Мій перший трайк K’ENEDI (додав нові матеріали)

IMAG0962

Всім привіт!

НАрешті я вже майже закінчив свій трайк, залишилось додати трішки естетики до зовнішнього виду….

По перше ВЕЛИКЕ спасибі Ганшину Олексію, без його допомоги я б не впорався сам.

Ви замітите схожість між тим трайком що вийшов у мене і Олексія, так як частину рами я попросив у нього

 

Отже, на будівництво трайку пішло дуже багато грошей, не так як на будівництво а на його комплектацію, так як я мав намір оснащити його трьома дисковими гальмами, і мені вдалося…

Вагу не знаю, ще не міряв…

Вже зробив кріплення ля того щоб однією ручкою гальма гальмували оба передні колеса, покищо у мене дві ручки, в загалом три, одна на заднє колесо і дві на передні….

Підвіска працює чудово, гальма теж…

Передні колеса 20″ а заднє 26″IMAG0962 IMAG0963 IMAG0964 IMAG0965 IMAG0966 IMAG0967 IMAG0968 IMAG0969 IMAG0970 IMAG0971 IMAG0973 IMAG0974 IMAG0975 IMAG0976 IMAG0977 IMAG0978 IMAG0979 IMAG0980 IMAG0981 IMAG0982 IMAG0983 IMAG0984 IMAG0985 IMAG0986

 

P.S. Дуже хотів поїхати у Велотабір, але не встиг, так як закінчив роботу над трайком в той же день коли потрібно було відїзжати, білети були куплені, бракувало часу розібрати його і упакувати, через нестачу часу я не встиг розібрати і я не вліз у тамбур поїзда 🙁

 

Увага відповіді на питання в коментарях:

Карєтку із шатунами залишив тому що я використовую її як натягач цепі тимчасово, покищо досить мало зірок облігає цеп, але у мене немає ролика для кращої натяжки з переду, там у мене тимчасово стоять підшипники і через них натягується цеп…

IMAG1008 IMAG1009 IMAG1016

До Вашої уваги такош коробка зі стабілізаторних тяг, на зображенні видко як вони виглядають, їх я порізав навпіл, в комплект входить гайка також, ця фігрма була дешевша, але не в фірмі суть, питайте у автомагазинах стабілізаторні тяги для іномарок, люба іномарка, хай покажуть вам а там Ви собі вже підберете…

IMAG1017 IMAG1018

Довжина коробки рівна листку А4

IMAG1019

14 коментарів до “Мій перший трайк K’ENEDI (додав нові матеріали)

  1. Чудова конструкція! Мені дуже сподобалася. Я б лише додав крила на передні колеса.

    Ще хочу замітити, що дермантин та інші замінники шкіри – далеко не кращий вибір для обшивки сидіння. Обшивка повинна вільно пропускати через себе як вологу, так і повітря, бо інакше пілот завжди буде мати проблеми через мокру спину.

    А з приводу велотабу – так, усім нам було дуже шкода, що Ви, Габріелю, не змогли приїхати…

    P.S. Хочу бачити фотографії трайка разом з Вами, Габріель, у кріслі 🙂

  2. Дякую за публікацію! Трайк виглядає чудово.
    Але в мене є пару запитань:
    1 – навіщо ти залишив на задньому трикутнику велику зірку від шатунів? невже цеп не може пройти без неї? (на фото цього не видно)

    2 – повтори будь ласка для всіх присутніх: від чого саме ти використав шарові опори (модель авто і назва деталі)

  3. Красивый аппарат получился. Поздравляю!
    Интересно, на сколько на трайке тяжелее ход в сравнении с лигерадом…
    Огромную звезду сзади можно заменить направляющей с роликом из части заднего переключателя.

  4. По идее ход на трайке не тяжелее, если всё хорошо настроено.
    Сопротивление качению зависит только от нагрузки на колёса (и на подшипники в колёсах), а не от количества колёс. То есть, одно колесо с нагрузкой 40 кг создаёт такое же сопротивление, как два колеса с нагрузкой по 20 кг. То же самое и с нагрузкой на подшипники в колёсах.

  5. Дякую за позитивний коментарій!

    Так, повністю згоден, ще не було такого виїзду щоб вона не закінчилася сухою спиною, вона постоянно мокра, буду переробляти, я хотів що б було гарно і естетично….

    а над крилами ще подумаю, в принципі без них обхожусь дуже непогано

    Зроблю фото пізніше

  6. Дякую, саме дякуючи Вам Олексію він у мене є 😉
    1. Велика зірка натягує мен ланцюг (додам фото з описом “Зірка”) і тому що це тільки тимчасова мабуть…але якшо без неї то тоді ланцюг треся об задній трекутник…(((

    2. Шарові опори:
    Брав залізо кував (розплескав), потім просверлив діри щоб було куда тяги вставляти, а самі тяги взяв із іномарок, будь яка іномарка, на вітчизняних нема, називається тяги зі стойок стабілізатора, там в обох кінцях є наконечники, коштує одна штука 80 грн з довжино. приблизно 40-50 см по головці з кожної сторони

  7. Цікава задня підвіска. але не догружена. Буде пробуксовка на піску. зволоженому покриттю . Небезпечний коструктив. нема кутів стабілізації в поворотних шкворнях. що важливо на великих швидкостях. наприклад. на спусках.

  8. Ще є над чим попрацювати, так є пробуксовки, але не страшно, на воворотах дуже стійкий..

  9. на поворотах заносить де є пісок або каміння, але я його робив туристичним а не гоночним, якщо прикріпити багажник а кріплення я зробив для нього, і нагрузити кілограмів 30 (палатка спальній тощо) я думаю проблем із пробуксовкою і заносом не буде

  10. Интересный аппарат получился, интересно как он по нашим дорогам? ( имею ввиду асфальтовый драбадан). Выезжали ли вы Габриель куда нибудь далеко, если да – то какие впечатления? Как обстоят дела с заметностью на дороге? Ведь трайк еще ниже двухколесника.

  11. Дякую за додаткові фото! Як раз сьогодні тримав в руках такі автомобільні стабілізаторны тяги.
    Задумав зробити ще один трайк, на цей раз з повною підвіскою. Якщо все вийде гарно – детально розкажу и покажу як робив. Думаю, що після цього всі трайки нашого клубу будуть повнопідвісними (якщо все виявиться роботоспроможним)

  12. Нажаль я ще не виїжджав далеко, але за кілька годин малої подорожі накатав близько 25 км зараз приблизно 53 км пробіг трайка. Враження чудові, легко тримати темп 28 км/год.. Я його задумав використовувати не в гоночних цілях, а в для подорожей, це замітно на кліренсі що досить високий для трайка але покищо проїхавши максимально погані дороги я отримував максимально насолоди, підвіска задня працює на ура.

    Так як трайк для подорожів, є кріплення до багажника, і бажано навантажити заднє колесо бо на великій швидкості на грунтовій дорозі зад заносить…

  13. Бажаю успіхів у досягненні очікуваних результатів, буду держати за Вас кулаки

Коментарі закриті.