Універсальний фреймсет “Колумб – 3.1”: можливе попереднє замовлення

DSCF2421

Універсальний фреймсет «Колумб-3.1» призначений для складання лігерадів 4-х основних призначень та їх комбінацій:

1 – Лігерад для подорожей

2 – Лігерад для міста

3 – Лігерад для бездоріжжя

4 – Шосейний Лігерад

 

Є можливість придбання лігераду в зборі.  Ціна визначаєтсья індивідуально, в залежності від вибору комплектуючих.

Детальніше про відмінності від попередніх версій читайте в описі прототипу тут

 


Модифікації реалізуються заміною коліс, передньої вилки, довжини заднього амортизатора (або налаштуванням його довжини), встановленням багажників та кофру, заміною шатунів. Сама рама залишається незмінною для всіх модифікацій.   Це дозволяє, маючи одну раму та різні набори запчастин, отримати лігерад під конкретну задачу. При цьому налаштування відстані до педалей залишається незмінним і налаштовується під конкретного користувача.

Дуже бажано встановлювати дискові гальма на заднє колесо, або однакові диски для всіх своїх задніх коліс, які ви можете мати для різних типів поїздок.

Задня труба рами розбірна, що дозволяє значно скоротити габарити лігерада у розібраному стані та спростити його перевезення в іншому транспорті, та здешевити пересилання фреймсету.

 

Фреймсет «Колумб-3.1» це вже п’ята за рахунком версія даного концепту. Дякуючи відгукам користувачів було виявлено і усунуто багато недоліків попередніх версій.

Так, як знайти передню вилку зі штоком 1.1\8 дюйму на діаметри колеса, відмінні від 26 дюймів досить важко (або дорого), існує можливість встановлення вилок зі штоком на 1 дюйм, використовуючи спеціальні (стандартні) адаптери. Їх також можна замовити і у нас (але можн азнайти і у веломагазинах).

Загалом ви можете встановлювати колеса від 20-ти до 29-ти дюймів. Проте, компоновка виходить більш гармонійною, якщо переднє колесо на один розмір менше за заднє.

Менші колеса та жорсткі передні вилки дозволяють зробити лігерад низьким, щоб було зручно дотягуватись до землі. Це важливо, насамперед, для тих, хто тільки вчиться їздити лігерадом, або для міського варіанту (City bike), де є потреба в частих зупинках і стартах.  В такому випадку бажано, щоб ви могли дістати до землі не відриваючи спину від крісла.

Використання вилки з передньою підвіскою дуже бажане, бо значно підвищує комфорт поїздки та зменшує втомлюваність, особливо на великих дистанціях.

Для перегонів або для спортивної їзди по грунтових дорогах важливо мати широкі колеса великого діаметру.

А для туризму найбільш підходящим буде якийсь середній варіант (не дуже високий, наприклад 24\26 дюймів).  Втім, конкретна компоновка залежить від багатьох факторів, таких як зріст користувача та вправність володіння лігерадом, якість дороги в місті, та інших.   З набуванням досвіду кожен зможе сам підбирати собі оптимальну компоновку, а для початку можна брати до уваги схеми і рекомендації зі статті “Вибір копоновки

Саме універсальність робить фреймсет “Колумб” оптимальним в якості першого лігераду,  що дозволить випробувати різні сфери використання лежачого велосипеду не купуючи для кожної з них окрему раму.

Колір зимової серії – чорний.

 Сидіння, бокові багажники та кареточний винос фіксуються ексцентриками, і не потребують інструментів для регулювання чи демонтажу.

MADE IN UKRAINE


Вибір компоновки (стаття)

8 компоновок

8 компоновок

 

 


Вибір комплектуючих для лігерада на основі фреймсету “Колумб-3”

title


 

Відеогалерея:

Відео основних призначень:

Відео більшості можливих конфігурацій:

 


  Вага деталей:

Рама————————-2.85 кг
Задня вилка—————-1.65 кг
Кареточний винос——–0.76 кг
Віджимний ролик———0.25 кг
Руль «хом’як»————-0.85 кг
Консольний багажник—-1.14 кг
Сидіння з комфоматом–2.72 кг
Бокові багажники———-1.4  кг

Задній щиток—————-0.3 кг


Контакти:

Олексій Ганшин
095 019 60 41
alex_g2002@ukr.net
Перевага віддається покупцям з України.
Доставка службою “Нова Пошта”
Ціни уточнюйте

Фотогалерея:

DSCF2421DSCF2426 DSCF2422

Стакан каретки зі стандартною різьбою (ширина 68 мм)

Стакан каретки зі стандартною різьбою (ширина 68 мм)

DSCF2415 DSCF2414 DSCF2358 DSCF2356 DSCF2355 DSCF2354

Можливість вибрати положення ролика в залежності від ширини задньої покришки

Можливість вибрати положення ролика в залежності від ширини задньої покришки

DSCF2346 DSCF2349 DSCF2351 DSCF2334 DSCF2332

Широкі можливості підбору амортизаторів

Широкі можливості підбору амортизаторів

DSCF8981

Нові широкі липучки

Нові широкі липучки

 

Сидение с подстилкой, подголовником и крепёжными кронштьеёнами

Сидіння в зборі

Весь фреймсет

Весь фреймсет

 

Інструкция і відео складання фреймсету

Порівняльні тести ефективності велосипедів (і лігерадів)

Як розкрити потенціал лігераду в повній мірі

 

Непоганий амортизатор за прийнятну ціну.

 

Приклади лігерадів попередньої версії:

Пример покрашенного лигерада здесь, и здесь также здесь

Примеры сборки без покраски:

Доставка в Россию не осуществляется.

18 коментарів до “Універсальний фреймсет “Колумб – 3.1”: можливе попереднє замовлення

  1. Леша, а таки подножки А-типа не хватает ((
    Я понимаю, что она будет длинная, но без нее реально оочень неудобно .

  2. Тобто якщо його зібрати до повної комплектації то вийде десь 300-350 євро, бо тільки одне колесо заднє в зборі з одинарним ободом та зірочками виходить приблизно 12 євро… Та і передня вилка зараз близько 10. Хм… А яка у нього вантажопідйомність? Прим моїй вазі 90 скільки ще можу взяти вантажу для туристичної поїздки? І ще такий момент – у вас розділено: туристичний та для бездоріжжя, але в більшості випадків вони пов*язані – лісові та польові дороги, лужи та калабані, “верблюди” та інші прикраси наших доріг. Як тут порадите бути?
    Вибачаюсь якщо дуже прискиплююсь, але ці питання для мене як клієнта дуже важливі, бо в перспективі планую брати 3 фреймсети…

  3. Вантажопідйомність залежить від жорсткості амортизатора Якщо жорсткість не достатня, то можна заміняти пружину, або надівати на шток гумові шайби. Точно не знаю, скільки витримує рама, але особисто я возив близько 40 кг максимум на багажниках. Вага самого раейдера не дуже впливає на керування, тому що лігерад має можливість нахилятись під вами досить незалежно. А от вага вантажу, що закріплений на рамі нерухомо, впливає більш суттєво. Думаю, що ви зможете брати близько 25-30 кг без проблем.
    Стосовно комплектацій, то я вже трохи виправив. Під “лігерад для бездоріжжя” я мав на увазі спортивну їзду, тобто марафони\перегони по грунту. Для туризму ви можете підібрати комплектацію залежно від типу поїздки. Тобто, якщо їхати по змішаних дорогах, то це має бути 24\26 з амортизованою вилкою і широкі шини. Якщо тиуризм по асфальту, то можна брати 26\26 з жорсткою вилкою та вузькими шинами. Проте, ми без особливих проблем їздили і на колесах 20-24 з повною підвіскою. Також, як я вже писав, багато залежить від ваших індивідуальних особливостей. Комусь навіть з високим зростом важко стартувати навіть з низького лігераду и дового звикати до балансування. А комусь навпаки, навіть з невисоким зростом легко даються старти і зупинки навіть з високим лігерадом, хоча стартувати він может тільки у майже вертиклаьному положенн (бо лежачи не дістає до землі). Ви можете просто взяти на прокат, скажімо, деякі б\у детали для проби, щоб зрозуміти, яка комплектація для вас найкраща. А потім вже купляти такі ж деталі нові.

  4. ООО реально крутий вийшов. Буду збирати кошти на придбання!

  5. Могу сказать, что при моих 130 кг машина – едет ))
    Пока правда я на нем проехал максимум 300 метров, но разница с предыдущим аппаратом ( Магеллан-2 ) – колоссальная.
    Идет намного легче и приятней. На М-2 возил груз в 40 кг на заднем багажнике.
    Боковых не было. Главный вопрос при задней загрузке – это разгрузка переднего колеса, что приводит к ухудшению управления. Потому грузы желательно вешать на боковой багажник.

  6. все красиво
    советую ехать с рамами на выставку SPEZI
    огорчает только засели оцинкованных болтов

  7. Для себя проблему с оцинкованными болтами решил просто:взял на рынке у девчат лак для ногтей нужного цвета, быстро сохнет и если надо открутить или затянуть потуже не мешает(просто слазит с болта,потом подкрашиваю)Можно покрасить нормальной краской но это дольше.)
    Важно что сам апарат Красив и Практичен!Всё оствльное по возможности и личному вкусу. 🙂

  8. Очень хорошая работа. В белом цвете – БОМБА. Так держать!

  9. Спасибо за оценку! Ехать в Европу я не готов ни морально ни материально, пока что.
    Я долго не хотел вникать в рекламные дела. Мне больше по-душе пятна от масла, чем блестящие хромом и лгянцем краски детальки… Но, раз замахнулся на рыночную модель, то надо учиться делать красиво.

    На счёт болтов, то при желании их можно заменить на эксцентрики, но это всё стоит прилично…

  10. Эксцентрики брать резать и нарезать резьбу или где их такие взять под такую ширину рамы?

  11. Нарезать резьбу на нём врядли выйдет, там резьба обычно шире, чем оська. Можно по-пробовать его распилить пополам, а потом сварить нужной длины. А для кареточного выноса должен подойти эксцентрик от подсидела. Но я пока этим вопросом вплотную не занимался.

  12. Здравствуйте, Алексей. “Рама + кареточний винос + віджимний ролик + задня вилка + сидіння – 84 евро” это цена с сиденьем? Чет непонятно… Напишите мне пожалуйста стоимость рамы (рама, вынос с креплением для фонариков, задняя вилка, ролик), руль хомяк, задний и боковые багажники, сиденье (мой рост 193см)+ подложка-комплект + подголовник. Покраска порошковая сколько стоит, какие цвета? Ваш курс евро на данный момент? Ну и также о наличии всего этого.
    Спасибо!!!

  13. Там имеется в виду, что:
    Рама + кареточний винос + віджимний ролик + задня вилка + сидіння

    – минимальный комплект, который не раскомплектовывается.

    Сидение идёт с подголовником и комфоматом.

    Цена фреймсета в полном комплекте на данный момент: 4860 грн.

    Остался в наличии всего один. Цвет белый (всё как на фото).

  14. Неплохо иметь вместо боковых багажников пластиковые обтекаемые боксы с перегородками чтоб грузы не скатывались из верхних отделов книзу.
    Тогда можно было бы поехать на дачу за абрикосами без риска привезти давленную кашу.
    Задний бокс я бы хотел видеть больше, длиннее и более обтекаемым.
    Это можно реализовать если бокс будет вплотную примыкать к тыльной стороне кресла и раме.
    Для этого в боксе сделать отверстие которым бокс будет надеваться на раму, а крепление к раме должно быть внутри бокса.

  15. Я експериментував із розміром коліс на одному і тому ж фрейместі і дійшов висновку, що бажано мати меншу задню вилку під менше колесо, тому що 24 заднє колесо на вилці, в яку влазить 29-е – виглядає, м’яко кажучи не гармонійно (та і з 26-м – багато зайвого місця). Також це б дозволило трохи збільшити бічну жорсткість Колумба, з якою у нього хронічні проблеми.

  16. Ідея мати набори коліс різного розміру для різного типу поїздок благородна, але:
    порахуйте ціну альтернативного набору коліс – хороші колеса в зборі з усім коштують не дешево (особливо під дискові гальма), мало хто собі дозволить потратити більше 1 тис. грн просто на те, щоб отримати альтернативну конфігурацію колумба. (дешеві компоненти ІМХО не має смисла купляти).

    краще добавити табличку із ростом їздока і підходящими розмірами коліс (і вилки). Чи може така вже існує?

  17. Таблиці по зростам немає, бо просто ще не достатньо для неї даних. Як я вже писав – комфортні старт і зупинка сильно залежать не тільки від зросту і висоти до землі, але ще й від особистих навичок. Декому важко сісти навіть на низький на лігерад, в той час як інші застрибують майже на ходу без всяких проблем.

    Мати кілька наборів колёс, все ж дешевше, ніж мати кілька велосипедів 🙂 Що до дешевх компонентів, і чи є сенс їх ставити, то можу з упевненістю сказати, що ціна це не єдине, по чому можна судити про якість, і, тим більше, про ефективність компонентів. Після завершення тестів коліс я опублікую порівняння ціна\ефективність. Думаю, що багато хто буде здивований 😉

    Просто вкоротити задню вилку “Колумба” не можна, бо це порушить всю геометрію і меремістить задню точку опори вперед. Для менших коліс без можливості встановлення більших варантів небхідна інша рама.

    Жорсткість, звісно, хотілося б більшу, але в порявніння з іншимі повнопідвісними лігерадами, “Колумб” не гірший. Краще буде тільки жорстка рама без задньої підвіски.

    Якщо у вас виникає дискомфорт під час руління, це може бути спричинене або розкручнними болтами, або перевантаженим заднім багажником. Назад можна грузити не більше 10-ти кг, а взагалі чим менше – тим краще. Основний багаж потрібно разміщувати як можна ближче до центра ваги, тобто на бокових багажниках, при чому важкі речі – вперед і вниз.

Коментарі закриті.