Процес пішов

Потроху йде робота по веломобілю.

Виготовили із сином першу раму а по ній стапель для майбутніх виробів. І не довго думаючи закріпив її на поворотному пристрої і зробив макет корпуса.

Можете оцінити вигляд і прокоментувати.

Заїхав Микола у гості

А ось і моя помічниця!

Без неї було б важко.

Ну і я теж щось робив.

експерименти з формовкою

Коли закінчив шпаклювати то провів експерименти з формовкою меблевої плівки і трохи розчарувався адже верхня частина корпуса дуже висока і при формуванні плівка настільки розтягується що стає тонка як целофан. Не знаю як подолати цю проблему і що робити далі. Однозначно я буду утеплювати верхню частину корпуса монтажною піною і вона надасть міцності плівкі але не “целофану” . Спершу я подумав що меблева плівка це невдала ідея і що варто робити матрицю не під вакумну формовку а під склопластиковий корпус , проте склопластик нехай навіть і у один-два шари це усеодно дорого та довго та ще кольорові гелькоути або фарбування…

А плівка це готова чистова поверхня у кольорі.Тому на даний момент я налаштований робити так як задумав – формувати плівку , адже я її вже купив і подивлюсь що вийде насправді а не у експерименті. У гіршому випадку я підсилю слабкі місця склопластиком а у самому гіршому буду формувати і верхню частину корпуса з кольорового , відносно товстого АВС пластика.

Правда попереду у мене цікава робота з якою я ніколи не стикався це скопластик і формовка і що чекати я навіть боюсь уявити!

Можливо у когось є конструктивні ідеї або поради то буду радий почитати.

2 коментарі до “Процес пішов

  1. Привет Сергей! Рад, что у тебя дело движется. Думаю, что с такой помощницей тебе вообще делать ничего не пришлось! К сожалению с пластиком дела не имел. Может пленку взять в два-три слоя.

  2. А я радий що на сайт ще хтось заходить !
    Здається я знайшов вихід – буду розтягувати не 70 см плівки а 110см , правда це дорожче але сподіваюсь що вийде.
    Дуже важко робити матрицю – довго не міг її уявити не те що зробити , але завтра почну вже виклеювати.

Залишити відповідь