Новий підголівник для більш лежачої позиції

chema

Розроблено новий підголівник!  Зараз працюю над матрицею для серійного випуску нової моделі. Фото нижче.

21 вересня

Фото – еволюція підголівника:

DSCF0691 DSCF0692 DSCF0693 DSCF0694 DSCF0695 DSCF0696 DSCF0697 DSCF0698 DSCF0701 DSCF0703 DSCF0704

 

 


20 вересня

 

Вже третій день аналізую варіанти підголівника для правильного дихання. Зробив три прототипи. Хоча результатом, поки що, не задоволений, але відчуваю, що я вже близько.

 

Напри великий жаль не зміг знайти жодної детальної статті про спортивне дихання, де приділялася б увага позиції голови.  Проте, провівши власні досліди я виявив на собі, що описана в СТАТТІ позиція голови на одній лінії з тілом не завжди є оптимальною.  Якщо  шия відведена назад, то для вільного дихання доводиться тримати підборіддя дуже високо. При цьому з лігераду нічогісінько не видно, окрім неба. Ще цікавий момент – якщо надмірно завалити шию назад, то дихальні шляхи також перекриваються. Те ж саме відбуваєтсья при надмірному опусканні підборіддя. Цікаво, що переважна більшість користувачів лажечих їздять з надто опущеним підборіддям (підборіддя дуже близько до грудей.) На собі я виявив оптимальну позицію, в якій дихати найлегше. Це позиція, в якій голова трошки попереду тіла (на 3 см), але підборіддя не опущене. В такій позиції зберігається гарний огляд дороги і є можливість маневрувати між камінюками на підйомах.

Зараз розробляю підголівник, який би допомагав тримати голову в такій позиції.  Попередні варіанти підголівника це, як раз, дозволяли, проте вони опираються на м’які тканини шиї, що створює дискомфорт у довгочасних поїздках.  Моя задача полягає в тому, щоб знайти таку форму підголівника, в якій шию не потрібно буде тримати в напруженні, а голова має бути в оптимальному положенні для дихання. Схоже, що за все відповідає саме положення і нахил голови відносно тіла. Тобто такий підголівник повинен підійти для будь-яких нахилів крісла, бо буде тримати голову завжди у правильному положенні.

Звісно я проаналізував існуючі фірмові підголівники.  Судячи з побаченого, правильне положення голови для найбільш горизонтальних сидінь дають підголівники М5 та Cruzbike.   Але підголівники під потилицею є найрозповсюдженішими. Я гадаю, що причина в тому, що у випадку більш вертикального сидіння такий підголівник не сильно тисне на шию.  Він починає викликати дискомфорт тільки при більш лежачих позиціях тіла.

Нижче малюнки і фото на тему. Далі буде!

finalPosition 2 TrikeHeadRestWaterBottle

mpp100record008 photo

3 коментарі до “Новий підголівник для більш лежачої позиції

  1. Дякую Олексій, що розглядаєш такі питання.
    Сьогодні вдень лігерадом їздив дивитись змагання по автоспорту за 30 км від Ковеля і під час руху вирішив звернути увагу, як положення голови впливає на дихання. Швидкість була приблизно 30 км/год, правда рельєф дороги майже горизонтальний. В мене є можливість положення підголовника регулювати у всіх напрямках (сидіння автомобіля Ford-Sierra). Підголовник м’який і зручний і для мене оптимальне положення голови було в контакті із підголовником “голова-шия” ( щось середнє між тим, що зображено на першому малюнку), підборіддя трошки донизу. Дихання стає вільне і ритмічне і дійсно допомагає при навантаженнях.
    Щодо “спортивного дихання”, то коли я займався легкою атлетикою, бігом на середні дистанції, мій тренер давав рекомендації дихати рівномірно приблизно у ритмі 4 кроки – “вдих”, чотири кроки – “видих”, а положення голови мало бути зручним для кожного індивідуально. Приблизно так само, я вважаю, має бути і у нашому випадку при експлуатації HPV. Тому, на мою думку, оптимальний варіант – це підголовник м’який із регулюванням “вверх-вниз”, “вперед-назад” і кожен має можливість виставити його індивідуально.

  2. Дивно, але особисто я завжди налаштовував підголівник так, щоб на нього спиратися саме головою (потилицею), а не шиєю. Звісно, я це робив і роблю тому, що мені так зручніше, а про особливості дихання я не знав до цього часу 🙂
    До речі, для зміни положення голови у тих кріслах, яких робить Олексій, можна спробувати підняти та перевернути підголівник, переставивши при цьому м’яку насадку на другу сторону.

  3. Дякую за коментарі. Вони дуже допомогли мені зрозуміти напрям пошуків. Новий підголівник япирається частково на верхню частину шиї і частково на нижню частину голови. Регулювання, поки що, тільки вгору-вниз. Вперед-назад, теоретично можна також зробити.

Коментарі закриті.