Модифікації “С3”

В подальшому “Колумб Н” вироблятись не буде.  Замість нього можна цілком успішно комплектувати “С3” (Колумб 3\Colombo 3).  Додаю фото і відео.

20\20 SOFT

20\20 SOFT

26\20 SOFT

26\20 SOFT

26\26 HARD

26\26 HARD

28\26 HARD

28\26 HARD

28\28 HARD

28\28 HARD

28\26 SOFT

28\26 SOFT

26\26 SOFT

26\26 SOFT

 

 

7 коментарів до “Модифікації “С3”

  1. Алексей, просто огромная работа! Красивая вышла машинка. А можете поставить на фото размеры: высота до каретки и высота до седла?

  2. Это фото для будущей инструкции. Размеры там будут. Геомтерия рамы С3 полностью совпадает с рамой “Колумб 2013В”, отличия только в некторых мелких деталях. Так что всё то, что можно собрать на С3 также можно собрать и на “Колумб 2013 В”

  3. Коли дивишся на ці фото, відразу стає розуміло, що за ними стоїть дуже багато праці – і інтелектуальної, і технічної… А лігерад вийшов і справді чудовий!
    Олексію, від щирого серця дякую тобі за твій внесок у розвиток української HPV-техніки!
    А з приводу усього цього різноманіття конфігурацій, які можна зібрати на одному-єдиному фреймсеті, хочеться спитати лише одне – Олексію, може ти розповіси більше подробиць по них? Я маю на увазі розповідь про те, у яких випадках та з якою метою краще буде використовувати ту або іншу конфігурацію. Вважаю, що така інформація буде корисна майже усім майбутнім користувачам “Колумбів”.

  4. Красивый лигерад!Радует взгляд! ) И что важно: Надёжный!
    На своём лигераде поставил вариант 28-26 ,
    нормально, летать комфортно )

  5. Чудова конструкція, лаконічна та гарна на вигляд, усе геніальне – просте)

  6. Дякую за коментарі, але мушу зазначити, що конструкція стає не простішою, а навпаки ускладнюється, обростає хоч і маленькими, але доповненнями. Окрім того, все ще залишаються варіанти вдосконалення, просто не все можна одразу втілити в серійну модель. Переробити прототип значно простіше, тому зараз маємо деяке запізнення на останні вдосконалення. Те, що я втілюю зараз було перевірено вже рік тому. В той же час є те, що я хотів би впровадити, але вже пізно змінювати серійні зразки, які майже готові.

    Ще цікава річ – майже ніхто чомусь не користується низьким (найбільш аеродинамічним) положенням сидіння. Високе положення не є оптимальним навіть з точки зору міцності і ефективного використання місця на рамі (при високому положенні залишається багато невикористаного місця позаду). Ми мали змогу під час Табору Велоконструкторів 2014 пересвідчитись, на скільки більш лежача позиція швидша за сидячу. Напевне я маю розробити або новий підголовник для лежачої посадки, або зняти якісний фільм, який наглядно покаже різницю.

  7. Беззаперечно ви праві щодо того що конструкція не така проста як відразу здається, і найбільше часу губиться саме на дрібних та потрібних доповненнях, я у цьому наочно переконався поки доводив свій прототип.

    А щодо низької посадки, гадаю просто ті конструкції що вас навели на цю думку є не скільки спортивними як “джиперськими” лігерадами.

Коментарі закриті.