Табір велоконструкторів 2018

У порівнянні з “Колумбом

Після того як я вирішив остаточно їхати до Олексія , стало питання – на чому? На “Колумбі” ?  – Цікаво але перевезення його в поїзді це ще той квест – практично повна розборка, в результаті якої можна загубити якусь деталь і привіт.На звичайному “горбатому”? – Це  не наш метод! Вирішено  було швиденько із гівна і палок того що було знайдено в гаражі зліпити щось складане невеличкими зусиллями (без стапеля і великих трудозатрат).

Знайдено було : рама від якогось німецького складаного вєла під 20 колеса,маятник від Ганшина старого зразка,аморт для данхіла прикуплений “по случаю” і мій ашан-байк.І робота “закипіла” – в середньому на конструювання витрачалося від 30 хвилин до 1 години в день (погода “шепчет”- треба кататись).З старої рами було зрізано задню частину і “приколхожено” маятник за допомогою дешевих китайських підшипників, великого болта і пари шайб на місце карєтки.Потім приварене місце для кріплення аморта щоб зберігся кут нахилу рульової.Ну і наостанок “на колінці” вигнуто і зварене сидіння з трубок що знайшлися в гаражі. Для того щоб впиратися спиною була використана сітка  для вивішування товару що стояла в кутку гаража- від неї був відрізаний і вигнутий шматок підходящого розміру. Донором руля ,каретки і усього навісного обладнання виступив ашанбайк.

Механізм складання був навіяний Ігорем ГаланінимПередньє колесо знімається , одне кріплення аморта відкручується і маятник іде вперед, колесо стає на місце переднього.

Ходові випробування показали завелику нагрузку на передньє колесо і вирішено було переварити раму і посунути кріплення сідла назад для кращого розподілу ваги, Заодно вирішена була проблема з сідлом в контексті складання – куди його дівати – вирішив робити його повністю зйомним разом з багажними дугами. Результат на фото- Алгоритм складання той же самий – знімається сідло , передньє колесо, кріплення аморта – складається маятник вперед Виходить достатньо компактна конструкція , яку можна запхати в чохол для велосипеда. Шарнір для складання рами ровера був заварений для більшої жорсткості рами.Все , до дороги був готовий, квитки вже придбані ,речі спаковані.

В процесі пакування лігерада в поїзд пересвідчився в тому що рама від німецького ровера не дуже підходить в якості донора для лігерада – бо затяжка (товщина стінки 2 мм) – ледве закинув на трєтю полицю , бо ще перед виїздом протягнуло мені спину  ,так що аж рівно стояти не міг.Так почалася подорож до Фундукліївки

Шоста ранку лігерад вже зібраний запакований багаж я вже трохи зігрівся на вокзалі і почав фотографувати

Гугл привів до повороту на Китай-город і тут знову стара знайома по МТБ покатушкам – сільська бруківка

Тут я зрозумів чому у Колумба така мяка підвіска

Проїхавщи трохи я потрапив в халепу усіх богатирів – дорога розгаліджувалася на три Дзвінок Олексію – і правильний шлях був підказаний, а потім і сам гостинний хазяїн вийшов зустріти мене.

Потім,після сніданку почалася підготовка для заїзду інших гостей в якій я приймав участь в міру можливостей- спина давалася взнаки.Ну і звичайно розглядання техніки гостей, потім зустріч ігоря Галаніна з поїзда на яку ми поїхали на чотириколіснику – шикарний апарат – ще й достатньо швидкісний (з використанням електротяги :)) . Вразила його стабільність в поворотах – просто формула 1. Продовження буде ……

3 коментарі до "Табір велоконструкторів 2018"

  1. О, пішли потроху звіти публікуватися 🙂
    Цікаво було дізнатися, що цей лігерад був створений у самий останній час, ще й із усілякого “підручного матеріалу”. А вийшло досить непогано!
    Олеже, чи плануєш ти оцей свій лігерад “доводити до кондиції”, вдосконалювати і т.д., чи він так і залишиться “конструкцією на один похід”? Які відчуття від поїздки на цьому лігераді у порівнянні з “Колумбом”?

  2. У порівнянні з колумбом відчувається якось більш зібраним, менш інертним ,хоча вага в принципі та сама, та й простішим в керуванні ніж колумб.це мабуть тому що посадка більш вертикальна ніж у Колумба, каретка нижче. Планую використовувати його як апарат для поїздок поїздом поки не зроблю чогось легшого (наприклад з алюмінію чи просто з тоншої труби на раму).І потроху доробляю – вже зробив підголовник і переварив сидіння – бо було криве(недодивився) , також зробив кріплення для повітряного аморта знятого з ашанбайка – трошки ваги зкинув, хоча робота аморта для даунхіла мені дуже подобалася(чудово відробляє мєлочь і ход гарний)

  3. Круто! Я тебя слепила из того что было! Понравилось оригинальное сиденье из сетки, похоже ему можно придать любую форму. Зачет!

Залишити відповідь