LWB Bent “2017”

Доброго дня поважне панство!

С радостью хочу сообщить, что мой проект длиннобазного байка ”2017′ по моему мнению получился все-таки удачным )))).

С чем я себя и поздравляю!  )))). Но, а если серьезно, то явные плюсы это:

  • хорошая динамика разгона ( заднее 28 колесо);
  • плавность хода (длинная база);
  • большая грузоподъемность.

Минус – большие габариты, но в своем частном доме это некритично.

Основные характеристики:

Переднее колесо 24 дюйма, заднее колесо – 28 дюймов. Длина общая – 246 см. Расстояние между осями – 182 см. Ширина по нижнему багажнику- 41 см. Высота  по выносу руля -113 см. Расстояние от оси каретки до земли – 30 см. Расстояние от оси каретки до оси заднего колеса – 130 см.  Масса 24,7 кг. Трейл 8,5 см. Сидушка сиденья подрессорена двумя амортизаторами из силикона.

Вот такой получился велосипед – “лимузин”.

3 коментарі до “LWB Bent “2017”

  1. “Велосипед-лімузін” – гарна метафора! Мені сподобалось 🙂
    До переваг цього байку можна додати те, що створений апарат подобається самому авторові конструкції 🙂 Та й купа великих бутлів із водою у багажнику теж вражає!
    Шкода, що із-за великих габаритів та суцільної нерозбірної рами цей байк майже неможливо перевозити у потязі, тому навряд чи ми його побачимо у “Таборі велоконструкторів” чи, наприклад, на “Monsters Cars”…
    А мені хотілось би…

  2. Цікава ідея з обводом ланцюга над багажником. Завдяки цьому вантаж не псується і залишається цілим, корисна площа багажника зросла. Olivera, сжіть чи не виникає проблем із перемиканням передач на передніх зірках через те, що ланцюг заходить “зверху” (під іншим кутом)? Чи вирішили проблему із перемиканням задніх передач?

  3. devderabikes – Перемикання передач на передніх зірках досить задовільне. У останній час я використовую таку тактику: задній перемикач на 4 зірку, а основне перемикання роблю переднім перемикачем. Цього достатньо навіть на підйомах у 15 градусів. Вгадав з взаємним розташуванням сидіння та каретки та тихо радію Цьому. Задні передачі – поки що no comments. На жаль!

Коментарі закриті.