Але навіть не в апараті діло. Класний обзор. Офігєнний стиль. Хоч і з-за поребрика, проте варте уваги. Хочу собі таке крісло 🙂
10 коментарів до “Цікавий аппарат”
Байк з минулого… Особисто я не розділяю загального захвату… Посадка сидяча, багажників немає. Переваги в аеродинаміці немає… Звісно, в нього є своя ніша, але я б такий не робив.
А відео професійне. Для загальної популяризації – те що треба.
за те й мова. А що скажеш стосовно крісла? Вмене виникала думка за таку конструкцію, проте не наважився робити. тепер мать зроблю.
На веломобайлі вже облизують його, Модулятор вже купив:) , але річ дійсно вузнонішова , просто міський лігерад для не дуже швидкого пересування і створення вау ефекту. При чому- пересування по дорогам з дуже добрим покриттям,бруківка або навіть крупнозернистий асфальт йому протипоказаний.
З LWB цікавий “Карелец”, мабуть спробую щось таке собі зробити.
Кажуть, що не для понтів, а виходить що як раз для них 🙂 Втім, у кожного свої задачі. Я здивований, як мало велосипедистів взагалі возять щось на велосипеді, окрім себе самого.
Стосовно крісла, то я завжди роблю нішу в своїх сидіннях – конерктно під свій хребет. Здеєтсья, десь писав про це…А якщо ні, то напишу. Просто болгаркою прорізаю овлаьний отвір між ребрами жорсткості.Ззвоні йоно не видно, бо комфомат закриває.
Чи ви мали на увазі нахил крісла?
А стосовно “Модулятора”, то він завжди вихваляє те, що недавно купив, а потім змішує його з гівном, коли розуміє, що чудо в черговий раз не відбулось…
ны не нахил, а саме двы жердини, скрыплены зверху вигнутою пластиною.
Цілком згоден з Олексієм. Мені нагадує “прокачаний” лежачий велосипед “Велоризонталь” 1934 р. Шарля Моше. І то там посадка більш аеродинамічна.
Алексей, ты пишеш что удивлён как мало людей возят что либо на велосипеде, интересно с чего такой вывод? Из-за отсутствия багажника? Просто для городского велосипеда для повседневных поездок он не нужен, его с лихвой заменяет рюкзак. А такая техника как лигерад для города, особенно небольшого, вообще не удобна, я дольше достаю его из сарая чем длится моя поездка. Я люблю путешествовать и в этом лигераду нет равных. Каждой технике своё.
Байк з минулого… Особисто я не розділяю загального захвату… Посадка сидяча, багажників немає. Переваги в аеродинаміці немає… Звісно, в нього є своя ніша, але я б такий не робив.
А відео професійне. Для загальної популяризації – те що треба.
за те й мова. А що скажеш стосовно крісла? Вмене виникала думка за таку конструкцію, проте не наважився робити. тепер мать зроблю.
На веломобайлі вже облизують його, Модулятор вже купив:) , але річ дійсно вузнонішова , просто міський лігерад для не дуже швидкого пересування і створення вау ефекту. При чому- пересування по дорогам з дуже добрим покриттям,бруківка або навіть крупнозернистий асфальт йому протипоказаний.
З LWB цікавий “Карелец”, мабуть спробую щось таке собі зробити.
Кажуть, що не для понтів, а виходить що як раз для них 🙂 Втім, у кожного свої задачі. Я здивований, як мало велосипедистів взагалі возять щось на велосипеді, окрім себе самого.
Стосовно крісла, то я завжди роблю нішу в своїх сидіннях – конерктно під свій хребет. Здеєтсья, десь писав про це…А якщо ні, то напишу. Просто болгаркою прорізаю овлаьний отвір між ребрами жорсткості.Ззвоні йоно не видно, бо комфомат закриває.
Чи ви мали на увазі нахил крісла?
А стосовно “Модулятора”, то він завжди вихваляє те, що недавно купив, а потім змішує його з гівном, коли розуміє, що чудо в черговий раз не відбулось…
ны не нахил, а саме двы жердини, скрыплены зверху вигнутою пластиною.
Цілком згоден з Олексієм. Мені нагадує “прокачаний” лежачий велосипед “Велоризонталь” 1934 р. Шарля Моше. І то там посадка більш аеродинамічна.
Ось тут один “щасливий володар” вже трошки розчарований швидкістю…
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=47&t=306239&sid=d78b13dad1da7afd9985ab50d58e5fa3&p=1682634#p1682634
Мені, якщо говорити про цікаві апарати, дуже подобаєтсья ось цей: https://www.youtube.com/watch?list=UUPLAYER_evanavratil&v=34_NbogPf5Y
Алексей, ты пишеш что удивлён как мало людей возят что либо на велосипеде, интересно с чего такой вывод? Из-за отсутствия багажника? Просто для городского велосипеда для повседневных поездок он не нужен, его с лихвой заменяет рюкзак. А такая техника как лигерад для города, особенно небольшого, вообще не удобна, я дольше достаю его из сарая чем длится моя поездка. Я люблю путешествовать и в этом лигераду нет равных. Каждой технике своё.