Привіт друзі! Слава Україні !
Щоби було про що написати на сайті довелось виготовити веломобіль. Назвав його «Борщ».
Довжина 255см , сам корпус 215 см, висота 110см , колія 80 см, база 125см. Маса 37 кг.
Рама стальна з круглої труби 38*1.2мм, низ корпуса склопластиковий (тканина + епоксидка) верх пінопластовий + меблева плівка , кришка люка склопластикова + пінопласт. Скло – скло 4 мм.
Гальма передні дискові кожне нолесо на окрему ручку , задні ободні для ручника. Оснащено покажчиками поворотів , габаритними огнями, стоп-сигнал, фара та звуковий сигнал. Працює від аккумулятора шуруповерта 12 В.
Тепер про емоції. Що сказати , привітайте мене – я власник повноцінного веломобіля! Нарешті я маю транспорт про який мріяв усі ці роки! А зараз трохи конкретики.
Зовнішній вигляд : поверхня ну зовсім не ідеальна бо це перший корпус і я радий що він хоч так вийшов. Дві спроби я зіпсував ( кожна по 450 грн) а ця майже вийшла. Проте мені уже не стидно розмістити на ньому свою рекламу. Днище фарбоване але потрібно було колерувати смолу. Буде кожух амортизатора та щиток заднього колеса.
Розміри корпусу: ідеальні під мій зріст 174см та вагу 72 кг. Огляд чудовий проте ще не знаю що робити з боковими вікнами, поки так добре. Салон просторий над головою та в плечах і дуже багато вантажу влазить. Аеродинаміка не знаю але проти не сильного вітру їхати не важче ніж на трайку , але випробовування попереду бо тільки сотню проїхав.
Швидкість: у веломобілі не так страшно як на трайку , я і на старому 45 їздив без гальм а у цього база довша на 15 см, рулі довші , кут вилки інший і керування стабільніше. Да і розрахований він не для змагань а для побуту – він маневрений , зручний для посадки-висадки , простий в обслуговуванні.
Інтер’єр: сидіння-гамак досить класна штука , воно дуже зручне та майже нічого не важить і нічого не коштує! Планую доточити щоби робити гамак і спати у корпусі при подорожах. Ручки керування дозволять міняти хват вище або нижче на правій гальма та сигнал, на лівій поворити, гальма та задній перемикач швидкостей. Передній перемикач манеткою біля днища . Проводку хотів повністю заховати але коли зробив то зрозумів як треба. У салоні нічого грязного та шумного і це круто! Ще за сидінням на днищі наклею тканину з лямками для кріплення багажу та зроблю кармани для дрібязку на боках.
Величезною перевагою такої конструкції вважаю доступ до трансмісії , гальм , коліс , тобто в обслуговуванні він як звичайний велосипед! Да і міф про одне ведуче ліве колесо я розвіяв – нема ніяких проблем.
Ну і на останок ще така інформація. Я можу зробити такий веломобіль на замовлення. Термін близько місяця а ціна 600 умовних одиниць , зараз це близько 20 тис грн. Але забирати потрібно власноруч – подивився , покатався і забрав.