Журналисты не дождались ни лагеря ни дальней поездки на стримлайнере… Но такая популяризация всё-же лучше, чем моё почти отсутствие на протяжении 2-х последних лет.
2 коментарі до “Сюжет про веломобілі у Китайгороді від телеканалу “Кіровоград””
З нетерпінням чекав на сюжет про Олексійового стрімлайнера проте сподіваюсь що це все ще сира форма обтікача. Я чекав що він буде ще меншим за скочмобіль і більш подібний на Мілана – маленький та швидкий.
Насправді він досить великий і я так розумію для того щоби багажу достатньо напхати. Але таку пласку то велику за площею бічну поверхню фури та пориви вітру будуть кидати з боку у бік і як тоді побутові поїздки чи подорожі по звичайних дорогах?
Можливо цю форму закріпити на дах автівки у двох точках а у третій точці тримати рукою і спробувати навантаження при різних швидкостях щоби зробити тестування типу у аеротрубі тільки підручними засобами?
Або в кінці кінців зкопіювати якийсь європейський корпус а на основі нього вже в процесі їзди вносити свої корективи.
Мені як би не зовсім усеодно що в Олексія вийде і не хочу щоби цей корпус (веломобіль) робився лише для набуття досвіду – дуже вже хочеться щоби ця модель була вдалою і на ній з гідністю знаходивя напис мейд ін юкрейн!
Можливо не варто ліпити аби що за шалені гроші витрачаючи купу часу щоби встигнути до велотабору . Можливо ще доопрацювати і виїхати пізніше та “втерти усім носа ” – можливо навіть європейцям…
Олексію, вітаю тебе з дебютом на телеканалі “Кіровоград”! Якщо я не помиляюсь, цей телеканал завітав до тебе у гості вперше.
З нетерпінням чекав на сюжет про Олексійового стрімлайнера проте сподіваюсь що це все ще сира форма обтікача. Я чекав що він буде ще меншим за скочмобіль і більш подібний на Мілана – маленький та швидкий.
Насправді він досить великий і я так розумію для того щоби багажу достатньо напхати. Але таку пласку то велику за площею бічну поверхню фури та пориви вітру будуть кидати з боку у бік і як тоді побутові поїздки чи подорожі по звичайних дорогах?
Можливо цю форму закріпити на дах автівки у двох точках а у третій точці тримати рукою і спробувати навантаження при різних швидкостях щоби зробити тестування типу у аеротрубі тільки підручними засобами?
Або в кінці кінців зкопіювати якийсь європейський корпус а на основі нього вже в процесі їзди вносити свої корективи.
Мені як би не зовсім усеодно що в Олексія вийде і не хочу щоби цей корпус (веломобіль) робився лише для набуття досвіду – дуже вже хочеться щоби ця модель була вдалою і на ній з гідністю знаходивя напис мейд ін юкрейн!
Можливо не варто ліпити аби що за шалені гроші витрачаючи купу часу щоби встигнути до велотабору . Можливо ще доопрацювати і виїхати пізніше та “втерти усім носа ” – можливо навіть європейцям…
Олексію, вітаю тебе з дебютом на телеканалі “Кіровоград”! Якщо я не помиляюсь, цей телеканал завітав до тебе у гості вперше.