“Велоракета 500”

Прототип электрического стримлайнера с рассчётным запасом хода 500 км на одном заряде при скорости 50+ км\ч

Автор: Сергей Лыч

Мотор: 500W
Ёмкость батарей: 5 kW\h

Вес батарей: 30 кг

Общий вес: около 70-ти кг

Пока нет возможности сделать более подробное описание.

 

12 коментарів до ““Велоракета 500”

  1. Чудовий апарат для далеких мандрів ! Нещодавно вкотре передивлявся як Олексій їхав на Магелані з Одеської сотки і зараз розумію що тоді йому б такі акумулятори то дорога принесла б лише суцільне задоволення!
    Правда проїхавши усю Україну з Нетішина аж за Геніченськ на автівці розумію що наші дороги не для веломандрівників. Правда вони і не для автівок також…
    Заїдьте до мене хто небудь на такому двоколісному лежачому бо досі ще не пробував їхати.

  2. Трішки підправлю.
    Ємність АКБ 2 Х 2,9кВтг = 5,8 кВтг (приблизно 1/3 того що є в ніссан ліф 😉 ), що на розрахунковій крейсерскій (55 км/г) повинно вистачати на 500-600 км пробігу без педалювання або на 400-500 км на максимальній в 65 км/г.
    Поки що дані розрахункові – в аппараті зроблено і перевіренно (на тестовій силовій установці) тільки основу – потрібно багато доробити (1-2 тижня роботи) але все тримаеться і не відпадає за що спасибі Майстру, якого я трохи дістав своїми забаганками (і маю надію не останнй раз :).

  3. Вибачаюсь – у ліфа в базі 24кВтг тобто у VR500 – пртблизно 1/4

  4. lu4, а можете сказати ємність акумулятора по формі ампер/годин, а не кіловат/годин? Яка маса батареї? Вона зібрана із невеликих літійіонних батарейок?

  5. Масу бачу 30 кг, значить і ємність має бути велика, якщо це літійіон…

  6. Сумарна ємність двох АКБ складає 74В 80Аг. Але найправільніше ємнімть плказувати у Втг(Ваттгодинах) оскільки напруга може бути різна. Наприклад 24В 20 Аг = 480Втг, а наприклад 48В 10Аг також = 480 Втг. Тому якщо перевести мій АКБ в 24 В то отримаємо 24В 240Аг.

  7. Круто! У мене тільки 14 аh на 48 В… Вашу батарею у закритий триколісний електровеломобіль, то був би ідеальний транспорт для подорожей у будь-яку погоду!

  8. Які габарити батарей? Як ідеал такі батареї роблять елементом рами, але для цього треба було б розробляти спеціальну раму лігерада, а не використовувати серійну…

  9. Хоча з 500 Вт на цій велоракеті трохи не правда – буде використовуваться “уповільнине” до 500 ваттного, а фактично по “залізу” 750 Вт мотор-колесо ( Велоракета 500) яке буде форсоване по напрузі до 1000 Вт, тому ця важкезна машина повинна мати максимальну швидкість більше ніж 65 км/ч.
    Пс потроху займаюсь доопрацюванням VR500.

  10. Здравствуйте.
    Після модернізаціі силової установки Велоракета має максимальну швидкість близько 80 км/ч, план встановлення обтікачів на бокси й АКБ на 74В 130 Аг отримаю близько 10 кВтг (вага АКБ збільшиться з 37 до 42 кг (разом з боксами).

Коментарі закриті.