Радий презентувати нову наступну модель фреймсету лігераду «Колумб» версія 3.1
Ідеї деяких рішень були підказані самим замовником, мені вони сподобались, тому я вирішив включити їх до серійної версії. Геометрія нової рами ідентична всім попереднім версіям. Кут між основними трубами – 134 градуси. Нахил рульової колонки такий самий, як на «Колумб-3» та «Колумб-2013В». Найбільша відмінність – наявність додаткових упорів для амортизатора. Це дозволить підібрати жорсткість підвіски в дуже широкому діапазоні. Крім того, можна використовувати, наприклад, пружину від одного амортизатора і демпферну частину від іншого одночасно. Також можна, наприклад, комбінувати повітряний і пружинний амортизатори. Так як навантаження на раму передбачається збільшене, я вирішив додати 3-д підкоси навколо вузла підвіски, хоча це більше дизайнерське рішення, ніж практична необхідність.
Серед інших нововведень:
Можливість регулювання сидіння вперед-назад. Нажаль, поки що не знайшов ексцентриків потрібної довжини, щоб реалізувати швидке і зручне регулювання. Коли знайду – дам посилання.
Розширені бокові багажники. Нові бокові багажники дозволять розміщувати більша багажу ближче до центра ваги лігераду, тобто під сидінням. До того ж кріплення багажників тепер повністю окремі від кріплень сидіння.
Віджимний ролик тепер має окрему зйомку вісь. Це дозволить регулювати його положення в більш широкому діапазоні, в залежності від ширини покришиок. Відповідно змінений і тип кріплення захисних шлангів, додано скобу для запобігання спаданню ланцюга на всіх положення ролика (скоба пересувається разом з роликом).
Дропаути задньої вилки зменшені по довжині для кращої жорсткості. Кріплення для дискового гальма тепер приварюється окремо по накладному шаблону. Також конструкція дропаутів наближена до нових стандартів (пази тепер вертикальні). Рама і задня вилка вирівняні по загальній вертикальній осі. Центр вилки тепер є і центром рами, тому можна ставити колеса зі стандартною (асиметричною) парасолькою. Можна ставити готові вілсети.
Максимальний розмір заднього колеса: 29*2.4 дюйми
Збільшена кількість уборів для тросиків, враховуючи досвід попередніх версій.
Винос каретики має гільзу зі стандартною різьбою. Ширина – 68 мм. Зменшена товщина ріжка з 2-х до 22-х мм. Для кріплення передньої перекидки в комплект додається пластиковий адаптер.Довжина виносу збільшена для людей високого зросту. Зажим виносу каретки має ексцентрик для швидкого регульювання.
Для найбільш навантажених кріплень використовуються якісні автомобільні болти і гайки (на фото їх немає).
Прототип було пофарбовано в кілька етапів автомобільними фарбами.
Пробую запровадити можливість іменних фреймсетів, так як тепер я сам займаюсь розробкою наклейок, а їх друк є в Черкасах. Можна замовити унікальні лого для кожного лігераду.
Підголівник зі змінним нахилом поки що не є серійним. Проте я маю плани стосовно того, як зробити всі його деталі пластиковими.
Зимова серія фреймсетів буде включати більшість з описаних тут опцій.
Фотогалерея:
Дуже цікава новина! Особисто мені дуже сподобалася нова конструкція бокових багажників. Подвійне кріплення для заднього амортизатора – теж гарна ідея. Та й прозорі наклейки придають лігерадові вигляд закінченої конструкції.
До речі, а що означає напис “GEFAR” на рамі лігерада?
Красива машина
Я так розумію, що “GEFAR” це нікнейм. Замовник сам надіслав файл зі шрифтом.
Красивый рикамбент!) Здорово!
Цей лігерад – він мій! 😉
Чудовий лігерад, стильна еволюція 🙂
Здравствуйте Алексей! Скажите можно ли приобрести новый 3.1 фреймсет? И его стоимость, пожалуйста скажите.
Будет можно в середине зимы. Цена 240 EUR. Если хотите оказаться в списке заказчиков – напишите мне на е-маил (alex_g2002@ukr.net), тогда будет возможость выбрать цвет рамы и заказать наклейки индивидуально.
Цикаве ришення! Ждём фото в полном зборе! Хоча як на мене додадкови криплення для тросиков на вилке зайви!
Всем Доброго дня и настроения!) Не по теме,Простите!
Увидел на соседнем форуме:
Веломобиль квадро с вспомогательным эл.двигателем. Класный!Мне понравился, особенно видео))
http://www.jmk-innovation.se/velomobil-project/technical-data-bicykle-car/?lang=en
https://www.youtube.com/watch?v=5cSdXKVacPY
https://www.youtube.com/watch?v=gkDmHQRFtO0
Взял отсюда :http://velomobile.org/forum/viewtopic.php?f=47&t=14323 у bandanschik(Киев)
Теж думаю повний привід тулити.
Але вже це мабуть буде в наступному календарному році…