Мій Великодній тест Трайку

IMAG0015

Христос Воскрес!

 

Вчора я рішив випробувати свій трайк, так як я його ще і не випробував, зробив його того року а покатався на ньому всього 60 км.

От і вирішив обкатати його і поїхати по старому маршрути у гори (маршрут становив 56 км) щоб заодно випробувати як ін “дереться” у гору.

 

Першим ділом встановив червоний прапорець щоб мене замічали на дорозі так як його я ще не встановлював, перевірив чи все працює зібрав рюкзак(поклав теплу кофту, дощовик. необхідні інструменти для швидкої ліквідації поломки також вео аптечку у разі проколу коліс, а от насоси у мене усі залишилися на навчанні і я не мав насосу). Чому рюкзак а не багажник, тому що у мене не було болтів якими б я прикріпив бгажник до трайку, а рюкзак я поклав собі на живіт (одягнув обратним спосібом) взявши пляшку води вирушив у дорогу.

 

Виїхавши з дому я заїхав до свого друга якого не було вдома, від нього я хотів поросити собі насос на всяк випадок, дізнавшись що його нема вдома вирішив на свй ризик поїхати без нього.

Перші кілометри ретельно перевірів чи все на місті чи нічого не відвалилось чи всі гайки на місцях і не розкрутились. Після 8 кілометрів розкуртиласб гайка з лівої сторони що кріпило колесо переднє до осі, дожавши її більше з цим полесом проблем не було і я я обережно їхав вперед. Після 15ти кілометрів я думавповернутися бо було дуже важко але за кілометер у мене відкрилося други дихання і я повним ходом їхав до назначеного місяця це початок населеного пункта Нижній Бистрий

По дорозі були надвисні мости

IMAG0011

 

Пункт назначення(кінцева точка)

IMAG0015

 

У гору їхати можна, але не швидко, я думав не виїду, але на малій передачі без великих проблем доїхав куди планував.

по дорозі поповнив свої водні запаси

 

IMAG0009

 

Добре що погода була хороша і тепла, але був вітер і він заважав рухатися, в середньому мені вдавалося тримати темп 15 км/год. Не знаю чи добре ц чи погано, але добре потренувавшись можна вирушати у великі подорожі.

Задоволений що по дорозі ніщо не відпало, окрім задньогоколеса коли я їхав в гору я давсильний ривок і аитянув колесо із місця, за одну хвилину мені вдалося все покласти на місця і без проблем доїхав до дому. Останні кілометри були дуже важкими я був виснажений і голодний, якб я їхав кудась далеко я б став відпочив поїв і потім далі рухавсяб, але я вирішив докрутити до дому, коли приїхав був морально задоволений поїздкою і фізчно вимотаний. Задумовуюсь поїхати на велотабір цього року на трайку з дому а звідти поїздои до дому…

 

Дякую за увагу

7 коментарів до “Мій Великодній тест Трайку

  1. Супер! Дякую за звіт! Моя перша поїздка на трайку теж була виснажливою. Як виявилось, причина була в тому, що передні колеса були не достатньо паралельно. Раджу добре прдивитись до передніх покришок, якщо на них є сліди маленьких хвильок здертої гуми, то це точний знак непаралельності коліс.

  2. нажаль так і є, вони стоять мало під кутом, постараюсь вирівняти без серйознго “хірургічного втручання”

  3. Чудова подорож та цікавий звіт! Та й місця у вас дуже чудові – гори, ліси, річки… Мандрувати по такій місцевості особливо приємно! Може ви, місцеві жителі, вже звикли до навколишнього середовища та сприймаєте його як само собою зрозуміле, а от для мене усе це виглядає наче дивина із якоїсь казки.

    Тепер суто технічні запитання:
    1. Якою саме “нижньою передачею” ти користувався, коли забирався угору?
    2. Як показало себе сидіння із дермантину? Чи маєш плани обтягнути його якимось іншим матеріалом, який краще пропускає повітря?
    3. Чи пробував ти на своєму трайку використати контактні педалі або тукліпси? Щоб дертись угору, такі приладдя могли б добряче допомогти. Тим більш на трайку немає ризику втратити рівновагу та впасти, як це може буди на лігераді.

  4. Класний трайчик! Вайтволи на задній покришці виглядають супер, гарно поєднується з сріблястими передніми боковинами ободів)
    Тільки гадаю теж спина потіє як і у мене, бо теж дермантином обтягнуте, зате тепло))

  5. Дякую за увагу! Так я виріс тут, для мен гори це повсякденна річ, але тим не менш вони мені подобаються, особливо з вершин перевалів дуже гарний краєвид, але дороги у нас жахливі, цього разу я їх не фотографував, їх трішки полатали але серівно трясло
    Відповіді на технічні питання:
    1. Якщо добре памаятаю то на передніх шатунах було на середній а сзаді на найбільшій, я просто був уже втомлений а так можна б було з усиллями виїхати на середній і ззаді теж насередній але мені ще треба було повертатись до дому
    2. Сидіння чудова, так чеез дермантин потіє спина, буду думати як би зробити красиво і комфортно тканиною
    3. Нажаль у мене немає контактних педалей, в ланах є таке щоб їх купити але чуть пізніше, вои досить дорогі і взуття на них теж дороге, в загалом пробіг покищо на трайку чуть більше 100км і я ще не заклопочувався над педалями, покищо пробую довести до ладу сам трайк

  6. так тепло, а так як у мене був рюкзак на животі то я наче був у саркофазі дуже тепло було, але будем придумовувать щось альтернативніше

Коментарі закриті.