Оригінальні конструкції Миколи Коваленко з Херсону (Галерея)

IMG_3190


 

 

1.Білий,,карго”- це моя перша робота,робив із цікавості.Варилась з 2мм.металу,колісна база 2200мм.Модель вийшла важкою але міцною. Зараз четвертий рік експлуатується тестем,в сільській місцевості . Встановлено мотор – колесо. Дуже практичний, немає обмеження для розміру вантажу по ширині та висоті. Особисто віз на ньому мотоблок 250 см.куб.

IMG_2653


 

Карго”.Варив для себе. Конструкція із 1,5мм. металу. Передня,консольна вилка власної розробки. Вийшла ДУЖЕ вдалою по прогресивній роботі. Задній багажник монолітний,дуже міцний. Зараз мною експлуатується.

 

IMG_3148 IMG_3190


 

 

Вело-рікша”.Робив на замовлення. Підвищеної міцності і ресурсу.

IMG_4124


 

Робив для себе,маючи спортивний інтерес. Попередньо знаючи всі складності чьотирьохколісної конструкції.Ціль-паркові прогулянки,бездоріжжя,зимові покатушки.Вага 40кг.Рама із катаних труб 1мм. ст.20.Передня підвіска – незалежна, двухричажна,задня – напівзалежна. Привід на два задніх колеса,на них же і гальма.60%ваги на задню вісь. Підвіска регулюється по – висоті і жорсткості. Регульована каретка. Дуже вдало підібрались кастор і кут акермана (показала практика).В цілому в конструкції 54 підшипника. Модель мною єксплуатуеться.

IMG_5670 IMG_5901


Робився по гострій потребі.ДУЖЕ практичний та зручний.Доньки в захваті,зараз ними експлуатується.Боковий причеп знімається.

IMG_5905


Трюковий,всі три колеса керовані,задні колеса блокуються і модель перетворюється в звичайний трайк. Дуже великий діапазон переміщення сідла.Для дітей з 5 років.Награвся,зараз простоює.

IMG_5965


 

Робив на замовлення жінці похилого віку(перевозити мішки з картоплею).

IMG_6628


Робив на замовлення чоловіку для поїздок на риболовлю (відстань15км).Дуже вдала модель :на пів вантажна,на пів туристична,легка,керована.Вдале сидіння,із міцного поліестра,вентильоване.

 

IMG_6836 IMG_6847


 

 

Робив на замовлення. ДУЖЕ міцний.Замовник інтенсивно експлуатує,перевозить до 250кг.

IMG_7250 IMG_7253 IMG_7265


 

Робив бабці для поїздок на базар

IMG_7669 IMG_7674

14 коментарів до “Оригінальні конструкції Миколи Коваленко з Херсону (Галерея)

  1. Дуже гарні роботи! Микола справжній майстер! Мені особливо до душі, окрім функціональності, зовнішній вигляд конструкцій. Складається таке враження, що вони зійшли з заводського конвеєра!

  2. Дякую, Олексію, за розміщення фото.
    Приємно,що мої роботи визивають позитив.Спробую прокоментувати моделі.
    1.Білий,,карго”- це моя перша робота,робив із цікавості.Варилась з 2мм.металу,колісна база 2200мм.Модель вийшла важкою але міцною. Зараз четвертий рік експлуатується тестем,в сільській місцевості . Встановлено мотор – колесо. Дуже практичний, немає обмеження для розміру вантажу по ширині та висоті. Особисто віз на ньому мотоблок 250 см.куб.
    2. “Карго”.Варив для себе. Конструкція із 1,5мм. металу. Передня,консольна вилка власної розробки. Вийшла ДУЖЕ вдалою по прогресивній роботі. Задній багажник монолітний,дуже міцний. Зараз мною експлуатується.
    3. “Вело-рікша”.Робив на замовлення. Підвищеної міцності і ресурсу.
    4. Робив для себе,маючи спортивний інтерес. Попередньо знаючи всі складності чьотирьохколісної конструкції.Ціль-паркові прогулянки,бездоріжжя,зимові покатушки.Вага 40кг.Рама із катаних труб 1мм. ст.20.Передня підвіска – незалежна, двухричажна,задня – напівзалежна. Привід на два задніх колеса,на них же і гальма.60%ваги на задню вісь. Підвіска регулюється по – висоті і жорсткості. Регульована каретка. Дуже вдало підібрались кастор і кут акермана (показала практика).В цілому в конструкції 54 підшипника. Модель мною єксплуатуеться.
    5. Робився по гострій потребі.ДУЖЕ практичний та зручний.Доньки в захваті,зараз ними експлуатується.Боковий причеп знімається.
    6. Трюковий,всі три колеса керовані,задні колеса блокуються і модель перетворюється в звичайний трайк. Дуже великий діапазон переміщення сідла.Для дітей з 5 років.Награвся,зараз простоює.
    7. Робив на замовлення жінці похилого віку(перевозити мішки з картоплею).
    8. Робив на замовлення чоловіку для поїздок на риболовлю (відстань15км).Дуже вдала модель :на пів вантажна,на пів туристична,легка,керована.Вдале сидіння,із міцного поліестра,вентильоване.
    9. Робив на замовлення. ДУЖЕ міцний.Замовник інтенсивно експлуатує,перевозить до 250кг.
    10.Робив бабці для поїздок на базар.

  3. Мені також сподобались конструкції Миколи. Вражає їхня кількість, створена за за такий короткий час! Одні досить прості та мають суто утилітарне призначення, але інші апарати мають дуже цікаві технічні рішення! Особисто мені сподобалася передня підвіска на другому-третьому фото – нічого подібного я раніше не бачив! Повнопідвісний квад та жовтий чопер також дуже цікаві конструкції.

    Миколо, я іноді буваю у Херсоні проїздом (декілька разів на рік), і тому маю надію зустрітися з Вами особисто, а також побачити та випробувати Ваші конструкції.

  4. Понравился №1 – буллит вариант и модификация с оригинальной передней подвеской (были попытки нескольких велокурьерских фир найти подобное/организовать производство в Украине – но пока без результатно).
    В принципе все конструкции весьма интересные.

  5. Дуже дякую, Миколо, за коментар. Додав коментарі під фотографії моделей. Також зробив вас автором публікації, тепер ви можете редагувати її, натиснувши “Править” внизу сторінки перед першими коментарями

  6. Якщо пам’ять не підводе, то каргобайк з другої фото бачив на олх))
    А взагалі супер підбірка, цікаві рішення деяких вузлів)

  7. Доброго дня.
    Мене дуже зацікавив Ваши буліти. Чи можливо виготовити 1шт ( можно тільки раму) на замовлення і яка буде можлива вартість (з побажань: хотілось б щоб була можливість встановити попереду дискові гальма і мати під платфомою бокс 60Х25Х10 см для АКБ) .
    З найкращими побажаннями
    Сергій.

  8. Доброго дня. Таку раму можливо виготовити. Але в мене зараз декілька великих замовлень,місяців на три.

  9. Дякую за відповідь.
    Моя почтова скринька lu4_sergej@mail.ru хотів би поспілкуватися з Вами з приводу експлуатації подібного велосипеда та єлектро- його версії.
    Всього найкращого
    Сергій
    ПС Вибачайте, що тут пишу але щось в мене не вдається відправляти повідомлення у лічку (пише, що використаний весь обсяг ящику, а видалення попередніх повідомлень не дає бажаного результату) 🙁

  10. lu4, тільки що я на порядок збільшив ліміти на кількість приватних повідомлень для кожного користувача. Спробуйте зараз “написати в лічку” – має працювати.
    Скоріш за усе, налаштування “приватних повідомлень” скинулися на мінімальні під час останнього оновлення, бо раніше я вже збільшував ліміти…

  11. Доброго дня.Якщо Вас цікавлять ,,карго”,то в в них керуваняя залежить від колісної бази.Чим довша база тим різкіше треба керувати на малих швидкостях(до цього швидко звикаеш).Перший,,карго”має базу 220мм.Дуже комфортно на великих швидкостях,навіть легше ніж на класичному.Практика показала,що думка коли вантажна платформа знаходиться низько,виявилась двоякою.Зручно тільки вантажити.Під час руху передне колесо на малих швидкостях при балансуванні здійснює амплітуди в декілька разів більші ніж заднє,важкий вантаж знаходиться приблизно по середині,він же являеться предметом яким треба балансувати.Дя цього передньому колесу треба робити більшу амплітуду ніж вантажу.Підкреслюю,ці особливості проявляються тількки на дуже малих швидкостях(на рівні пішої ходи).З підвищенням швидкості керування стає легшим і вище 25 км.год.легшим ніж на звичайнім велосипеді,зовсім не відчуваеться вантаж і не важливо на якій висоті він знаходиться,велосипед просто впевнено пливе як великий корабель.
    Мені особисто ,,карго” більше подобаються ніж вантажні на три колеса,своею можливістью швидко та маневрено пересуватись по місту.

Коментарі закриті.