Годинами дивлюсь таке відео а це радує тим що зроблено в Україні! Єдине що дуже не сподобалося то це те що бабцю на переході не пропустив!
Яка швидкість була на спуску по гарній дорозі десь на 10-тій хвилині відео?
Було б ідеально, якби в цьому відео в куточку розмістити маленький прямокутничок із показниками велокомп’ютера (швидкість в першу чергу) паралельно до основного.
Музичка цікава – спека, тягне на східні мотиви 🙂
Дорога як фільм “п’ятдесять відтінків сірого”, поліція обганяє через суцільну , бабок давити-“нєхер шастать”, мотоциклісти без шоломів. На довговолосу чомусь камера не повернулася, а на хлопа певно випадково, там перехрестя.
Я жартую. Олексій молодець . За такими майбутнє України.
Додивився до половини. Кинуло мене в депресняк. Недавно вернувся з мотоподорожі по Австрії.
Подивився другу половину. Велодоріжки в Китайгороді так собі. Як містечко може стати велоцентром України без велодоріг???
На скотчмобілі відкидна кришка має гостриі края? При різкому русі тіла вперед при ударі мобіля в перешкоду можна отримати серйозний удар по кадику. Я коли їду мотом ендурити то знімаю передній вітровик. Бутьте обережні, Олексію.
Надіюся Ви будете на зібранні в Закарпатті. Мрію з Вами познайомитися.
З бабусею це я тупонув… Оминав ями, дивився в дзеркало, та ще й камера в одній руці…
А що до велодоріжок, в Китайгороді, то до мого будинку бруківки всього 600 метрів. Якщо колись там дійсно буде велика веломайстерня, то можна знайти якогось зацікавленого спонсора, щоб заасфальтувати ті 600 метрів широною в 2 метри. Тут голове щоб були люди.
Найдешевша велодоріжка з бруківки. Бруківка, пісок, щебінь, робота обійдеться 330 грн за кв.метр. Бордюр коштує 54 грн. 54×1200=64800грн, 330×600×2=396000.
Разом 460800 грн або 17700 доларів.
О, вже майже проект 🙂 Насправді і по тій дорозі, що є їхати не так і погано, бо всього 600 метрів. Але, як я вже писав, головне це люди, а не гроші. Будуть люди, буде і все інше.
Забув відповісти на питання по швидкості. Максимальна тут буда 68. Мо місту – 20-22. На підйом – 7 км\год. Я вже писав, комфортна швидкість “Скотчмобіля” – 24 км\год. Зараз вона трохи нижча, десь 22 км\год через інші покришки і без контактних педалей. Але порівняння без замірів витрати потужності не мають ніякого сенсу. Взагалі мо мета – зробити такий веломобіль, на якому комфорта швидкість буде 30 або більше. Поки що це мені не вдалося. Тут я маю на увазішвидкість в моїх типових умовах. Знову ж таки порівняння без точного вимюрювання енергетичних витрат є недоцільним. Завжди знайдуться “лосі” які їздять швидше на звичайних велосипедах.
видео замечательное прям как рядом проехался)
Годинами дивлюсь таке відео а це радує тим що зроблено в Україні! Єдине що дуже не сподобалося то це те що бабцю на переході не пропустив!
Яка швидкість була на спуску по гарній дорозі десь на 10-тій хвилині відео?
Було б ідеально, якби в цьому відео в куточку розмістити маленький прямокутничок із показниками велокомп’ютера (швидкість в першу чергу) паралельно до основного.
Музичка цікава – спека, тягне на східні мотиви 🙂
Дорога як фільм “п’ятдесять відтінків сірого”, поліція обганяє через суцільну , бабок давити-“нєхер шастать”, мотоциклісти без шоломів. На довговолосу чомусь камера не повернулася, а на хлопа певно випадково, там перехрестя.
Я жартую. Олексій молодець . За такими майбутнє України.
Додивився до половини. Кинуло мене в депресняк. Недавно вернувся з мотоподорожі по Австрії.
Подивився другу половину. Велодоріжки в Китайгороді так собі. Як містечко може стати велоцентром України без велодоріг???
На скотчмобілі відкидна кришка має гостриі края? При різкому русі тіла вперед при ударі мобіля в перешкоду можна отримати серйозний удар по кадику. Я коли їду мотом ендурити то знімаю передній вітровик. Бутьте обережні, Олексію.
Надіюся Ви будете на зібранні в Закарпатті. Мрію з Вами познайомитися.
З бабусею це я тупонув… Оминав ями, дивився в дзеркало, та ще й камера в одній руці…
А що до велодоріжок, в Китайгороді, то до мого будинку бруківки всього 600 метрів. Якщо колись там дійсно буде велика веломайстерня, то можна знайти якогось зацікавленого спонсора, щоб заасфальтувати ті 600 метрів широною в 2 метри. Тут голове щоб були люди.
Найдешевша велодоріжка з бруківки. Бруківка, пісок, щебінь, робота обійдеться 330 грн за кв.метр. Бордюр коштує 54 грн. 54×1200=64800грн, 330×600×2=396000.
Разом 460800 грн або 17700 доларів.
О, вже майже проект 🙂 Насправді і по тій дорозі, що є їхати не так і погано, бо всього 600 метрів. Але, як я вже писав, головне це люди, а не гроші. Будуть люди, буде і все інше.
Забув відповісти на питання по швидкості. Максимальна тут буда 68. Мо місту – 20-22. На підйом – 7 км\год. Я вже писав, комфортна швидкість “Скотчмобіля” – 24 км\год. Зараз вона трохи нижча, десь 22 км\год через інші покришки і без контактних педалей. Але порівняння без замірів витрати потужності не мають ніякого сенсу. Взагалі мо мета – зробити такий веломобіль, на якому комфорта швидкість буде 30 або більше. Поки що це мені не вдалося. Тут я маю на увазішвидкість в моїх типових умовах. Знову ж таки порівняння без точного вимюрювання енергетичних витрат є недоцільним. Завжди знайдуться “лосі” які їздять швидше на звичайних велосипедах.