Написано за матеріалами Павла Недільського:
Лігерад (велосипед для їзди напівлежачи) модель “Комфорт-01”
Універсальний транспортний засіб, зроблений на базі велосипеда для поїздок по місту, на природу, а також для комфортабельних вело мандрівок на великі відстані – 200 км і більше за один день із швидкістю 25-30 км\год (для фізично підготовлених). Максимальна швидкість – до 50 км\год, вага – 27 кг без багажника.
Лігерад має значні переваги перед велосипедом – кращі аеродинамічні показники, і можливість установки корпусу; мале навантаження на спину, руки; зручна посадка.
Приймаються замовлення на індивідуальне виготовлення. Ціна договірна.
Телефон для довідок – 068 232 75 94
Павло Недільський. М. Ковель
Галерея виготовлення:
Гелерея готового:
Деталі:
Перевезення в приміському поїзді:
На випадок дощу:
Павло Недільский під час Табору Велоконструкторів 2014:
В конструкції використано декілька оригінальних рішень. Наприклад: каркас обтікачів виготовлений із звичайних метало-пластикових водопровідних трубок. Це дало легкість монтажу та малу вагу конструкції. Обтяжка об тікачів – з поліпропіленової фактури (з неї ж роблять сучасні мішки). В задньому обтікачі величезне багажне відділення.
І найяскравіше – автомобільне сидіння.
Дуже цікаве рішення – лобове скло від мопеда, що під час їзди захищає від зустрічного вітру і зменшує опір повітря.
Більше відео дивіться в темі про Табір Вело конструкторів 2014.
Очень понравилось решение с использованием водопроволной трубы, возьму на заметку. Недавно видел баулы склеенные их ПВХ ткани, легко ,недорого , прочно и непромокаемо. Из ПВХ изготовляют тенты для грузовиков , а так же надувные лодки
я тоже взяв такий донор але розпилювати буду по інчому,поки що десну попробую.
Сидіння від машини не затяжке?
Сидушка с машины походу тяжеловата – небось оно кг 7 весит.