Трайк “Kinder Duo” для дітей 4-10 років (оновлено)

"Kinder Duo"

“Kinder Duo”

Трайк «Kinder Duo» поїхав!

 

 

 

DSCF9755

"Kinder Duo"

“Kinder Duo”

"Kinder Duo"

“Kinder Duo”

"Kinder Duo"

“Kinder Duo”

Задній перемикач. Раніше виконував функції ручки газу на мотодельтаплані.  Дуже зручний для дітей, до того ж перемикати передачі можуть обидва гонщики

Задній перемикач. Раніше виконував функції ручки газу на мотодельтаплані. Дуже зручний для дітей, до того ж перемикати передачі можуть обидва гонщики

Додаткова зірка на проміжному валу

Додаткова зірка на проміжному валу

Положення шарнірів підвіски змінено,  щоб ланцюг проходив між ними. Це усуває реакцію підвіски на педалювання.

Положення шарнірів підвіски змінено, щоб ланцюг проходив між ними. Це усуває реакцію підвіски на педалювання.

"Kinder Duo"

“Kinder Duo”

Перша передача (для походів по грунту і траві)

Перша передача (для походів по грунту і траві)

Друга передача - для перегонів по рівнині

Друга передача – для перегонів по рівнині

Стояночний пристрій на гальма

Стояночний пристрій на гальма

Шлях ланцюга

Шлях ланцюга

Публікую запис про нього на сайті. До цього галерея виготовлення публікувалась на форумі.

 

DSCF9645

"Kinder Duo" та "Трайчик"

“Kinder Duo” та “Трайчик”

DSCF9648

Перший виїзд був пробним, хоча до вечора діти накатали близько 10-ти км по селу, катаючись вперед-назад по дорозі.

Трайчик має як плюси так і мінуси, проте детальні висновки робити ще зарано. Необхідно пройти «обкатку» для виявлення глюків та розкриття потенціалу.

 

Зважування

Зважування

Покази кантера

Покази кантера

Покази кантера

Покази кантера

DSCF9637


Поки що занотую перші враження:

Негативні:

1 – Завантаження заднього колеса недостатнє. Через це трайчик їде на гірки ще гірше, ніж одномісний варіант. Нажаль не бачу шляхів вирішення при такій компоновці, тому потрібно приварити поручні, щоб дітям було його зручно штовхати на грунтові гори. Слід зазначити, що проблеми виникають на гравійних і ґрунтових підйомах з нахилом 8-10%. Але, нажаль, у нас в селі майже всі дороги такі, тому ставлю жирний мінус – зробити трайк таким, щоб мав можливість забиратись на ці схили не вдалося. Можливо процес піде трохи краще, коли діти навчаться їздити більш скоординовано.

 

2 – велика вага (16,5 кг). Щоб зробити рму більш легкою, потрібно було купувати метал саме для неї, а я використав те, що було. Рама зроблена з труби 32*1.5, а частинами навіть з 32*2 (бо вже всі труби позакінчувались), хоча по міцності там вистачило би труби 32*0.8 Тому потенціал для зниження ваги є. У випадку труб зі стінкою 0.8 мм можна економити 3-4 кг.  Задня вилка зроблена з трубок 22*0.8 та 12*1, і важить дуже мало, в порівняні з самою рамою.  Втім, що на що здатне – покаже час.

 

3 – велика ширина.

 

4 – Молодший син не може зрозуміти, які саме зусилля змушують трайк їхати. Необхідно, що б він спочатку навчився їздити сам, а вже потім саджати його на тандем, бо інакше він не розуміє сенсу в обертанні педалей. До сьогодні він їздив лише на велосипеді типу «Гном». Але я маю надію, що до Велодня (через два тижні), він навчиться бути не просто пасажиром.

 

 

Позитивні:

 

1 – Надзвичайна стійкість. Не знаю що треба зробити, щоб перекинути цей трайк.

2 – Гарна проходимість за рахунок високого кліренсу. На відміну від одномісного цей не чіпляється за камені, що стирчать з дороги.

3 – незалежна трансмісія, що виключає передачу зворотнього педалюванню на задній натяжок.

4 – малий радіус розвороту (завдяки ширині). При чому педалювання можливе при всіх кутах повороту коліс, що робить трайк дуже маневреним.

 

 

 

            Плани на майбутнє:

1 – Замінити перемикач та натяжок, бо перший дуже тугий для дітей, а другий дуже роздовбаний.

2 – продовжити тестування для виявлення глюків.

 

Цей розділ буде доповнюватись новими матеріалами.

 

 

9 коментарів до “Трайк “Kinder Duo” для дітей 4-10 років (оновлено)

  1. Дуже цікавий проект! У мене самого два орли, тому теж задаюся питанням саморобного веломобіля. Теж думав про модель веломобіля-тандема, але на чотирьох колісній базі. Проте у трьох колісного варіанту є переваги, одна з яких менша маса. Хлопці ще малі, тому маю час щоб зважити всі варіанти. Вам удачі в підготовці до змагань. І, звичайно, ПЕРЕМОГИ!

  2. Классный трайк! Какие будут приятные воспоминания у ребятишек,когда подростут,всю жизнь будут с радостью вспомнать!
    Свой первый велосипед до сих пор с улыбкой вспоминаю )

  3. Уважно слідкуємо за розвитком цього трайчика, в мене малі вже недочекаються коли можна буде замовити такий для них. Стосовно навантаження заднього колеса бачу тільки один вихід – багажник з велорюкзаком типу “штани” з вантажем. Саме в такому форматі хотіли б використовувати такий трайчик.

    Такщо, Олексію – трайк незважаючи на недоліки, просто чудовий, вашим велосипедистам перемоги на змаганнях, і з нетерпінням чекаєм вашого вердикту – скільки буде коштувати замовити такий трайк.

  4. Замовлення на купівлю вже приймаються? А то мої малі скоро мене з*їдять 🙂

  5. Про замовлення можна буде поговорити через тиждень. Я повзнаю всі ціни на деталі і зможу визначити актуальну ціну трайку. На останному відео діти 5-ти і 6-ти років. А вашим скільки?

  6. Старшій 9, середньому 5, молодшому 2, але всі їздять на велосипедах ( молодші на триколісному ганяють)… В принципі хочемо трайк для середнього та молодшого, бо старша на звичайному зараз гасає, а в хлопців велосипед просить заміни… Але можливо що на перших порах будуть старші їздити. Тому хотів спитати, чи можливо на трайку встановити консольний багажник як на фреймі Колумба, щоб на нього можно було рюкзак-штани встановити?

  7. Доброъ ночі, Олексію. Перепрошую за нав*язливість, але чи вже відома приблизна вартість трайку, чи він все ще у стадії проектування?

  8. Доброї ночі, Олексію. Перепрошую за нав*язливість, але чи вже відома приблизна вартість трайку, чи він все ще у стадії проектування?

  9. Правильно робите, що нагадуєте. У мене багато проектів і мені непросто вирішити, який з них робити першим. Стосовно дитячого трайку, то зробити його я зможу, але наврядчи встигну до кінця літа. Думаю що ви можете розраховувати на вересень-жовтень.
    Стосовно цін – вони не радують. Тільки стандартних комплектуючих виходить на 2500 грн. А ще потрібно зробити нову матрицю для сидінь більшого розміру. Тож в фіналі весь трайчик буде коштувати близько 5000 грн. Пропоную деталі обговорення переносити на е-маіл листування. Пишіть на alex_g2002@ukr.net

Коментарі закриті.