Сітібайк

Побачив у фейсбук запис Ігоря Галаніна про створення складного велосипеду  (https://www.facebook.com/Igor.Creator/posts/381698145582352) та дуже зрадів, що наши думки півроку тому шли паралельними шляхами.

У Жовтні 2017р. я теж почав переробку звичайного 24-го хартейлу у розбірний 20 софттейл сіті байк. Зараз я у Маріуполі у відрядженні, і зі мною він! Віз я його у розібраному стані, зібрав без проблем, та зараз мандрую з комфортом по самому великому місту Азовського моря!

4 коментарі до “Сітібайк

  1. Цікава пеперобка! Хотілося б ще глянути на фото у розібраному вигляді. Кілька запитань до автора: я так розумію знімається амортизатор і вісь кріплення задньої вилки до рами? Що це за амортизатор? По публікації: скористайтеся порадами для авторів сайту, бо замість коротенької замітки на головній сторінці сайту висвітлюється ввесь вміст Вашої статті. Ось посилання на інструкцію для публікації http://hpv.com.ua/2014/09/zagolovok-vashoyi-publikatsiyi/

  2. На наступній неділі, як буду повертатися з відрядження, обов’язково сфотографую у розібраному стані. Так, вірно – знімається амортизатор і вісь кріплення задньої вилки до рами. Дякую, статтю виправив. Стосовно амортизатору – це подушка двигуна ВАЗ, ідею її використання як амморта розвинув наш коллега по велоробству з міста Новозибків Брянської області Кудемський Олександр, велике йому Дякую!
    -http://kudemskey.wixsite.com/velomobili

  3. Як на мене, то цей “сітібайк” — дуже практичний та корисний проект, тим більш він створюється саме для повсякденного користування. Не дивно, що і я також прийшов до висновку, що саме такого велосипеда мені якраз і не вистачало 🙂 Тільки, на відміну від автора “сітібайку”, свій проект я розглядаю як “транспорт останніх кілометрів”.

    Ця переробка цікава також тим, що складний велосипед “класичної” конструкції можна швидко перетворити на передньопривідний лігерад по схемі “крузбайка”.

    Оlivera, мені дуже цікаво, у якому саме вигляди Ви узяли із собою цей апарат – у вигляді класичного велосипеда чи у образі “крузбайка”?

    Ідея з використанням подушки двигуна у якості амортизатора мені також подобається. Для свого проекту складного велосипеда я сам розглядав цей варіант, але потім все ж використав гумовий відбійник від задньої підвіски “Запорожця” ЗАЗ-968М – він зовсім не потребує ніякого спеціального кріплення – фіксується лише з одного боку у отворі рами, і все! Тому при складанні велосипеда мені не потрібно нічого від’єднувати чи відкручувати.

  4. Вітаю, Ігоре! Зараз у відрядженні я його використовую як класичний велосипед. Нажаль, варіант крузбайка ще не дороблено як слід. Добавив два нових фото.

Коментарі закриті.