Всім привіт.Хочу додати маленьку статтю про перші враження від поїздок на “Колумбі” від Олексія Ганшина.Придбав фреймсет я в Слави ще взимку і не поспішаючи зібрав.Потім почалися короткі заїзди для випробовування нової техніки і усунення косяків при зборці (не виявлено).
Так як я вирішив не їхати на Одеську сотку (особисті мотиви) то з’вилася ідея проїхати 100 по якомусь гарному маршруту – в якості якого був вибраний цей маршрут, звичайно він трохи коротший , але думав що доберу по окружній. Подорож однозначно вдалася , про що нижче.
на старті, тут я ще в куртці тому що прохолодно.

За два кілометри від старту, стало жарко 🙂

Це конячка перед стартом

Залізничний місто у Гнівані

А це вже Тиврів, міст через П.Буг

Агропейзажі, дуже тішать погляд після зими (добре що мені не треба садити город)

Розповсюджений асфальт на другорядних дорогах- дуже зернистий тому створює багато шуму при пересуванні, але відносно рівний

Тростянець- на підїзді до нього

Ао т із цього місця починається бруківка через ліс, на FWD я там половину дороги пройшов пішки або із швидкістью пішохода, на “колумбі” можна їхати

Вороновиця, і по шосе додому

Ну і нарешті Вінниця
Добирати ще 20 км до 100 мені стало ліньки та й нецікаво.
Загальні враження- у порівнянні з передньоприводним та й навіть з моїм творінням це просто диван для релаксу- мякенький ,підвіска працює на розслабон, геометрія також відсікає всі потуги агресивної їзди.трохи дивно себе поводить в повороті з перешкодами- відчувається недостатня жорсткість рами-маятника, та й кут нахилу рульової колонки при 24-26 замалий – хотілося більшої стійкості на швидкості -мій самоскльоп в цьому плані більш стійкий і жорсткіший хоча і тяжчий і база довша.Хочеться просторової рами з коротшим і ширшим (в місті кріплення) маятником, а також довшої бази (щоб зробити нижчим сидіння , бо на бездоріжжі я вже раз впав – не встиг виставити ногу).Ну це все недоліки універсальності рами(і шоссе, і бездоріжжя, і перегони і туризм), ну і трохи все-таки заважкий- як його перевозити в поїзді не уявляю- тому і не повіз його на МПС а взяв з собою підвіс- і добре що так зробив,на піску йому робити нема чого, хоча моя шия і плечі були проти:)
P.S. проїхався по “умовному бездоріжжю” – дорога від села до села (40 км) гравій , сільська бруківка , роздовбана бруківка і роздовбаний до жаху асфальт – це його стихія, хоча до великої швидкості не розженешся (при попаданні в яму величиною від півколеса і більще підкидає в сідлі- можна втратити контроль – мабуть треба погратися з настройками повітряного аморта), а так просто чудово, невеликі ямки і горбки – до 10см проходяться зовсім непомітно чути тільки що аморт відпрацьовує ну і шум (щось торохтить на ямах).
Вітаю Вас з приєднанням до чисельної армії “Колумбоводів”!
З більшістю Ваших висновків я згоден, але маю деякі зауваження, у першу чергу з приводу “як його перевозити в поїзді не уявляю”. “Колумб” дуже добре перевозиться не тільки у потязі, а й навіть у міжміському автобусі – я сам робив це вже багато разів (маю на увазі свій “Світанок”, який на 90% є копією “Колумбу”). Єдиний недолік – “Колумб” для транспортування треба майже повністю розбирати. Більше подробиць можна побачити у цій публікаціїі ще ось у цій.
Привіт, Олеже. Вітаю, що з тим що зібрав і випробував Колумб.
По пакуванню для поїзда, ось моя тема (в цілому це нетяжко хоча і довше ніж зі звичайним байом)
http://forum.hpv.com.ua/viewtopic.php?f=5&t=127
Мої враження в цілому також такі, що нетяжко впасти коли повертаєш на поганій дорозі, вгору можна їхати тільки дуже повільно (тому краще використовувати контакті педалі), положення ніг зависоке.
А з плюсів – м’якість і комфортність посадки (хоча в області шиї треба ще поекспериментувати). На рівній дорозі і рівнинній місцевості можна розігнати і тримати високу швидкість, із відносно невеликого горба мені удалось їхати за 60 км/год.
А для катань по по піску, думаю, така техніка не дуже підходить. Так що на поліську січ, дійсно, краще брати щось інше.
Для подорожі потягами бажано всетаки не розбирати повністью лігерад, я свій передньоприводник майже не розбирав для перевезення, середнє бездоріжжя теж не його стихія- там треба або розвантажене переднє колесо (як на “Карельці” Шурікена) , або можливість балансувати тілом.