Мій лігерад

Продовжую активно кататись на своєму лігераді і розбиратись що це за машина така. Можливо ця інформація частково знадобиться тим хто хоче будувати щось подібне.

Проїхав на ньому понад 500 км в режимі покатушок і ще 170 км  повністю завантаженим як для подорожі. Вже трохи розібрався тому хочу зробити висновки.

Лігерад здається високим проте жодним чином це не є суттєвим недоліком . Так , він можливо дуже не зручний у місті де постійно зупиняєшся на перехрестях , але по місту нічого кращого від звичайного велосипеда і не придумають! Я коли їду перед світлофором то стежу чи мені прискоритись чи максимально поволі їхати щоби попасти на зелене. На перехрестях з обмеженим оглядом якщо потрібно ліворуч можна і зупинитись, можна проїхати прямо а потім розвернутись, можна повернути навіть праворуч а потім розвернутись – залежить де головна дорога. При цьому мене добре бачать на такій висоті і незвичний вигляд  привертає увагу водіїв.

Сідати і починати рух досить просто якщо можеш підняти ногу на таку висоту і заздалегідь увімкнеш потрібну передачу – керується впевнено на швидкості пішохода а при 9 км/год можна їхати прямо по смузі 30см!

Переваги починаються з собак – не дістають навіть до пятки (на трайку гавкають прямо у вухо). Також на ньому можна реально переїхати навіть річку з рівним дном. Висота не впливає на здатність падати – чим більше їздиш тим впевненіше почуваєшся. Правда на загруженому лігераді можна легко впасти коли зупиняєшся на піску, мокрій траві чи грязюкі або на рихлому гравії – сам не впадеш але лігерад не втримаєш.

Порожній лігерад чудово себе веде на лісових дорогах та стежках – у минулі вихідні я без телефону виїхав щоби провести дружину на пробіжку то повернувся через чотири години намотавши по лісовій грязюці майже 40 км!(так захопився що заблукав).Також не дивлячись на відсутність крил , грязюки на мені не було, да і сумки на багажниках чисті (з трайком усе значно гірше)

На ці вихідні зібрав палатку та речі і вирішив махнути на два дні куди-небудь . Я так їзджу – встав ранком і думаю а чи не поїхати мені на схід на два дні, потім бачу що забув паспорт на роботі тому поїхав на захід… Два дні не вийшло по технічним причинам тому за день проїхав коло 170км і заночував дома. https://goo.gl/maps/BUJTnuygwem8t4da6

У конструкції дещо не розрахував. Я знав що лінія цепу має проходити через вісь заднього маятника (або близько ненї) інакше буде реакція на педалювання. Зміщувати віджимний ролик у верх нема куди а назад не хотілось бо укорочується довжина цепа від ролика до семирика зірочок і перекос шкодить цепу. Тому я і поставив моциклетний амортизатор який працював лише на великих ухабах але коли я помістив на багажники 20кг вантажу то амортизатор почав працювати і зявилась реакція. Перші сто км я намагався правильно педалювати з протяжкою педалі догори та вниз а далі стомився і міг тільки давити тому розгойдування дуже дратувало і я повернув додому.

А взагалі порівнюючи з трайком їхати по нашим дорогам на лігераді ну значно легше – я обминав усі ями завдяки одній колії, я розганявся на спусках до 40 і впевнено керував, його не кидає, він не козлить, колеса не втрачають щеплення з дорогою. Лігерад дуже комфортний завдяки сидінню санрідер від Ганшина. А коли я привязав сумки з речами ,які пошила мені моя дочка, і почав їхати то відчуття наче я в дорогому кріслі – локті на підлокітниках, плечі підтримуються, можна опустити на сумку руку і заснути… І підголівник також класна річ.

Після учорашньої поїздки лише мязи ніг відчуваю а так усе тіло як з відпочинку приїхало але якби ще сьогодні ногам дати прикурить то і вони б заспокоїлись . (допишу і так і зроблю).

Ще не пробував запихати його у громадський транспорт але одного разу розбирав щоби вліз у вантажний бус з меблями  – водій подумав що це велозапчастини але коли наступного разу побачив цілим то здивувався.

Лігерад повністю налаштований під мене і їхати мені ну дуже комфортно.Такої техніки у наших краях ще не бачили і знову чую сміх перехожих. Добудовую з сином майстерню і скоро займемось веломобілем а поки моя менша ганяє батька по лісі.

 

4 коментарі до “Мій лігерад

  1. Цікава конструкція ( бачив на веломобайлі ) – як з надійністью кріплення передної частини ,з бумом? Не розбовтується через деякий час, не потрібно постійно підтягувати? Ну а консольне кріплення заднього колеса і ротора тормозного диску , то шедевр!

  2. Поки все добре , там 6 гвинтів М8 закалених. Взагалі уся конструкція досить міцна – я пробував зламати і на наших дорогах і на бездоріжжі але тримається. Правда трохи на цепові тріщини то вожу прес. Задній тормоз рипить коли негріється але працює добре. Цей вузол придуманий для веломобіля а на лігерад використав щоби перевірити надійність у жорстких умовах.

  3. Класний лігерад у Сергія вийшов – дуже комфортний!
    На ньому я одразу сів і поїхав, маневрував по тротуарах між кущами – коротка колісна база це дозволяє, хоч і здається що не впишешся в поворот. Навіть по невеликих східцях спустився.
    Респект!

Залишити відповідь