Веломобілі у Нідерландах

19642470_2002632806625184_8144827132695540186_n

Для написання цього тексту я взяв текстове інтервю у Єви Навратілової. А також титульте фото з її сторінки.

Якщо пошукати в Гуглі “Веломобіль” то майже всі перші рядки займають веломобілі їх фірми. Це фірма Velomobiel.nl. Quest, Mango, Strada, QuestXS і Quattrovelo їх розробки. А також Quest Duo, але про нього пізніше.

Питання і відповіді:

1 — Скільки робочих працює в Velomobiel.nl?

          Є два робітники з повною занятістю (вони також і співвласники), а також два робітники з частковою зайнятістю. Ми більше не займаємось самим виробництвом. Для цього у нас є фабрика в Румунії. А наша робота це розробка нових моделей, продаж та обслуговування.

Ода людина відповідає на е-маіли і телефон, посилає запчастини клієнтам.

Двоє інших перевіряють і налаштовують нові веломбілі. Також вони виготовляють невеликі серії тих веломобілів, які занадто складні для фабрики в Румунії. Вони також і розробляють нові моделі.

І ще один займаєтсья ремонтом після аварій, або просто виправляє подряпини. Заміняє гальмівні колодоки, налаштувує колію.

2 — Хто засновник Velomobiel.nl? І коли почалось виробництво?

  Компанія була заснована Аллертом Джакобсом (Allert Jacobs) Він — розробник всіх наших веломобілів. Та Умте Субранді (Ymte Sybrandy). Він залишив компанію три роки тому і заснував власну — Intercitybike.

Компанія існує з 2000-го року. Пізніше приєднався Тео ван Андел (Theo van Andel), і став співвласником, разом з Аллертом.

У 2000-му році ми виробили всього 15 “Квестів” (Quest), в основному для себе і друзів. Але вони швидко ставали популярними, і ми стали нарощувати виробництво. Наш найкращий рік це 2013-й. Було вироблено 165 веломобілів.

 

3 — Чи отримувала ваша компанія допомогу від держави?

       – Ні. Наша компанія ніколи не отримувала допомоги ні від держави, ні від інших организацій. Все починалось з малого і не дуже ефективного, але зростало з кожним роком.

4 — Скільки всього веломобілів у Нідерландах?

На це питання є відповід у цьому блозі. Там є перелдік моделей та їх кількість:

Так виходить, що в Нідерландах всього 1770-1780 веломобілей на даний час. Це при тому, що в нас приблизно 22 мільйонів велосипедів на 16 мільйонів жителів.

Примітка: (це відповідь на питання — чому ми не бачимо натовпу веломобілів,
 приїжджаючи в Нідерлади?). 

5 — Чи збираєтесь ви вдосконалювати, або розробити нову модель сімейного веломобіля на зраок Quest Duo?

    • Ні. Це буде коштувати нам занадто багато роботи, і ціна на нього вийде занадто високою. Він вглчдає мило і приємний у використанні. Але це дуже дорога і не дуже практична модель.
    • Я сподіваюсь, що мої відповіді будуть корисні для вашого клубу. З сердечним вітанням Ева Навратілова.

Примітка: сама Ева родом з Чехії. Вона власноруч зробила 2 лігаради. Перший з фанери, другий – з карбону.

 Фотогалерея:

Quest

Quest

Mango

Mango

Strada

Strada

Quattrovelo

Quattrovelo


 Окрема галерея для Quest Duo:

IMG_0783 p1020442 Wind-Explorer-fq 6a00e0099229e88833017c32c034ad970b-600wi


Лігеради Єви:

19904707_2003124919909306_950171772_n 19840451_2003124949909303_1377782260_o

 

 

8 коментарів до “Веломобілі у Нідерландах

  1. ну может я привереда …. зацепил только Quest Duo… а так суперские машинки! Пора свою фирму открывать!!! неужели мы не справимся? конечно спрвимся 😉 как говорится , догоним и перегоним!))

  2. Якщо у нас зробити таку фабрику що буде виготовляти 100 веломобілів у рік і буде задіяно 4 працівники то враховуючи аренду, податки та інше – ціна усеодно буде в рази нижчою від їхньої. Але якщо замовлень буде 10шт у рік та враховуючи велику складність організації такого бізнесу та навчання працівників то починати не варто , хіба що грошів вдосталь і хочеться щось оригінальне.
    Як вихід бачу варіант коли у гаражних умовах довести до досконалості якусь свою модель і будучи впевненим у ній зробити для конкретних замовників декілька.
    У нашому випадку є плюс що таких корпусних веломобілів в Україні нема тому можна запропонувати такі задля розміщення на них реклами. Кожен з нас відчував погляди перехожих на собі.
    А реклама типу це екологічно , економно і т.д не пройде адже ні дядьки з гаманцями ні їхні діти педалі крутити не будуть а ті що педалі крутять навряд чи мають гаманці…
    Согодні вперше попав під дощ – добре що літо, але до осені потрібен буде закритий веломобіль. Я знаю що таке веломобіль , мені подобається на ньому їздити не заради економії а заради фізичних навантажень, здоровя. При хороших заробітках я б купив собі за 1тис але за 1500 вже ні. На мій погляд у нас закритий веломобіль повинен коштувати менше 1 тис тоді є шанс його продавати а якщо дорожче то будуть їздити на своїх скотчмобілях ( не в образу Олексію) до речі свій трайк я також планую робити скотчмобілем , плівка вже є!

  3. maugli, справимся, конечно. Здесь речь идёт только о Нидерландах, а это одна из маленьких стран Европы. Хотя, конечно, я бы хотел популяризировать веломобили у нас в стране. А ещё есть США, где вообще нет ни одного производителя веломобилей. Все привозят туда из Европы и немного из Канады. На хороший товар всегда найдётся покупатель.

    Сергій Семенчук, у нас звами явно інше бачення найбутнього ХПВ. Мені, чесно, байдуже до того, чи хочуть дядьки купувати веломобілі, чи ні. Я маю бачення перспективи, і не збираюсь підлаштовуватись під потенційних покупців, жертвуючи практичністю і ефективністю техніки.

  4. Зараз вернувся з мототріпу по Австрії та Чехії. Судячи по кількості та якості велодоріжок веломобілі там були б в більшому попиті і їздили б на них” за хлебушком”, але ціна має бути доступнішою. Віддати 6-8 тис. Євро за забавку вони не будуть. Тільки фанати. У нас можна налагодити виробництво, і ціна буде меншою, тільки не уявляю це реальним. На мої пропозиції та статтю жодної реакції. А самотужки ніхто не зможе цю тему потянути. На нормальному рівні. Є багато звязуючих питань.

  5. Оскар, ну зря сразу так… просто немного занят. а просто воздух сотрясать. не мое, а так я обоими руками за то что вы в своей статье пишете, только вот далековато я живу (зато почти рядом с Алексеем)
    … как только немного размахаюсь с хвостами, свяжусь с вами и пообщаемся … как раз по поводу статьи…

  6. Практичність + ефективність означає ціну як у Нідерландах. Класно придумано – популяризувати веломобілі в Україні продаючи їх за непомірну ціну у Європі!
    Удачі у такій благородній справі!

  7. Сергій, ви можете прямо зараз озвучити собівартість веломобіля на зразок того ж Квеста? Особисто я – ні. Бо не знаю всіх нюансів виробництва. Тому, замість того, щоб скаржитись, давайте займатись технікою. Я бачу свій шлях, ви бачите свій – бажаю вам успіху. На будь-який товар знайдеться покупець. Було б що продавати. Особисто я хочу саме такі веломобілі, як у них, поступово іду то такої мети, хоч і з перешкодами. А що до популяризації, то покажіть мені ще когось, хто продає фреймсети лігерадів дешевше за стандартні комплектуючі, що на них навішують.

Коментарі закриті.