Здійснено успішне тестування прототипу лігерада Міський Комфорт : показав себе комфортним в їзді , чутливим керуванням, впевненою роботою гальм та механізмів переключення. Ведуться роботи по обладнанню світлом.
кількість передач : 7
гальма : дискові та барабанні
рама : сталь
сидіння : ергономічне
маса : 16кг
На свята приїду покататись!
Конструкція лігерада досить проста та має невелику вагу – це добре 🙂
От тільки крісло встановлене досить високо, хоча розраховане воно на більш “лежачу” позицію. Цікаво, чи комфортно сидіти на цьому кріслі у такому піднятому положенні? З крісла не з’їжджаєш під час руху?
Сидіти так мені комфортно,на цьому сидінні (sunrider) я в цій позиції не з”їжджаю,на іншому сидінні потрохи з”їжджаю.
Згідно теорії Жопця мабуть повинна бути у ямці синусоїди поміж сидінням та кареткою. Вибачте.
Цікаво як там ями в тернополі вже всі полатали? Бо без підвіски то дуже боляче.
Вперше у житті їздив на двоколісному лежачому – сів і поїхав ! Правда коли зупинився то впав… Досить цікаве та незвичне відчуття. Відсутність підвіски не відчувається на малій швидкості , керується добре , маневреність хороша. Приємно було кататись бо положення досить лежаче – дуже гарний апарат для того хто вперше пробує їхати лежачи і як лігерад для міста повністю відповідає своєму призначенню.
Чесно не сподобалась квадратна труба рами – усетаки кругла була б гармонійніша але сподобалась простота конструкції – на моє переконання простіше значить надійніше. Для успішних продажів цей апарат потрібно доопрацювати ще на 20% у плані дизайну , щитків , багажника а так усе досить гарно продумано. Дякую Ігорю за гостинність!
Дуже сподіваюсь побачити фото з райдером та можливо відео! Будь ласка!!!!