Просто супер! Переглянув відео з великим задоволенням! Кожного разу, коли бачу ці апарати, дивуюсь тому, що така незвична схема так добре їзде 🙂 Дуже хочеться самому спробувати ці трайки на ходу…
Сергію, до речі, а де це усе знімалося – у Вас дома? Мене вразили такі величезні подвір’я та дуже широка вулиця – стільки вільного простору! А ззаду за хатою відразу починається ліс?
Це щось типу моєї дачі. Ми будували цей будинок щоби сюди пересилитись але сімя так звикла до старого будинку що цей стоїть на 95% готовий і чекає поки хтось з дітей одружиться і прийде жити. Ліс був але його вирізали і посадили новий. Від подвіря до хорошої асфальтованої дороги Рівне- Остріг-Шепетівка – Хмельницький усього 100метрів
Щодо трайків то можливо колись спробуєте бо у мене є намір повозити їх по містах України з метою продати , правда це будуть корпусні веломобілі і трайки такої ж схеми але легші , з тонших труб. Проте ніяк не можу розпочати виготовлення болвана нового корпусу бо на роботі “аврал” але до Ланоса фаркопа уже встановив! Так що до мети йду , поволі правда.
Щодо незвичної схеми яка їздить то що ж тут незвичного? Просто раніше такого не бачили а у мому селі незвичним буде трайк із заднім приводом…
Щодо повного приводу , резини та шипів то я як би не розділяю таку точку зору. Це варто використовувати для веломобіля спецпризначення – всюдихіда . А звичайний веломобіль вийде настільки громіздкий що їхати на ньому по справах не захочеться!
Взимку по снігу на велосипеді не варто їздити по дорогах з автомобілями , а по сухій дорозі можна і на звичайній резині.
взимку резина це головне.
А ще краще повний привід і шипи.
Просто супер! Переглянув відео з великим задоволенням! Кожного разу, коли бачу ці апарати, дивуюсь тому, що така незвична схема так добре їзде 🙂 Дуже хочеться самому спробувати ці трайки на ходу…
Сергію, до речі, а де це усе знімалося – у Вас дома? Мене вразили такі величезні подвір’я та дуже широка вулиця – стільки вільного простору! А ззаду за хатою відразу починається ліс?
Це щось типу моєї дачі. Ми будували цей будинок щоби сюди пересилитись але сімя так звикла до старого будинку що цей стоїть на 95% готовий і чекає поки хтось з дітей одружиться і прийде жити. Ліс був але його вирізали і посадили новий. Від подвіря до хорошої асфальтованої дороги Рівне- Остріг-Шепетівка – Хмельницький усього 100метрів
Щодо трайків то можливо колись спробуєте бо у мене є намір повозити їх по містах України з метою продати , правда це будуть корпусні веломобілі і трайки такої ж схеми але легші , з тонших труб. Проте ніяк не можу розпочати виготовлення болвана нового корпусу бо на роботі “аврал” але до Ланоса фаркопа уже встановив! Так що до мети йду , поволі правда.
Щодо незвичної схеми яка їздить то що ж тут незвичного? Просто раніше такого не бачили а у мому селі незвичним буде трайк із заднім приводом…
Щодо повного приводу , резини та шипів то я як би не розділяю таку точку зору. Це варто використовувати для веломобіля спецпризначення – всюдихіда . А звичайний веломобіль вийде настільки громіздкий що їхати на ньому по справах не захочеться!
Взимку по снігу на велосипеді не варто їздити по дорогах з автомобілями , а по сухій дорозі можна і на звичайній резині.