“Колумб” Серийный номер – 2
Вес: 23 кг
Длина (с багажником): 210 см
База: 119 см
Высота сидения: 60 см
Общая высота 125 см
Переднее колесо: 20 дюймов
Заднее колесо: 26 дюймов
Материал: стальная труба 51*1.2
Ход передней подвески: 5 см
Ход задней подвески: 10 см
Максимлаьная передача: 48\14
Сидение: стеклопластик+поролон.
Регулировка под рост – выдвижная труба каретки.
Вес рамы+сидение+зажняя вилка+руль+сидение = 9 кг
Привіт всім. Сьогодні (12.11.2011) вперше виїхав на дорогу разом з автомобілями, але перед тим, як зробити це – вчився їздити на стадіоні нашої ДЮСШ. Висновки наступні:
- Якщо Ви живете в місті, де багато автомобілів, і Ви не маєте досвіду їзди на лігерадах – обов’язково вчіться це робити на стадіонах, або інших місцях, де немає транспорту взагалі.
- На стадіоні не просто катайтесь, а пробуйте їхати на малих швидкостях, переключати передачі у всіх напрямках (від низьких до високих і навпаки), робіть різного роду повороти (спробуйте вісімку в невеликому прямокутнику), і саме ГОЛОВНЕ постійно зупиняйтесь і знову пробуйте стартувати (зі свого сьогоднішнього досвіду скажу, що стартувати, коли Ви новачок, найкраще з найнижчої передачі, я її ще називаю 1/1. В такому положенні педалі дуже легко крутяться, на передню каретку не йде велике навантаження, коли “тиснеш” на педалі, щоб не впасти.
- Якщо Ви вже півбіди стартуєте, можете розвернутись, проїхати коло і зупинитись, то тепер спробуйте проїхати по біговій доріжці між розміткою. Ця так би мовити вправа допоможе Вам на проїздній частині дороги триматись правого крайнього ряду, т.б. їхати біля бардюру.
- ЗЕРКАЛА ЗАДНЬОГО ВИДУ ОБОВ’ЯЗКОВО.
Вищеперелічені речі є насправді дуже важливі, бо в Україні, нажаль, велосипедиста як учасника руху поважають, ну може, на 10%, тому нам потрібно всяко себе захищати, оберігати і любити.
Після годинного тренування на стадіоні я поїхав на дачу. Автомобілів сьогодні не багато, бо маємо вихідний день, тому об’їзджати ями і різного роду нерівності на дорозі було не складно. На шляху до дачі був один невеликий підйом, хоча достатньо різкий, і я відчув, що в такому положенні працюють зовсім інші м’язи ніг ніж при їзді на класичних велосипедах, тому “взявши підйом” я не зразу переключився, а спочатку трохи віддихався, на ходу звичайно. Які враження? Не звик ще повністю до руля, іноді хочеться як на велосипеді, а це ну зовсім неподібні речі. Олексій Ганшин разом з лігерадом прислав паралон для підголовника. Сьогодні я відчув його потребу. Чому? Наші дороги є не зовсім рівними і коли починає працювати підвіска на нерівностях, голову з сидіння поневолі піднімаєш, а наявність підголовника (можливо точніше би було – підшийника) дозволить тримати голову спертою в сідло і на незначних нерівностях дороги (польових дорогах).
На разі це очевидно все, якщо щось згадаю, допишу.
Супер! Я очень рад, что у вас получается осваивать лигерад! В инструкции забыл написать одну вещь – периодически проверяйте левую гайку крепления задней подвески. После некоторого побега её может понадобиться подтянуть, если возникнет люфт задней вилки.
Ещё очень полезно считать свой пробег.
Классные фото! Мне очень приятно читать отчёты. Это вдохновляет опять писать свои…
И как реагируют окружающие?
Привіт. Реакція оточуючих різна, але в основному привітна. На стадіоні, де я вчився їздити, підійшов молодий чоловік з дитиною і був в реальному захоплені. Ще, з вікна обганяючої мене машини, хтось питався як я на ньому їду. Коли вертався з дачі на зустріч їхали три байкери на мотоциклах – віталися як зі своїм. З іншими реакціями поділюсь в процесі експлуатації.
Классные сумки, кстати!