транспорт більш-менш досконалим і тоді виводити його у люди.
    Я свій велопрокат вивіз у центр містечка і сидів без діла допоки не прийшла дівчинка років 8 і почала кататись. Діти які гуляли поруч без цікавості відразу стали у чергу а ті що катались учора прийшли сьогодні на край міста щоби іще поїздити досхочу.
    Усе це веду до того що коли ми бачимо що усі так роблять то легше сприймати щось нове і якщо це нове приноситиме або задоволення , або вигоду , або буде цікаве чи корисне то недоліки можна оправдати.
    Необхідно створювати нові , ще досконаліші апарати. У великому місті вони мають бути високі та вузькі, можливо складні . У малому можливо можна придумати як створити міні гаражик типу МАФ. Для поганих доріг апарат має бути мякий та всюдихідний, для хороших – легкий та швидкий.
    Є люди які можуть зробити будь який апарат і не лише для себе але проблема відшукати покупця та ще й вгадати що йому потрібно.
    Судячи з обсягів продажу веломобілів у європі така ніша не цікава великому бізнесу да і малому також тому у магазині не побачиш лігерад чи трайк для побуту . У той же час європейці не купують дешеві іномарки по 1тис євро а купують веломобіль по 8 !?.. Нехай одиниці але купують!
    Як так?

  6. Согласен с выводами. И еще, наши аппараты должны в первую очередь выглядеть КРАСИВО, ПРОФЕССИОНАЛЬНО ( как из магазина), что бы человеку было приятно дотронуться. Тогда и покататься будет не зазорно. Грубо сделанная самоделка не вызывает желания покататься, никто не хочет позориться. (проверено личным опытом). Разговоры что это макет и т.д. не прокатывают. Господа, повышаем качество и мастерство. Это окупится.

  7. Знаете, что я могу сказать на всё это? “Стучите и вам откроют”. Каждый из нас создаёт свой мир. В начале в свой голове, а потом и вокруг себя в реальности. Как там было: “Если вы думаете,что что-то можете, или чего-то не можете…В любом случае – вы правы.”
    За те 10 лет, какие я занимаюсь веломобилями я понял одну очень важную вещь: это не война идей. Мне нравится совершенствовать велотранспорт и я это делаю для себя. По тому что мне нравится. Также и с ездой на нём. Я не буду жить в том месте, где ездить опасно. Потому что езда на велотехнике – большая часть моей жизни. Это не средство для того, чтобы добраться из пункта А в пункт Б. Это гораздо больше.

Коментарі закриті.