Новий підголівник та рама С31

 

Прототип підголовника зі змінним нахилом

Прототип підголівника зі змінним нахилом

Прототип підголовника зі змінним нахилом

Прототип підголівника зі змінним нахилом

Прототип підголовника зі змінним нахилом

Прототип підголівника зі змінним нахилом

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

Рама прототипу С31 після першого шару грунтовки.

2 коментарі до “Новий підголівник та рама С31

  1. Так, деякі зміни до конструкції тут помітні. Бачу, що ти, Олексій, відмовився від консольного кріплення осі для натяжного ролика, і тепер будеш кріпити ролик болтом, який проходить наскрізь рами. Також підозрюю, що цей же самий болт ти можеш використати у якості нижніх точок кріплення бокових багажників.
    А конструкція підголівника виходить досить простою та зручною для самостійного виготовлення.

  2. Так, ролик буде крітипись на зйомній осі. Це збільшує свободу у виборі відстані від ролика до рами, що в свою чергу, дозволить використовувати стандартні колеса (зі стандартною спицьовкою-парасолькою). Це полегшить налаштування та складання лігераду. До того ж зйомна вісь дає можливість взагалі зняти ролик і пустити ланцюг без нього, наприклад для перегонів по шоссе з заблокованим амортизатором.

    Але кріплення ролика не буде використовуватись для багажників.

Коментарі закриті.