Після детального вивчення компоновок євровеломобілів, а також після проведення власних моделювань і реальних випробувань я зміг виявити оптимальне положення основних компонентів всередині корпусу для мінімальних його розмірів. Ділюсь схемою.
Висота сидіння над підлогою напряму впливає на висоту корпусу над колінами. Висота каретки впливає на восоту корпусу над носками. Кут сидіння визначає висоту голови над корпусом, і при наявності даху – висоту даху. Найчастіше вибираєтсья положення, при якому очі трохи вище за лінію горизонту корпусу. При потребі побачити щось поблизу носа машини потрібно привстати. В крейсерскьому положенні присутня сліпа зона метрів 10-15 попереду на рівні землі. Для зменшення сліпої зони посередині корпусу роблять жолоб (показаний зеленим пунктиром).
Для порівняння додаю схеми з розмірами веломобіля “Waw”, “Quest” і мого “Скотчмобіля”.
І ще одне: коротші шатуни дозволяють зменшити висоту як над колінами так і над кареткою, а довші – навпаки змушують робити більш високий корпус. На схемі шатуни 170 мм.