Весняна грязюка!

DSCF8710 DSCF8711

5 коментарів до “Весняна грязюка!

  1. На жаль, такі умови, дуже швидко зношують велотехніку…

  2. Найгірше, це коли сніг почав танути і я їхав по каші, змішаній з піском. Колодки на д искових гальмах стер буквально за одну поїздку на 50 км… А трансмісія, слава богу, тримається. Грязюка не потрапляе на цеп завдяки захисним шлангам.

    Звичайно, техніку шкода, але на те вона і техніка, щоб служити. А моє завдання – шукати способи її захистити під час роботи технічними рішеннями.

  3. У звичайному велосипеді як раз навпаки, найбільше страждає трансмісія, а гальма досить гарно захищенні (дискові). Та це так, до слова )))

    Питання: а скільки км витримує трансмісія лігерада при звичайній експлуатації?

  4. Дивлячись, до якого стану зношувати 😉 Можу сказати за себе, що моя трансмісія на “Магеллані” пройшла вже близько 8000 км. Але зараз вже під сильним навантаженням цеп проскакуе на найменшій зірочці ззаду. Але, на інших передачах працює нормально. Я брав найдешевші спортивні цепи “Z якісь там” на 7 передач. Але на моїх лігерадах поки що є слабке місце в захисті – ролик. На ролику цеп відкритий, і на нього може потрапляти бруд з переднього колеса. На трайку цієї проблеми нема, бо нема переднього колеса прямо перед роликом.

  5. Мій з нерухомою кареткою і переднім приводом минулого сезону пройшов лиш 900км, дешева трійка з дорожнього, дешевий цеп кмс та шімановська касетта, загальний знос трансміссії мінімальний, гадаю тисяч три може пройти навіть сама дешева комплектація, там купив таку саму та ще катай))

Коментарі закриті.