Всім привіт!
НАрешті я вже майже закінчив свій трайк, залишилось додати трішки естетики до зовнішнього виду….
По перше ВЕЛИКЕ спасибі Ганшину Олексію, без його допомоги я б не впорався сам.
Ви замітите схожість між тим трайком що вийшов у мене і Олексія, так як частину рами я попросив у нього
Отже, на будівництво трайку пішло дуже багато грошей, не так як на будівництво а на його комплектацію, так як я мав намір оснащити його трьома дисковими гальмами, і мені вдалося…
Вагу не знаю, ще не міряв…
Вже зробив кріплення ля того щоб однією ручкою гальма гальмували оба передні колеса, покищо у мене дві ручки, в загалом три, одна на заднє колесо і дві на передні….
Підвіска працює чудово, гальма теж…
Передні колеса 20″ а заднє 26″
P.S. Дуже хотів поїхати у Велотабір, але не встиг, так як закінчив роботу над трайком в той же день коли потрібно було відїзжати, білети були куплені, бракувало часу розібрати його і упакувати, через нестачу часу я не встиг розібрати і я не вліз у тамбур поїзда 🙁
Увага відповіді на питання в коментарях:
Карєтку із шатунами залишив тому що я використовую її як натягач цепі тимчасово, покищо досить мало зірок облігає цеп, але у мене немає ролика для кращої натяжки з переду, там у мене тимчасово стоять підшипники і через них натягується цеп…
До Вашої уваги такош коробка зі стабілізаторних тяг, на зображенні видко як вони виглядають, їх я порізав навпіл, в комплект входить гайка також, ця фігрма була дешевша, але не в фірмі суть, питайте у автомагазинах стабілізаторні тяги для іномарок, люба іномарка, хай покажуть вам а там Ви собі вже підберете…
Довжина коробки рівна листку А4
Чудова конструкція! Мені дуже сподобалася. Я б лише додав крила на передні колеса.
Ще хочу замітити, що дермантин та інші замінники шкіри – далеко не кращий вибір для обшивки сидіння. Обшивка повинна вільно пропускати через себе як вологу, так і повітря, бо інакше пілот завжди буде мати проблеми через мокру спину.
А з приводу велотабу – так, усім нам було дуже шкода, що Ви, Габріелю, не змогли приїхати…
P.S. Хочу бачити фотографії трайка разом з Вами, Габріель, у кріслі 🙂
Дякую за публікацію! Трайк виглядає чудово.
Але в мене є пару запитань:
1 – навіщо ти залишив на задньому трикутнику велику зірку від шатунів? невже цеп не може пройти без неї? (на фото цього не видно)
2 – повтори будь ласка для всіх присутніх: від чого саме ти використав шарові опори (модель авто і назва деталі)
Красивый аппарат получился. Поздравляю!
Интересно, на сколько на трайке тяжелее ход в сравнении с лигерадом…
Огромную звезду сзади можно заменить направляющей с роликом из части заднего переключателя.
По идее ход на трайке не тяжелее, если всё хорошо настроено.
Сопротивление качению зависит только от нагрузки на колёса (и на подшипники в колёсах), а не от количества колёс. То есть, одно колесо с нагрузкой 40 кг создаёт такое же сопротивление, как два колеса с нагрузкой по 20 кг. То же самое и с нагрузкой на подшипники в колёсах.
Дякую за позитивний коментарій!
Так, повністю згоден, ще не було такого виїзду щоб вона не закінчилася сухою спиною, вона постоянно мокра, буду переробляти, я хотів що б було гарно і естетично….
а над крилами ще подумаю, в принципі без них обхожусь дуже непогано
Зроблю фото пізніше
Дякую, саме дякуючи Вам Олексію він у мене є 😉
1. Велика зірка натягує мен ланцюг (додам фото з описом “Зірка”) і тому що це тільки тимчасова мабуть…але якшо без неї то тоді ланцюг треся об задній трекутник…(((
2. Шарові опори:
Брав залізо кував (розплескав), потім просверлив діри щоб було куда тяги вставляти, а самі тяги взяв із іномарок, будь яка іномарка, на вітчизняних нема, називається тяги зі стойок стабілізатора, там в обох кінцях є наконечники, коштує одна штука 80 грн з довжино. приблизно 40-50 см по головці з кожної сторони
Дякую
Цікава задня підвіска. але не догружена. Буде пробуксовка на піску. зволоженому покриттю . Небезпечний коструктив. нема кутів стабілізації в поворотних шкворнях. що важливо на великих швидкостях. наприклад. на спусках.
Ще є над чим попрацювати, так є пробуксовки, але не страшно, на воворотах дуже стійкий..
на поворотах заносить де є пісок або каміння, але я його робив туристичним а не гоночним, якщо прикріпити багажник а кріплення я зробив для нього, і нагрузити кілограмів 30 (палатка спальній тощо) я думаю проблем із пробуксовкою і заносом не буде
Интересный аппарат получился, интересно как он по нашим дорогам? ( имею ввиду асфальтовый драбадан). Выезжали ли вы Габриель куда нибудь далеко, если да – то какие впечатления? Как обстоят дела с заметностью на дороге? Ведь трайк еще ниже двухколесника.
Дякую за додаткові фото! Як раз сьогодні тримав в руках такі автомобільні стабілізаторны тяги.
Задумав зробити ще один трайк, на цей раз з повною підвіскою. Якщо все вийде гарно – детально розкажу и покажу як робив. Думаю, що після цього всі трайки нашого клубу будуть повнопідвісними (якщо все виявиться роботоспроможним)
Нажаль я ще не виїжджав далеко, але за кілька годин малої подорожі накатав близько 25 км зараз приблизно 53 км пробіг трайка. Враження чудові, легко тримати темп 28 км/год.. Я його задумав використовувати не в гоночних цілях, а в для подорожей, це замітно на кліренсі що досить високий для трайка але покищо проїхавши максимально погані дороги я отримував максимально насолоди, підвіска задня працює на ура.
Так як трайк для подорожів, є кріплення до багажника, і бажано навантажити заднє колесо бо на великій швидкості на грунтовій дорозі зад заносить…
Бажаю успіхів у досягненні очікуваних результатів, буду держати за Вас кулаки