Комфомат

Налагоджене виробництво нових підкладок для лігерадних євро сидінь – комфоматів (як доступна альтернатива європейським матам VENTISIT)

DSCF7904

Переваги нового комфомата:

1 – більш продуманий дизайн, в порівнянні з попередньою версією.

2 – Більший комфорт завдяки страховочній прокладці, яка запобігає продавлюванню поролона у випадку, якщо користувач має особливості хребта або копчика.

3 – зйомна подушечка на підголовник.

 

Як і попередні версії, нова кріпиться до пластику на липучках, якої показали свою зручність (подушечка для підголовника також фіксується липучкою)

       Загальні характеристики:

Комфомат поглинає вібрації і удари, тим самими сильно підвищуючи комфорт поїздки, особливо це відчувається у довготривалих подорожах. Ця будова була випробувана мною на лігераді «Магеллан», пройшовши на випробовуваннях близько 3600 км, разом із євро сидінням.   Зйомність потрібна, насамперед на випадок дощу. Якщо ви не можете прибрати техніку з-під дощу, то ви завжди можете сховати комфомат, врятувавши його від намокання. Страховочна підстилка не промокає, тому ви можете прикріпити мат навіть на мокре сидіння. Звісно, зйомність потрібна і для обслуговування мату, прання та сушки.

3D AirMesh– спеціально розроблене об’ємне плетіння, що призначене для щільного контакту з тілом. Тканина частково вентилюється, не намокає (пропускає повітря і вологу). Навіть якщо ви взмокли, на поверхні мату не залишається плям і розводів.

Розроблені два розміри матів, відповідно розмірам сидінь.

При замовленні євросидіння разом із матом, на пластик приклеюються відповідні частини липучок у якості бонусу безкоштовно.

Якщо ви будуте приклеювати їх самі – використовуйте двосторонній скотч для попередньої фіксації і епоксидний 2-х компонентний клей для остаточної фіксації по контуру. Однокомпонентні клеї не витримують.

Епоксидний клей

Епоксидний клей

DSCF7904 DSCF7905 DSCF7906 DSCF7908 DSCF7909 DSCF7910 DSCF7912 DSCF7913 DSCF7916 подстилка

Комфомат

Комфомат

 

Ціна комфомату (разом із подушечкою для підголовника): уточнюйте по електронній пошті

alex_g2002@ukr.net   0950196041

4 коментарі до “Комфомат

  1. Олексію, додай, будь ласка, до цієї статті назву та фото того самого “епоксидного двокомпонентного клею”, який ти радиш використовувати для приклеювання “липучок”, бо зараз у продажу є стільки усілякої різної “побутової хімії”, що не складно й розгубитися та щось переплутати…

  2. Здрасте Алексей нам нужно искать альтернативную замену паралона! Ну на что то типа наполнителя как в старых диванах либо авто паралон с отверстиями для вентиляции! Ну как то так! Лигерадоводы кто как борется с этой проблемой? Пишу так как и летом и зимой спина все равно мокрая!!!

  3. Вы можете попробовать голландский мат – вентисит (http://www.ventisit.nl/en/). Но, от него будет эффект только если вы одеты, максимум, в велофутболку. В случае с любой другой одеждой, не говоря уже о нескольких слоях одежды, эффект вентиляции будет утрачиваться из-за плотного прилегая слоёв одежды к спине. Так что, если вас беспокоит мокрая спина то можно предпринять следующее:
    1 – следить за темпом езды, чтобы не перегреваться, одновременно снимая лишнюю одежду, как только вам стало жарко, не дожидаясь намокания.
    2 – иметь сменную футболку, которая хорошо впитывает влагу, и просто менять её по прибытии на место назначения.
    Для зимней езды лично я использую, в основном, первый приём. Ещё стоит отметить, что интенсивность потоотделения у всех индивидуальна, и то, что подходит одному, может не подойти другому человеку. По себе я замечал, что при интенсивной езде зимой мокрая не только спина, но даже ноги, что явно не имеет отношения к сидению. Тут проблема в том, что поролон действительно является утеплителем. Безусловно, это компромиссное решение, и для спортивной езды не самое удачное. Однако это один из наиболее дешёвых вариантов подстилки. Поролон с отверстиями очень вряд ли будет давать какой-либо заметный эффект. В первых своих сидениях я пробовал его, он ещё хуже, так как не пропускает не только воздух, но и воду.

Коментарі закриті.