Про нас вже пишуть

http://povin.com.ua/kirovogradec-pobuduvav-velomobil-pobuvav-u-tabori-velokonstruktoriv-foto-video/

Нижче даю текст статті:

Сергій Петренко на "Магелані"

Сергій Петренко на “Магелані”


Кіровоградський велолюбитель, учасник велоклубу “Там-де-ми” власними силами побудував веломобіль і побував з ним у “Літньому таборі велоконструкторів”, повідомляє Златопіль.

“Табір велоконструкторів-2014″ проходив у селі Чмирівка Чигиринського району Черкаської області. Участь у ньому взяли велолюбителі та велоконструктори з усієї України, адже у програмі заходу не тільки веломаршрути Холодним Яром, а і тестування велтоехніки в різних умовах і неабиякий досвід.
Як розповідає сам кіровоградський велоконструктор, на створення свого апарату пішло кілька місяців часу і купа витратиних матеріалів. Крім того, осовїти веломобіль, що має відмінний від звичайного, “велосипедного”, тип керування не так і просто – на кіровоградському велоапараті участь в русі активно беруть спина, плечі, поперек, у той час як руки більше відпочивають. Виникали і технічні проблеми: за кілька днів перед виїздом на Черкаси зламалася вилка переднього колеса і лише завдяки праці вночі вдалося її відновити.

Довідка: Веломобіль – різновид велосипеда, придатний для поїздок на асфальтованому покритті, здебільшого повністю закритий, захищений від поганої погоди і зіткнень. Веломобілі, як правило, мають три колеса, і водій сидить не в сідлі а на автомобільному кріслі. Багато сучасних веломобілів, крім педалей, можуть приводитись в рух електродвигунами.
Веломобіль виник як конструкторський синтез велосипеда і автомобіля. Істотною ознакою веломобіля є аеродинамічний кузов: днище і дах, або просто один дашок (як виняток, бувають веломобілі і без кузова). Він має на одне-два колеса більше, але не менше трьох, завдяки чому стійкіший і надійніший. Відрізняє його зручне сидіння схоже на автомобільне або авіаційне. Крім того, в нього значно досконаліший привід.
Перший веломобіль було збудовано у 1971 році американським авіаційним інженером Робертом Бундшухом. Свій педальний автомобль він назвав «педікар». Його одномісний 50-кілограмовий екіпаж з чотирма колесами рухався зі швидкістю 30 кілометрів за годину.

Нижче фото Лігерада Сергія
Петренко_2

Коментар до “Про нас вже пишуть

  1. Слід зауважити, що кіровоградець Сергій Петренко (на фото) приїхав у табір на звичайному шосссейному велосипеді, хоча свій HPV апарат він має, але не встиг довести його до ладу. Крім того, цілковита дурість писати, що перший веломобіль зробили у 1971 році, тоді як веломобілі Моше випускалися серійно вже в середині 30-х років 20-го століття. Читайте історію, любі друзі. В кого нема книжки – пишіть, я вишлю.

Коментарі закриті.