Поїздка до Рівного 140км

Привіт усім!

Їхав у суботу з роботи і прийшла мені в голову ідея поїхати у Рівне.  Синоптики обіцяли гарну погоду , лише на вечір дощ. Якось по особливому не готувався лише зарядив телефон , підкачав колеса і в неділю о восьмій ранку вирушив.

Фото1469

Ранок був напочуд гарний , було тепло та стояв туман. Їхати було легко та цікаво. Коли проїхав поворот на Нетішин то усвідомив як далеко від дому я зібрався

Фото1470

Туман охолоджував та закривав сонце тому я давив на педалі як хотів. Дорога від мого села до Острога гарна та рівнинна лише у самому місті затяжний підйом , але проїхав лише 20 км тому сил не жалів давити на педалі. Далі дорога поганої якості вузька та звилиста, проте машин було мало а їхати було переважно з гірки і я не зоглядівся як доїхав до джерела “Святого Миколая”  Тут беруть воду з усієї округи і купаються у крижаній воді. Я теж намочився , напився та поїхав далі. Об 11.00 я вже був у Рівному , купався на озері “Басів кут” . Вода тепла але зелена та брудна , проте поруч плавали навіть жінки да і душ на березі працював тому усе гаразд.

Люди у Рівному досить гостинні , до мене підійшло тоє чоловіків усі вони знайомі з веломобілями але “тяга до цього вже перегоріла” а винні у цьому відсутність доріжок, хамство водіїв і т.д. Я звісно не розділяю такого скептицизму бо їжджу зараз по дорогах і плюсів бачу більше ніж мінусів. Потім уважно вислухав про недоліки мого прокатного веломобіля , пообіціяв негайно все виправити і поїхав собі. До речі усі троє знають Ігоря Моршалова і мали з ним справу , я також зателефонував йому і дізнався що він у халепі – виїхав на край міста на своєму веломобілі і порвав шину.

Довелось його виручати – взяв у магазині та завіз йому запчастини. В житті на власні очі я бачив лише один не свій веломобіль а Ігоревий трайк був другим. Нічого описувати не стану оскільки сподіваюсь він сам зробить огляд але мене вразила дорога  комплектація , комфорт та швидкісь.  Ми їхали з гірки по трасі Київ-Чоп я почав пригальмовувати при швидкості 42 а Ігор пішов певно за 60 бо за хвилину я його втратив з виду. Взагалі ця траса дуже зручна для подорожей у крайньому випадку біля Рівного , адже тут схили плавні , покриття відмінне і є біля півтора метра краю дороги за суцільною смугою по якій автівки не їдуть а велосипедистам певно можна. Я тут навіть під гірку тримав 28-30 а з гірки 35. Більша швидкість небезпечна бо у мене гальмо ледь-ледь да і думка про те що повз тебе щомиті пролітають мільйони гривень які ти можеш пошкодити перебиває жагу швидкості. Напевно не від доброго дива у Європі обмеження для велосипедів 25 – 40 км/год.Відео0008

Зустіч з Моршаловим змінила мої плани , адже я хотів відпочити у місті з 11.00 до 15.00 і їхати до дому але замість відпочинку я накатав 25 км по Ревненським пагорбам , при цьому ще й показував Рівнянам як я швидко їду під гірку. В результаті лише о 14.00 я попав на день міста . День міста це ярмарок , сцена та безліч людей. Гарне місце щоб себе показати , але мені нажаль не було що . Мій веломобіль геть обдертий зі спітнілим сидінням – такий показувати соромно а дати покататись також. Тому я трохи покатався щоби мене роздивились здалеку на ходу і поставив його за автівками. Бродив по ярмарку але гроші були на карткі а банкомат так і не знайшов тому купив морозиво і воду. Взагалі то харчування для мене не головне але я дуже помилявся. Зранку я пив чай з бліном, вдень морозиво і бутерброд яким мене пригостили на пляжі і на цих припасах я вже проїхав 95 км і збирався ще 70…

На площі перед Кінопалацом мене вразили іномарки “на бляхях” і надпис типу у нас авто коштує 7тис у Литві 1.7тис тому усі на майдан бо авто це не розкіш а засіб пересування. Я обурений таким адже який це засіб пересування коли ти у пробкі стоїш годинами , палиш викопне паливо а потім весь вечір шукаєш де припаркувати і в результаті ставиш на дитячий майданчик чи газон? І все заради того щоби відкрити вікно і струсити попіл на ходу та харкнути в сторону “бідного ” велосипедиста! Я сам автовласник але використовую автомобіль лише коли є крайня необхідність а так автобус або лісапет. Невже ці люди не дивляться навколо і не розуміють що робиться?

Хоча я не прагну змінити систему просто потрібно зробити свій світ комфортним і правильним при цьому не заважаючи іншим жити як вони хочуть.

Фото1473Фото1476Фото1477

Мій лісапет спокійно простояв майже годину без замка і я направився до дому. Зірвався сильний зустрічний вітер який гнав хмару. Дощ мав розпочатися о 18.00 але насувався раніше. Я звернув з траси ліворуч на Здовбунів і натиснув на педалі

Фото1478

Дощ був теплий але мокрий. Час від часу доводилось утікати на узбіччя від фур адже мудаків вистачає і йдуть на обгін великогабариного транспорту не дивлячись на їхні вказівники поворотів. Хочу зазначити що усі вантажівки оминали мене дуже акуратно з увімкненими поворотами , певно розуміючи яку небезпеку вони становлять а легковушки пролітають в міліметрах! Особливо злили зустрічні які мене бачать але усеодно обганяють а я утікаю на узбіччя бо дома чекають малі діти.

В результаті я їхав весь у грязюці та піску , дощ скінчився але попутний транспорт мене обдавав водою з калюж. Я не злився але жалкував що ще не доробив корпусний веломобіль. Багато сигналило Нетішинців які не очікували мене побачити біля Рівног , було навіть приємно. Проїхавши 25 км я втратив сили. Настільки втратив що не міг встати з сидіння. Я і зараз не вірю що таке буває але таке було. Мені 500 метрів лишилось до джерела щоби покупатись а я не міг ворухнути ногою. З 10 хвилин я сидів у кріслі мокрий і брудний шукаючи плюси та оправдання моєї поїздки. Коли встав щоби розходитись то натрапив на кислі яблука яких зїв з десяток і зрозумів що голодний! Через якийсь час доїхав до джерела , покупався , виправ речі а тим часом сонце підсушило асфальт та мене. Телефон намок і фоток не робив. Я випхав у руках веломобіль на гірку і доїхав до магазину. Терміналу у них не було і мені вистачило готівки лише на пальмове морозиво та вафлі. Поки жував біля мене зупинився пенсіонер на велосипеді щоби роздивитись на чому я їду. Він постійно їздить на велосипеді бо таким чином підтягнув серце та прибрав отьоки в ногах і тоді я зрозумів що не марно я цим займаюсь. Людина створена для фізичної активності і так організм очищає та лікує сам себе. А коли ти весь час сидиш на роботі , у “засобі пересування” та дома перед телевізором то твій організм стає “кладовкою” у якій порядок наводять ліками!

Це напевно марно написав бо хто крім мене та того дідуся поміняє “диван з телевізором” на “мокрий-стомлений посеред дороги”?

Як не странно але “Артек” пішов по крові і я знову поїхав. При чому на швидкості 25-28 а потім 30-32. Коли доїхав до знаку Нетішин з міста крутили два шосери. Більшісь усього вони їхали в одне з сіл на відстань 10 км а я вже проїхав 155! Проте я ж на веломобілі! Я їх перегнав але відірватись не зумів і всетаки мене позорно обігнали. Я спробував догнати їх з гірки але вона швидко скінчилась… До дому лишалось рівно 5 км а я руками пхав лісапета під гірку на яку зазвичай їду 15-17 км/год. До села доїхав , у магазині з терміналом придбав морозиво і почав його їсти прямо на касі. Помився і поїхав у гості , правда на авто…

Поїздка з дому до рівного 70 км зайняла туди 3 години у тому числі 10 хв зупинка. Поїздка назад зайняла 4години 10 хвилин у тому числі 40хв зупинки. За день проїхав 165км.

Тиск у колесах 2.2Атм. Основна передача туди 48/15 або 48/21    , назад 38/13 або 38/21. Колеса 26.

Тепер висновки :

1) Правильне харчування!

2) рівномірний розподіл зусиль – не забивати мязи

3)тише їдеш – далі будеш

4)веломобіль корпусний!

 

 

 

5 коментарів до “Поїздка до Рівного 140км

  1. Чудово! Перший повноцінний звіт Сергія Семенчука про його дальню поїздку! Та й сама поїздка на таку відстань на прокатному веломобілі – це вже цікава подія 🙂

    Єдине, чого, на мій погляд, не вистачає у цьому звіті – так це фото самого автора на його веломобілі…

  2. Дякую за цікаву розповідь! В дорозі все буває: і дощ, і грязюка. Але нас це не розхолоджує, тільки сприяє новим ідеям щодо покращення велотехніки. Ми не просто долаємо відстані від точки А до точки Б, як автомобілісти. Ми проживаємо цю відстань! А от заправлятися всеж треба не забувати… 🙂

  3. morshalov, чекаю з нетерпінням огляду! Одна поправочка: веломобіль – веломашина, яка має неперервний обтікач. Велосипед без обтікача, який має три колеса – трайк. Була ж стаття на HPV по цій темі… Це в совку на все що мало педалі і не було схоже на класичний велосипед, казали веломобіль.

Коментарі закриті.