Осіння поїздка (140 км)

DSCF7307

Вже кілька разів я думав, що поточна поїздка стане останньої в цьому сезоні, але всякий раз, через тиждень-півтора погода знову давала можливість виїхати на далеку відстань. Мало того, ще й отримати задоволення від подорожі.

        Цього разу я мав справи в Чигирині і в Черкасах (в основному купівля матеріалів для нашого маленького виробництва вело техніки). Поїхав лігерадом тому що: 1 – дуже хотів кататися. Ті, хто їздять на лігераді далеко, зрозуміють мене. Мало з чим можна порівняти відчуття подорожі, коли і час іде по-іншому, і можна побути сам на сам з дорогою, технікою і собою, поміркувати на різні теми, насолодитись краєвидами….

2 – ціни на бензин примушують економити. Я не хотів, щоб половина мого бюджету на всі придбані речі була витрачена на пальне для автомобіля. Більше того, як показує практика, втома після поїздки на авто не менша, ніж після лігерада.

Виїхав не дуже рано. Вирішив проїхати по альтернативній дорозі, що проходить лісом. Але вона не прокатана, тому 2 км по ній були досить важкими. Проте, осінній ліс відшкодував навантаження красивими пейзажами. Нажаль, в самому лісі кут освітлення не дозволив робити гарні фото.

Небо було дуже низьким, туман інколи опускався на землю. Хмари швидко йшли позв сонце, яке було чітко видно у вигляді яскраво-білого диску, що пробивася крізь клуби туману.

DSCF7307

Вітер був сильним, боковим. Вздовж дороги на Чигирин багато дерев, які зараз стали яскравими і різнобарвними. Інколи вітер зривав з них жовте листя, і воно летіло над дорогою, а я проїжджав у хмарині з листя… Лігерад легко котився, незважаючи на сильний вітер.

Вирішивши свої справи в Чигирині я поїхав до Черкас. Дорога там рівнинна, і дерев набагато менше, але ті, що були – теж стали яскравими і різнокольоровими – зелені, жовті, червоні. По дорозі я їв солону соломку на ходу і слухав музику в плеєрі.

Також  зустрів свого брата (він їхав на авто), а також сусідів, привітав їх підняттям руки. Взагалі досить часто мене наздоганяють автомобілісти, щоб задати якісь стандартні питання, наприклад, чи здалеку я їду.  Хтось зазняв мене на відео з автомбіля на відрізку між Черкасами і Чорнявкою.

В Черкаси я приїхав о 13-й годині. День вже короткий, тому я хотів виїхати назад на пізніше 15-тої. Спершу придбав велосипедні запчастини для майбутнього трайку, а потім поїхав на метало базу, де купив майже 25 кг металу. На щастя, тут можуть порізати його так, щоб було зручно перевозити на лігераді (вірніше ріжуть як скаже покупець).

DSCF7312

Назад виїхав з запізненням в 15 хвилин. Сонце заходить о 17-тій 55, отже я мав трохи менше 3-х годин на дорогу додому. Їхав досить легко і швидко, вітер майже стих. Недалеко від міста побачив попереду трактор, наздогнав його і «причепився» за ним, що дало змогу тримати швидкість близько 35-ти км\год не напружуючись.

DSCF7314


Нажаль трактор скоро уповільнився, а потім взагалі звернув з дороги. Втім, я взяв хороший темп і бачив, що встигну повернутись ще до того, як сонце торкнеться обрію.

DSCF7316 DSCF7320 DSCF7325 DSCF7326 DSCF7330 DSCF7331

Велика вага вантажу давала про себе знати тільки на підйомах. На кордоні з Чигиринським районом зупинився, щоб підкріпитись, і зняв лігерад при гарному освітленні.

DSCF7335

Далі впевнено поїхав по маршруту, але скоро відчув, що машина почала грузнути. Спочатку не звернув уваги, бо як раз почався підйом. Але на наступному спуску лігерад не розвинув звичної швидкості, а коли переїжджав місток через Тясмин, то взагалі довелось вмиктуні ледь не першу передачу. Тут я вже точно зрозумів, що щось явно не так. Переднє колесо було явно підспущене, але я не хотів зупинятись заради нього. А заднього не міг бачити через вантаж, що звисав з бокових багажників.

Все стало ясно, як тільки я зупинився і зліз з лігерада. Заднє було спущене майже повністью, а переднє – на 60%. Довелось знімати колеса, шукати проколи і клеїти. В передньому були дві маленькі дірочки, не знаю, чим проколоті. В задньому був шип від акації, і видно, що він там уже давно, бо натер навколо себе гуму.

На все пішло 50 хвилин часу, за які сонце встигло сховатися за обрій. Ясна річ – ліхтаря в мене не було.   Знав, що маю приблизно годину, поки ще щось буде видно.

Тому, як тільки був готовий, одразу помчав в спортивному темпі. Темнішало з кожною хвилиною.

На дорогу до Новоселиці пішло не більше 20-ти хвилин (12 км від місця монтажу коліс), але далі починалася гравійна дорога з крутими підйомами. Там і по світлому важко їхати – треба ретельно вибирати колію, щоб не загрузнути в піску, а в сутінках взагалі доводилось витрачати багато сили. Їхати лісом не ризикнув, бо там можна вскочити в глибокі колії.

Але в фіналі я успішно доїхав додому, хоча дороги вже майже не було видно, а на небі засяяли перші зірки. Така пригода ясно показала, що ліхтар на борту – річ дуже бажана. Хоча я і не любитель нічних поїздок, але саме відчуття швидкості в сутінках особливе, і не схоже на інші види катання.

6 коментарів до “Осіння поїздка (140 км)

  1. сюжет – хоть фильм снимай 😉 молодец! даже по доброму завидую… я тоже катаюсь до последнего, правда пока “Seagull” сыроват, и на большие расстояния не рискую выбираться. но все еще впереди

  2. Чудова розповідь – і справді нагадує сюжет пригодницького фільму! Та й краєвиди у вас дуже гарні – справді отримуєш задоволення від поїздки 🙂

    Хочу запитати – чим зняте відео з трактором? Складно визначити це лише по якості картинки та звуку. Ти брав із собою у цю подорож відеокамеру або відеорегістратор, чи зафільмував трактора прямо на фотоапарат?

  3. Интересное путешествие! Спасибо Алексей! )
    Лигерад я уже собрал,и проехал первые 15 км по городу )) впечатлений море. Да,фонарики обычно беру с запасом,основной на лигераде и резервный.Как то раз ночью без света остался,сложно было ))
    Успехов и Достижений!

  4. З приводу фотографій – я відразу побачив, яким саме апаратом вони були зроблені – на снімку з дзеркалом заднього огляду у дзеркалі видно краєшок фотоапарату 🙂 А от стосовно відео – я приємно здивований! Враховуючи спеціалізацію фотоапарата, для нього це досить непогана якість відео та звуку. Я спочатку гадав, що відео зняте не фотоапаратом, а камерою чи відеорегістратором.

Коментарі закриті.