Табір Велоконструкторів 2015. 08 Серпня – Поїздка на базар

DSCF1458

На восьме серпня була запланована перша спільна поїздка побутового характеру (щоб використати нашу техніку для поїздки на базар та доставити вантаж до табору.

Сільський базар в Медведівці працює раз на тиждень (що суботи) при чому дуже рано. О 9-й годині там вже практично нікого немає, а самий розпал торгівлі припадає на 6.30-7 годин ранку. Ми домовились виїхати о 6-тій. Хто був дуже втомлений, той міг не їхати, а залишитись спати. Проте переважна більшість учасників вирішила їхати, навіть незважаючи на сотні км, пройдені вчора по дорозі до табору.

З самого ранку я взяв відеокамеру і вийшов знімати табір. На мій подив народ вже зібрався і пив чай та грівся біля вогнища. Будити нікого не довелось. Та й півень старався як міг – кукурікав починаючи з 4.30.

DSCN7980 DSC_0082 DSCF1439 DSCF1442 DSCF1443 DSCF1445 DSCF1446 DSCF1449 DSCF1450 DSCN7902 DSCN7905

Один за одним учасники спускались до дороги і рушали на круту гравійну гору, на яку виїхати може далеко не кожен, та й немає в тому особливого сенсу. Майже всі йшли пішки, щоб берегти сили.

DSCN7914 DSCN7913 DSCN7910 DSCN7909

 

Ми з Каріною вирішили ризикнути і поїхати на квадро, звісно, не взяти з собою Вікторію ми не могли, бо просто ні з ким залишити. Коли всі вже поїхали, і ми тільки-но зібрались стартувати, виявилось, що я забув закрутити болти фіксації каретки, через що каретка покрутилась і заклинила, при чому мотор залишився увімкнений. Я не одразу це помітив, поки з вентиляційних отворів не пішов дим. На щастя і на диво мотор не згорів! І працює справно по нині. Але тоді я сильно нервував.

Усунувши проблему ми досить швидко наздогнали учасників, які все ще йшли пішки на гору.

DSCN7916 DSCN7917 DSCN7918 DSCN7919

По дорозі Каріна знімала відео. Спуск для більшості пройшов без пригод. Тільки Павло трошки впав на траву, наїхавши колесами на пісок. Але одразу підвівся і погнав далі.

Як видно на відео від Ігоря (відео в кінці тексту), до асфальту ми доїхали близько сьомої години. Це означало, що на базар ми встигаємо, але треба поспішати. Втім їхати швидко всією компанією ми не могли – надто різні у нас машини. Дорога була майже вільна, практично рівнинна і не дуже розбита. Ідеальні умови для зйомок фото і відео. Ігор і Павло часто виривались вперед, щоб піймати кращі ракурси. Хто їх обганяв – залишився поза кадром.

DSCN7922 DSCN7923

На базарі ми зустріли Юру Хижняка з Мельників, який приєднався до нашої компанії на жовто-блакитному трайку з українським прапором, та Андрія Кравця, який приїхав сьогодні зі Львова, правда з вертикальним велосипедом.

DSCF1467

Найдешевші покришки, які я поставив на «Гармонію» виявилися повним сміттям. Вони не витримали навіть 3 атмосфери, і ліва покришка розлізлася прямо на ходу. На щастя я вчасно це помітив і трохи спустив тиск, щоб доїхати до базару. Камера не лопнула. Вирішувати проблему з колесом я планував потім, а зараз треба було бігти на базар, поки не всі торговці склалися.

DSC_0083

Зі мною пішли ще Габріель, Каріна, Ігор і Юра, а також Павло зі своїм стрімлайнером, в багажник якого ми складали всі продукти, які придбали.

DSCN7927

А набрали ми харчів на два дні на компанію з 20-ти людей! Павло також взяв на себе приготування цукрового квасу, до якого ми також купили все необхідне. Потім зробили фото біля Максима.

DSCN7938   DSCN7939 DSCN7925 DSCF1455 DSCF1458 DSCF1462 DSCF1465

Через годину базар вже майже зник, а я так і не купив іншу покришку замість порватої. В магазині госптоварів покришок на 20 дюймів не було. Та я й не дуже хотів купувати нову покришку, адже вдома лежать 4 запасних, які ми забули! Рішення прийшло досить несподіване. Я побачив на полиці в магазині трос для білизни. Це справжній сталевий трос, вкритий оболонкою на зразок ізоляції на дротах. Коштував він всього 20 грн. Ним я замотав порвате колесо так, щоб захистити камеру.

DSCN7935

Як не дивно, цей метод спрацював. Звісно, я не ризикнув качати покришку сильно. Накачав всього 1.5 атмосфери, але нам важливо було просто доїхати додому (14 км). Весь зворотній шлях ми їхали з латаним колесом, хід веломобіля став тугішим, тому доводилось час від часу вмикати мотор навіть на рівнинах, щоб наздогнати інших. Але, тим не менше, ми нормально доїхали додому, трос навіть не перетерся. При чому в нашому багажнику було близько 35 кг багажу.

На зворотньому шляху також знімали фото і відео:

DSC_0095 DSC_0094 DSCF1522 DSCF1523 DSCF1515 DSCF1511 DSCF1504 DSCF1503 DSCF1496 DSCF1491 DSCF1490 DSCF1489 DSCF1488 DSCF1486 DSCF1475 DSC_0089 DSC_0092 DSCF1471 DSCF1473 DSCF1474

В Новоселиці зробили невеличкий перепочинок (скоріше моральний – перед гравієм).

DSCF1545DSCN7940

DSCF15472015-08-08 10.15.01

DSCF1540

DSCF1534

DSCF1532

DSCF1533

2015-08-08 10.19.08

Останні 3.5 км по гравійних горах традиційно були важкими, але всі їх мужньо здолали, везучи багаж до табору. До речі, багаж ми розподілили між учасниками (взяли хто скільки міг).

DSC_0099 DSC_0100 DSC_0102

DSCF1551 DSCF1552 DSCF1553 DSCF1554 DSCF1566 DSCF1567 DSCF1568 DSCF1569 DSCF1571 DSCF1584 DSCF1576

По прибуттю закипіла робота на кухні та по організації.

DSCF1594 DSCN7944 DSCN7946 DSCN7975

 

Крім того, потрібно було часто навідуватися і в майстерню для виправлення дрібних (і не дуже) проблем. Я з подивом помітив, що покришки на трайку Юри Хижняка не мають слідів зносу, хоча він проїхав на своєму трайку вже близько 2000 км за цей сезон. Я налаштував йому колію по методу пошуку найменшого опору кочення. Так як Юрі потрібно було дещо доробити на трайку, я запросив його в майстерню, де спершу заміряв положення його передніх коліс своїм новим приладом. Виявилось, що його колія має сходження приблизно 1.5 см на 1.8 м (при колії 60 см). Тобто колеса стоять не паралельно, а мають сходження. Я ще точно не знаю, можливо під час руху, при навантаженні вони стають паралельно. Але факт є факт – покришки пройшли 2000 км без слідів зносу, а колія має сходження.

Звісно я встановив на «Гармонії» колеса так само, враховуючи новий досвід. Крім того на порваній покришці вже чітко було видно, що квад, як і раніше, їсть гуму. Вірніше те, з чого зроблені ті покришки навіть гумою важко назвати. Я зміг відірвати шматочок протектору нігтем! Тепер, після переналаштування колії, я мав надію, що проблема вирішена.

Взагалі в цей день я майже не вилазив з майстерні. Весь час хтось приходив з якоюсь проблемкою, і так до самого вечора. Але я все ж іноді вибирався вниз на дорогу, щоб прийняти участь у загальних покатушках, де всі катались на всьому. Це було весело!

DSCN7948 DSCN7951 DSCN7954 DSCN7955 DSCN7956 DSCN7958 DSCN7960 DSCN7962 DSCN7963 DSCN7964 DSCN7965 DSCN7966 DSCN7967 DSCN7968 DSCN7969 DSCN7971 DSC_0105 DSC_0108 DSC_0112

Куховарив в той день  Юра, а Павло робив свій фірмовий квас. Також ми привезли з базару великий кавун.   Потім ми знову зібрались в зеленому наметі з лампочкою, пили чай, спілкувались, дивились фото…

DSCF1601

В сутінках приїхали три богатирі з Полтави (Ростислав, Евген і Юрій).

DSCF1604

 

Все ж таки Інтернет спілкування має свої недоліки, а завдяки реальним зустрічам сам наш клуб (чим би він не був) стає більш реальним.

DSC_0113 DSC_0114

Далі буде!

 

ВІДЕО:

2 коментарі до “Табір Велоконструкторів 2015. 08 Серпня – Поїздка на базар

  1. Всё Супер!Посмотрел,почитал!Спасибо Алексей!
    Все Молодцы! И видео весёлое!)

Коментарі закриті.