Дитячий трайк-тандем Tristan KIDS X2

Всім привіт! Розпочинаю сезон 2018 публікацією про новий дитячий трайк-тандем. Його компоновка відрізняється від дитячого тандема Kinder Duo Олексія Ганшина. Вона більш схожа на класичний велосипед-тандем, за вийнятком напів-лежачих сидінь та трьохколісної бази.

Як завжди, зупинюся тільки на ключових моментах (більш детальна інформація про проект на сайті майстерні).

Розміри:

довжина (до осі передньої каретки)……..240 см

ширина……………………………………………….78 см

висота (до верхнього краю сидіння)……65 см

ширина колії передніх коліс………………..67 см

база………………………………………………….180 см

дорожній просвіт………………………………..13 см

маса………………………………………………….30 кг.

По комплектації і компоновці: трайк із задньою підпружиненою вилкою, одинарні алюмінієві ободи, передні 16″, задній 20″; три комплекти дискових гальм з роторами на 160 мм; трищітка Shimano 14-28 на 7 швидкостей; манетки-моноблоки (права перемикає передачі на трищітці, а ліва служить фіксатором супорта заднього колеса).

Регулюється відстань від каретки до сидіння, нахил руля, кут нахилу сидіння.

Не можу не відзначити нову розробку Олексія Ганшина – дитяче сидіння, яке регулюється по довжині. Воно складається з двох половин, які скріплені між собою гвинтами. Дуже практичне рішення, адже діти швидко ростуть і замовляти сидіння більшого і більшого розміру було б досить накладно.

Викликав побоювання той факт, що через надмірно довгу базу цей трайк не зможе розвернутися на дорозі. Але як вияснилося йому потрібен такий самий радіус, як моєму електротрайку. Хоча у електротрайка менша база. Думаю, що це через те, що у трайк-тандема кут повороту коліс більший…

Хлопці із задоволенням почали освоювати нову техніку. Добре, що вони майже однакового росту – це дає їм можливість мінятися місцями і по-черзі бути то штурманом, то пілотом. )

7 коментарів до “Дитячий трайк-тандем Tristan KIDS X2

  1. Це техніка для велопоходу. Для дитячої розваги певно краще 2 шт але одномісні. Коли у мене був велопрокат то навіть незнайомі діти старались їздити один біля одного змагаючись на швидкість або маневреність , але автор уседно молодець!

  2. Дякую, Сергію! Так і є, це апарат не для динамічних покатушок з крутими віражами та розворотами на одному місці на 180 градусів, а для туристичних поїздок. У мене є маленький трайк і тестую ще один – на продаж. Тож на них мої орли виробляють фігури вищого пілотажу. ) В поході ж саме головне безпека. Ось відео з маленькими трайками: https://youtu.be/-zKUTt90kRI

  3. Я для мене така дитяча техника – в першу чергу має педагогічний зміст. Гадаю для Михаила та Олексія при створенні трайків першою метою було привчити дітлахів працювати злагоджено, у команді. Досить часто такого не вистачає у взрослому житті. Михайло, а які підшипники в консольних колесах Ви використовуйте?

  4. Vin_slava, thank you!
    Olivera, на мою думку, будь-який батько, не залежно від того, хоче він того чи ні, вже є педагогом. Інше питання якими засобами він займається вихованням, тут у кожного своє бачення, можливості, прийоми. І навіть, якщо він (батько) не займається вихованням – виховання всеодно відбувається…без його участі.
    Я використовую підшипники 6903, 61903 (розміри 17х30х7) і стандартні підшипники, які стоять на втулках із “промами” 6200 (розміри 10х30х9). Підшипник із більшим внутрішнім діаметром ставлю з внутрішньої сторони, а на зовнішній край з меншим. У даній моделі передні колеса консольні, а заднє на двохсторонній вилці, тому там два “рідні” 6200. Зараз завершую роботу над маленьким трайком, там уже всі три колеса консольні… Ось посилання на фото цього трайка: https://www.facebook.com/devderabikes/posts/2044051135918456

  5. Про цю конструкцію можу сказати лише одне – гарна робота! І до того ж дуже корисна.

    Михайле, скажіть — чи є у Ваших планах використати досвід та напрацювання дитячого тандем-трайку для подальшого виготовлення аналогічної , але вже “дорослої” конструкції?

    І ще хочу спитати про задній перемикач (перекидку) – дивлячись на фото, складається враження, що ця деталь майже торкається землі. Скажіть будь ласка, чи це справді є проблемою, чи лише так здається? Чому Ви використали саме таку перекидку (із довгою лапкою)?

  6. Дякую за схвальний відгук, Ігорю!

    Дорослу версію такої компоновки не планую. Якщо дитячий трайк-тандем має 240 см, то доросла версія буде десь до 400 см… Це вже короткобазовий мікроавтобус )) Після завершення ще одного проекту (дитячого одномісного трайку), планую взятися за виготовлення сімейного трайку “Tristan Х4”. Щось подібне до “Гармонії” Олексія Ганшина, тільки на триколісній базі і з мотор-колесом.

    Стосовно перекидки, то вона стандартна. Я такі ввесь час ставлю. Нижня її частина знаходиться на відстані 6 см від землі. Так низько через те, що це найперша передача, а колесо мале (20″). Є ще один фактор – довгий ланцюг у нижній частині (від перекидки до зірки шатунів). Планую встановити ще один підвісний ролик, щоб зменшити гойдання та провисання ланцюга. Тож, думаю, проблем не буде.

Коментарі закриті.