4 коментарі до "Зимові випробування"

  1. Просто супер! Переглянув відео з великим задоволенням! Кожного разу, коли бачу ці апарати, дивуюсь тому, що така незвична схема так добре їзде 🙂 Дуже хочеться самому спробувати ці трайки на ходу…
    Сергію, до речі, а де це усе знімалося – у Вас дома? Мене вразили такі величезні подвір’я та дуже широка вулиця – стільки вільного простору! А ззаду за хатою відразу починається ліс?

  2. Це щось типу моєї дачі. Ми будували цей будинок щоби сюди пересилитись але сімя так звикла до старого будинку що цей стоїть на 95% готовий і чекає поки хтось з дітей одружиться і прийде жити. Ліс був але його вирізали і посадили новий. Від подвіря до хорошої асфальтованої дороги Рівне- Остріг-Шепетівка – Хмельницький усього 100метрів
    Щодо трайків то можливо колись спробуєте бо у мене є намір повозити їх по містах України з метою продати , правда це будуть корпусні веломобілі і трайки такої ж схеми але легші , з тонших труб. Проте ніяк не можу розпочати виготовлення болвана нового корпусу бо на роботі “аврал” але до Ланоса фаркопа уже встановив! Так що до мети йду , поволі правда.
    Щодо незвичної схеми яка їздить то що ж тут незвичного? Просто раніше такого не бачили а у мому селі незвичним буде трайк із заднім приводом…
    Щодо повного приводу , резини та шипів то я як би не розділяю таку точку зору. Це варто використовувати для веломобіля спецпризначення – всюдихіда . А звичайний веломобіль вийде настільки громіздкий що їхати на ньому по справах не захочеться!
    Взимку по снігу на велосипеді не варто їздити по дорогах з автомобілями , а по сухій дорозі можна і на звичайній резині.

Залишити відповідь