ЛІГЕРАД «2016». V.4.

Доброго дня! Продолжаю модернизировать свой FWD. 

Нарешті сделал новый передний треугольник с подвеской. Подвеска на двух рычагах – один с шарниром у каретки, другой – от оси рулевой колонки. Все шарниры –резьбовые. Внизу –резьба на 10 мм, вверху –резьба на 8 мм. Вес по сравнению с передним жестким треугольником стал больше на 900 гр. (4,5 кг против 3,6 кг.). Все испытания пока впереди – гололед и снег не дают полноценно прокатиться на аппарате. Было пока только 2 коротких поездки по окрестностям.

6 коментарів до "ЛІГЕРАД «2016». V.4."

  1. Файлы разместил в медиабиблиотеке сайта: http://hpv.com.ua/wp-admin/upload.php. Пока не могу сообразить как работает эта новая версия WordPress. Если Правой клавишей “мышки” открыть подменю – через “открыть картинку в новой вкладке” – то открываются сами фотографии.

  2. Так, справді, у новій версії WordPress працює зовсім інший редактор публікацій під назвою “Gutenberg”, який добряче відрізняється від попереднього. Але, на жаль, цей редактор виявився досить недосконалим, тому розробники WordPress зараз додали можливість повернути стару версію редактора. І зараз я повернув “класичний” редактор на клубний сайт — відтепер тепер можна працювати так само, як і раніше. Також я виправив посилання на фото у цій публікації, тому зараз усі ці фото можна відкривати у збільшеному вигляді.

  3. Тепер стосовно лігерада. Конструкція оригінальна та цікава — передньопривідних лігерадів з повною підвіскою чомусь створюється дуже мало. Звісно, довгострокові випробування виявлять усі переваги та вади технічних рішень, але я вважаю, що “повнопідвіс” все одно буде комфортнішим, аніж лігерад з жорсткою передньою вилкою. І ще я звернув увагу на перероблений та вдосконалений “нижній багажник” у формі ящика – при першому перегляді фото мені здалося, що це бокс для акумуляторної батареї.

  4. Дякую Ігоре за комент! Дороги у нас поступово звільняються від льоду, тому сподіваюсь незабаром виложу відео з роботою підвіски.

Залишити відповідь