Пілігрім – корпусний веломобіль

Начинаю выкладывать информацию по проекту-мечте.  Для начала видеообзор:

 

 

 

3 коментарі до "Пілігрім – корпусний веломобіль"

  1. Дуже цікаво! Чекаємо на технічні подробиці, нові фото та саме головне – відгуки про практичну експлуатацію цього веломобіля!

  2. Дуже з цікавістю слідкую за цим проектом і на ютубі і у фейсбуці. Технологія виготовлення менш затратна у плані матеріалів але часу забирає багато. Також плюсом є можливість втілення будь-якого дизайну адже корпус по суті “ліпиться”. Проте я очікував наприклад такий дизайн http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/2018/11/Foto1616.jpg але Олексій любить возити вантаж тому форма інша. Багато у цьому веломобілі нового у підвісці та рульовому керуванні – не пригадую щоби автор раніше таке використовував.
    Швидкості звісно вражають та ще й на таких дорогах !
    Пропоную для Олексія , да і усім кому цікаво поміркувати а можливо і випробувати такий тип рульового керування http://hpv.com.ua/wp-content/uploads/2018/11/Foto1617.jpg
    Задум такий : коли колеса прямо то колія коліс мінімальна а кліренс максимальний , коли повертаємо то колеса вилазять з арок , колія збільшується а кліренс зменшується також міняється розвал коліс(вони розкарячуються) і апарат більш стійкий до перекидання у поворотах. Важко зрозуміти про що я пишу без візуалізації процесу але я не можу освоїти усякі там автокади тому розкажу на цій картинкі. Чорний овал це овальний диск виготовлений по типу шини бензопили і закріплений він на осі керма (червона цятка). Червоний овал це цеп бензопили який вільно ковзає по периметру чорного диска. До цепа приварені 4 шарніри (червоні кільця) і від них ідуть тяги (я виділив їх синім) а решту те ж саме що на “Пілігрімі” лише амортизатор має бути приварений чітко по центру відстані між тягами і поздовжня тяга кріпитись по центру. Тепер крутимо кермо і бачимо що одні тяги стоять на місці а інші якби вилазять за рахунок овальної форми диска.
    Що це дасть.
    Зменшення колії та габариту і радіусу розвороту. Зменшення глибини арок та корпусу або збільшення вільного місця у середині корпусу у районі арок коліс.
    Проте проблемою може бути те що при повороті змінюється колія і на слизькій дорозі може втрачатись щеплення з дорогою хоча і не факт бо у поворотах на одне колесо трайка більша вага а інше розвантажене.
    Чи я помиляюсь?

Залишити відповідь