Прототип электрического стримлайнера с рассчётным запасом хода 500 км на одном заряде при скорости 50+ км\ч
Автор: Сергей Лыч
Мотор: 500W
Ёмкость батарей: 5 kW\h
Вес батарей: 30 кг
Общий вес: около 70-ти кг
Пока нет возможности сделать более подробное описание.
Чудовий апарат для далеких мандрів ! Нещодавно вкотре передивлявся як Олексій їхав на Магелані з Одеської сотки і зараз розумію що тоді йому б такі акумулятори то дорога принесла б лише суцільне задоволення!
Правда проїхавши усю Україну з Нетішина аж за Геніченськ на автівці розумію що наші дороги не для веломандрівників. Правда вони і не для автівок також…
Заїдьте до мене хто небудь на такому двоколісному лежачому бо досі ще не пробував їхати.
Трішки підправлю.
Ємність АКБ 2 Х 2,9кВтг = 5,8 кВтг (приблизно 1/3 того що є в ніссан ліф 😉 ), що на розрахунковій крейсерскій (55 км/г) повинно вистачати на 500-600 км пробігу без педалювання або на 400-500 км на максимальній в 65 км/г.
Поки що дані розрахункові – в аппараті зроблено і перевіренно (на тестовій силовій установці) тільки основу – потрібно багато доробити (1-2 тижня роботи) але все тримаеться і не відпадає за що спасибі Майстру, якого я трохи дістав своїми забаганками (і маю надію не останнй раз :).
Вибачаюсь – у ліфа в базі 24кВтг тобто у VR500 – пртблизно 1/4
lu4, а можете сказати ємність акумулятора по формі ампер/годин, а не кіловат/годин? Яка маса батареї? Вона зібрана із невеликих літійіонних батарейок?
Масу бачу 30 кг, значить і ємність має бути велика, якщо це літійіон…
Сумарна ємність двох АКБ складає 74В 80Аг. Але найправільніше ємнімть плказувати у Втг(Ваттгодинах) оскільки напруга може бути різна. Наприклад 24В 20 Аг = 480Втг, а наприклад 48В 10Аг також = 480 Втг. Тому якщо перевести мій АКБ в 24 В то отримаємо 24В 240Аг.
Круто! У мене тільки 14 аh на 48 В… Вашу батарею у закритий триколісний електровеломобіль, то був би ідеальний транспорт для подорожей у будь-яку погоду!
Які габарити батарей? Як ідеал такі батареї роблять елементом рами, але для цього треба було б розробляти спеціальну раму лігерада, а не використовувати серійну…
Кожна має розмір 330Х210Х130 мм.
Хоча з 500 Вт на цій велоракеті трохи не правда – буде використовуваться “уповільнине” до 500 ваттного, а фактично по “залізу” 750 Вт мотор-колесо ( Велоракета 500) яке буде форсоване по напрузі до 1000 Вт, тому ця важкезна машина повинна мати максимальну швидкість більше ніж 65 км/ч.
Пс потроху займаюсь доопрацюванням VR500.
Здравствуйте.
Після модернізаціі силової установки Велоракета має максимальну швидкість близько 80 км/ч, план встановлення обтікачів на бокси й АКБ на 74В 130 Аг отримаю близько 10 кВтг (вага АКБ збільшиться з 37 до 42 кг (разом з боксами).
Ого….Страшная вещь… Аппарат для рекорда.