Дитячий трайк

DSCN9990

Нарешті знайшов час та можливість зробити щось і для своїх хлопців…

Давно почав готувати деталі і думати над конструкцією дитячого велотрайку. І от, нарешті, виготовив. У нього 20-ти дюймове заднє колесо і 14-ти дюймові передні. Він має трищітку на 6 передач та дискові гальма на задньому колесі. Раму виготовив із фрагменту передньої вилки, труби від бильця ліжка, труб вилки з амортизатором. Сидіння від Олексія та Каріни Ганшиних. Осі і підшипники передніх цапф – втулки від коліс велосипеда. Пощастило із втулками передніх коліс, вони від інвалідного візка, алюмінієві, мають осі на 12 мм.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТРАЙКУ

Ширина……………………………..58 см

Висота……………………………….68 см

Довжина…………………………..140 см

Маса………………………………….14 кг

DSCN9961

Весь процес планування і остаточної збірки зайняв десь тижня півтора. Хлопці із захопленням прийняли цей апарат. Менш ніж за годину катання вони вправно керували та гальмувати. Передачі поки перемикати не вчу, нехай ще підростуть… Хоча старшому вже перемикав передачу, бо першої йому вже замало.

DSCN9967

Вузол цапфи – знімається кутник, який закріплений гайкою зверху та гвинтом збоку. Нижня частина приварена до осі: DSCN0003DSCN0004

Трохи більше фото процесу складання на https://devderabikes.wordpress.com

13 коментарів до “Дитячий трайк

  1. Гарна конструкція – мені подобається! Особливо гарна тим, що дитяча. Саме дитячої HPV-техніки у нас чомусь не дуже багато…

    А тепер дозвольте декілька питань:

    1. “У ролі цапф використав втулки від передніх коліс”. Тільки я не зрозумів – як саме розбирається та збирається цей вузол?

    2. У якому місці та за якою ціною Ви придбали шарові шарніри, що використані у кермовому управлінні?

  2. Удачный аппарат! Мальчишка так уверенно управляет, все класно!

  3. Хотелось бы пару фраз от тестеров )))ИМХО не хватает щитков на передние колеса и немножко изменить угол хвата.

    А так – просто шикарно. Алексей, проверь почту )

  4. Дякую всім за позитивні відгуки!

    Igor-Creator – фото вузла цапфи додав до публікації, шарнірні наконечники купував на сайті http://obp.com.ua/ (на клубному сайті є посилання “Шарнірні наконечники” на панелі “Посилання”). Брав на 6 мм різьбу по 58 грн. Підшипники тяги, що йде від руля робив сам, із латунними втулками.

    Black_bird – думаю, що покищо зарано чіпляти щитки. Вони довго не протримаються – тільки штани об них будуть рвати. 🙂 Я і задній вчепив більше для вигляду ніж захисту від болота. Щодо хвату, то знаю із власного досвіду, що таке положення рук зручніше, ніж перпендикулярне. Крім того, руль не призначений для використання як опора (при педалюванні), тож руки на ньому розслаблені. Хлопці одразу схопили цю особливість – впиратися спиною, а не руками.

    Взагалі дуже радує, як швидко хлопці схоплюють особливості та навики керування трайчиком. Тільки вчора показав старшому, як за допомогою гальма та керма вводити рекумбент в занос, а сьогодні він його вже розвертає на 180 градусів! 🙂

  5. Тільки вчора показав старшому, як за допомогою гальма та керма вводити рекумбент в занос, а сьогодні він його вже розвертає на 180 градусів! 🙂

    Відео цього процесу – в студію, будь ласка!!! 🙂

  6. До речі, дякую за відповіді та додаткові фото. З конструкцією цапфи та процесом її розбирання тепер усе зрозуміло.

    Такі самі шарові шарніри я спробував придбати у Китаї на AliExpress, але пакунок з моїми шарнірами так і не дійшов до Криму – десь загубився. Щоправда, треба віддати належне китайцям – гроші мені повернули у повному обсязі. Зараз очікую наступний пакунок із шаровими шарнірами – так скажімо, “спроба № 2” 🙂 На цей раз я замовив їх у іншого продавця, і не 6, а на 8 мм (ціна у них майже однакова, але шарнірів на 8 мм чомусь значно більше у продажу)
    А взагалі-то останні півтора року пакунки із Китаю в Крим ходять дуже погано – йдуть довго, деякі з них губляться невідомо де… Раніше такого не було!

  7. Дякую! Його б не було без вашої допомоги, Олексію. Спасибі за чудове, легеньке сидіння!

  8. Класний трайчик з цікавими рішеннями, на місці дітей я би літав від щастя:)

    В четвер коли я їхав своїм Nusume вулицею, мене один малий на велику здорово насмішив, він буквально прокричав що “батько такий же купе”, при чому повторив це ще раз 😀

  9. Дякую, Andie! Вони і літають… 🙂

    Бачите, як молодь цікавиться нетрадиційною велотехнікою. 🙂 Було б круто, якби тато купив… 🙂

    Хоча дитячих лігерадів я ще ніколи не бачив.

  10. Та я теж не бачив вживу, та й другий лігерад лише з місяць назад в центрі з’явився, вже разом катали)

  11. Що, теж саморобний? Хто виготовив? Де стаття на цю тему? 🙂

  12. Так саморобка в центрі, виготовив Олександр Радченко, задньо-приводний алю-двухпідвіс із літієвим акб та мк на передку, колеса здається 26х28, кермо супермен, я пробував на ньому поїхати та не зміг, проти моїх 53см від землі, у нього мабуть 75 чи й більше. На жаль на цьому сайті статті поки що не має, та Олексій Ганшин йому продавав сидіння, можливо розповість більше, а я при нагоді зроблю фото)

Коментарі закриті.