“Табір велоконструкторів – 2018”. День третій та повернення додому.
Третій день табору, він же для більшості учасників — останній. На цей день не було заплановано ніяких виїздів, тому було досить часу, щоб поспілкуватися між собою, обмінятися ідеями, обговорити подальші плани. Цього року у таборі було немало цікавої техніки (а також цікавих учасників), тому роздивлятися було що. Та усе ж таки найбільший інтерес викликав корпусний веломобіль “Пілігрім”, створений Олексієм Ганшиним. На момент проведення табору у нього ще не було ані колес, ані назви – лише кузов, сидіння та каретка, але все одно більшість присутніх у таборі спробували “приміряти на себе” цей кузов, і я також 🙂
Як і у попередні два дні, я займався приготуванням їжі. У цей день на обід готувалася курятина, підсмажена на мангалі. У себе вдома ми готуємо такі “шашлики” частіше за усе на свята, або коли приїздить хтось із родичів чи близьких людей, з ким давно не бачились (таку подію теж можна вважати святом), тому “технологія приготування” цієї страви у мене вже добре відпрацьована.
От так і пройшов час – спілкування, обмін відзнятими фото та відеоматеріалами, планування щодо нових проектів та походів…
У другій половині дня учасники табору почали готуватися до від’їзду – збирали намети, складали речі, хтось лагодив свою техніку. Більшість учасників покидала табір саме цього дня, на наступний день планували залишитися лише трое чи четверо. У мене також був заздалегідь куплений залізничний квиток на сьогоднішній вечір.
На останок ми зробили групове фото на пам’ять. На жаль, на цьому фото є не всі учасники “Табору велоконструкторів 2018”, бо дехто вже виїхав раніше, а ще були й такі, що приїжджали лише на один день чи взагалі лише на півдня.
З табору в бік станції “Фундукліївка” разом зі мною також виїхали Артем і Наталка із Дніпра, а проводжали нас Олексій Ганшин та Олег Троценко на двомісному веломобілі. Мені треба було встигнути на електричку, яка йде до станції Шевченка (місто Сміла), а дніпровцям – у протилежний бік, до Знам’янки. Але ці дві електрички приходять до Фундукліївки майже одночасно, з різницею менше 10 хвилин. Спочатку ми відправили Артема і Наталку, а потім хлопці провели мене.
Подальша моя мандрівка пройшла без якихось пригод: дістався станції Шевченко, прямо у вагоні електрички зібрав велосипед, завантажив на багажник свої речі, і далі пересувався саме таким чином – ведучи велосипед із багажом (їздити велосипедом по перону та платформам заборонено). Вже не перший раз застав на цій станції прибуття швидкісного потяга класу “Інтерсіті плюс” – завжди цікаво побачити його зблизька. Свій велосипед я склав безпосередньо перед посадкою у вагон, прямо перед провідником та іншими пасажирами. Ніяких додаткових питань чи вимог з боку провідника не було. Вантажного квитка я також не купляв.
До Херсону мій потяг прибув о 4:45 ранку. Зібрав велосипед, встановив на нього ліхтарик, та своїм ходом вирушив до автовокзалу. При завантаженні складеного та спакованого велосипеда у багажне відділення автобуса також не було ніяких проблем, тільки водій, побачивши мій пакунок, посміхнувся та спитав: “Це велосипед?”. Про перетин пропускних пунктів та розмежувальної смуги я вже писав у розповіді про день перший – цього разу все було майже так само.
Дякую за таку детальну та цікаву розповідь. Тепер з нетерпінням чекаю звіт Моршалова про його подорож – все таки мандрівка на саморобному веломобілі у півтори тисячі км не могла пройти буденно , напевно було чимало пригод. Нажаль у цьому році у мене не вийде приїхати до Рівного щоби поспілкуватись (проїзджав повз місто коли повертався зі Львова але це було 25 серпня) тому чекаю на звіт.
Погоджуюсь із Сергієм – мені теж було б цікаво почитати звіт Ігоря Моршалова.
Очень познавательно! ) Спасибо!