Налагоджене серійне виробництво багажних кофрів.
ВІДЕО:
Об’єм – близько 28-ти літрів. Можливість фарування автоемалями в будь-який колір на замовлення (фарбування 2к автоемалями).
Підходить для закріплення на стандартний велобагажник, отож може використовуватись і на звичайних (вертикальних) велосипедах.
Серійний кофр важить 1.1 кг . В кофр має внутрішні ребра жорсткості.
Кришка застібається на липучку, хоча можна встановити й інші види застібок, або навіть маленький замочок. Ця опція у розробці. Проте головна перевага липучки у тому, що вона легка, надійна і не створює додаткові шуми, при цьому щільно тримає кришку та зручна у використанні.
Загальна характеристика:
Багажний кофр дозволяє зберігати вміст захищеним від вологи (навіть під час зливи вода не потрапляє всередину), від затискання і розчалювання. Так, наприклад, в кофрі можна перевозити такі предмети, як святкові торти, масло та інший багаж, який не можна стискати резинками. Також зручно перевозити кавуни. Розмір люку дозволяє легко розміщувати всередині папки А4 з документами, які також не мнуться.
Дякуючи великому об’єму в кофрі можна перевозити змінний одяг, що особливо важливо в період холодів. При цьому одяг не погіршує аеродинаміку, не псує зовнішній вигляд велосипеду, повністю защихений від зовнішньої вологи, його легко і швидко можна дістати і надіти.
Також кофр має обтічну форму і зменшує реактивний повітряний опір, заповнюючи собою зону низького тиску позаду рухомого предмета (велосипеда).
Найбільша перевага перед подібними кофрами для скутерів – матеріал. Кофр виготовлений із склопластику – композитного волокнистого матеріалу, а не з однорідної неармованої пластмаси, як кофри для скутерів. Тому цей кофр не розбивається під час падіння. Він пружинить. Та навіть якщо удар буде дуже сильним, кофр все одно не розіб’ється на шматки. Максимум – увігнеться всередину і полущиться фарба. Його навіть можна буде відреставрувати після побідного інциденту.
Мінус кофру у тому, що він підсилює шум, коли пустий. Тому не варто класти всередину «голі» металеві та інші дрібні речі. Інструменти та інші подібні предмети необхідно класти в щільний мішечок, а вже потім у кофр. Мобільний телефон, камеру, фотоапарат, ноутбук – у чехлах.
Також у кофрі можна перевозити курячі яйця, якщо загорнути їх перед цим, наприклад в теплу зимову шапку.
Кріпити кофр до багажника можна різними способами, які залежать від конструкції конкретного багажника. Найпростіший варіант – використовувати кабельні стяжки, притягуючи дно кофру до багажнику через просвердлені для цього отвори. В дні є дві укріплені смуги зі збільшеною товщиною пластику спеціально для отворів кріплення.
Нажаль, всі матеріали закуповуються в Європі, тому доводиться ставити ціну в євро.
Ціни та пересилання:
Ціна пофарбованого кофру – 33 EUR . В ціну входить захисна упаковка для пересилання.
Доставка по Україні – Нова Пошта.
akex_g2002@ukr.net 095 019 60 41
Отличный корф получился, только замочка не хватает такого типа как у скутерного например!
С таким замочком всегда есть риск потерять ключ… Надо какой-то замочек, чтобы его можно было и без ключа закрывать. Тогда ключ нужен будет только иногда.
Поверьте если найдется человек который захочет вскрыть кофр – он это сделает ,и замочек не поможет. Велосипедные противоугонки при желании режут гидравлическими кусачками, что уж говорить о замочке. Плюс – действительно можно потерять ключ… Вам вероятно придется возить с собой на лигераде ценные вещи ( деньги,документы или портативную электронику). Отчего бы не возить все это в небольшом рюкзачке , который в свою очередь вытаскивать из кофра на стоянках и забирать с собой. Рюкзачок будет гасить шум. Еще можно кофр изнутри оклеить тонким пеноизолом в качестве шумоизоляции.
А еще мне кажется что до случая взлома кофра – до этого потенциальный похититель должен еще дозреть морально. Т к лигерад для большинства обывателей вещь необычная, его часто рассматривают с любопытством и мало кто будет помышлять о взломе, Хотя люди разные бывают.
В людных местах похитителю будут мешать в первую очередь зеваки, которые увидев кого то подле аппарата начнут задавать вопросы и тем самым скорее всего помешают взломщику сотворить плохое.
Как альтернатива замочку или липучке можно сделать механическую кнопку впотай на днище кофра в неприметном месте,которая будет открывать крышку при нажатии знать, о которой будет только владелец)
Да прикольно бы было. Как вариант можно сигнализацию приклеить, срабатывающую на движение под крышкой и если кто то откроет его или велик попытается повести, то сигнализация сработает сработает.
Красивый кофр! А покрепче туристический вариант и объем 25-30 литров имеется?
Спросил так как: Всё своё вожу с собой ) не взирая на вес(гаджеты)и расстояние(пока 165 км преодолел), комфорт и приятное время отдыха на привале, проектор,ноут, экран итп )) не считая горелки,млкн,припасов,палатки и остального ))
Можно и на боковых багажникахв сумки кинуть, но электронику лучше в кофр на поролончик положить..
Р.С. Алексей!Благодарю за Лигерад!Аппарат Летает Здорово!)) Чему очень Рад!
Там судя по видео больше ведра влезло продуктов, значит ноут должен по идее влезть. А больше делать кофр на багажник думаю не целесообразно, тяжелым будет, лучше тогда сумку – трансформер. По своему опыту, скажу что багажник лучше не грузить более 5-8Кг, то когда арбуз на нем перевозил довольно сильно шатало, хз. может потому что с рулем этим – хомяк. В идеале вообще кофр этот где то под сидением снизу расположить, там вес особо не будет сказываться.
Спасибо, Дмитрий.Вы всё очень верно написали. Я ведь писал, что на консольный багажник нельзя грузить более 10-ти кг, хотя он выдержит и 60. Вес нужно по-максимуму располагать между колёсами. Самоё тяжёлое как можно ближе к отжимному ролику, то есть к началу боковых багажников. А в кофр складывать всякую нетяжёлую мелочь или одежду.
Спасибо за Ответы! )