Електрофікація і модернізація трайка Tristan Evo. 1.

Tristan Evo.3_4

  Всім привіт! Минуло вже кілька років з моменту публікації статті про мій перший трайк Tristan Evolution 1. З тих пір проведено величезний фронт робіт по модернізації цього апарату. Зокрема замінене рульове управління, встановлена незалежна передня підвіска, електродвигун, дах. В цілому витрачено біля 6-ти місяців часу на модернізацію.

   Перед фарбуванням апарат пробіг 500 км без будь-яких серйозних поломок. Навіть був перекинувся на бік. Просто я здавав заднім ходом на косогорі і не помітив каменя, що потрапив під переднє колесо…і перекинувся. Після того, як я поставив трайк на колеса, виявив зламане дзеркало і подряпаний обтікач. Все інше працювало як і до падіння. Тож я відкрутив дзеркало і поїхав далі.

  Складання Розбирання зайняло дві з  половиною години, а складання два з половиною дні! Після фарбування збирали трайк разом із моїм протеже Олегом.

   Ось деякі параметри електротрайка:

 довжина……………………………240 см

ширина……….……………………99 см

Складання2  висота (зі складеним дахом)………………..119 см

висота (із розскладеним дахом)………….166 см

база…………………………………..…….……….140 см

дорожній просвіт………………………….………18 см

маса (у повному спорядженні)……….……..72 кг

 

запас ходу (при педалюванні) > 45 км

максимальна швидкість 40 км/год

середня швидкість 21-23 км/год

 

 До трайка можна чіпляти причіп, який спеціально сконструйований для перевезення велосипедів, хоча на ньому можна возити й інші вантажі.

Трайк з причепом  Tristan має всі необхідні освітлювальні прилади, зручний пульт з якого здійснюється керування електросистемою. Для освітлення дороги встановлені галогенні лампи.

Складання3  Дах служить для захисту компонентів електросистеми і водія від опадів та сонця. Він відчиняється, тим самим збільшує помітність електротрайка на дорозі.

Tristan Evo.3_3   Вибачайте за таку коротку замітку. На моєму блозі можна почитати повний опис робіт і можливостей електротрайка, перейшовши за посиланням. Задавайте запитання, в коментарях на клубному сайті, постараюся прояснити усі моменти. У мене на блозі є можливість поставити оцінку. Нехай із вашого боку це буде та невелика плата за мої труди, адже за витрачений час на підготовку статті, фото матеріалів та висвітлення свого досвіду я не отримую і не прошу ніякої матеріальної винагороди.

 

4 відгуків на Електрофікація і модернізація трайка Tristan Evo. 1.

  1. Вес конечно большой, но аппарат прочный и надежный! Крутой свет, крыша! Идея с использованием передних вилок супер, однозначно зачет! Не плохо бы закрыть еще и ноги, хотя бы тканью. Комент в блог написать не удается не принимает пароль.

  2. Дякую, barmaley1754! Взагалі думав про обтікач типу того, що зробив Олексій на свого “Магелана”. Він буде відчинятися вперед (теж на пружині від багажника авто), а дах назад. Щойно пробував написати комент на своєму блозі (перед тим розлогінився), усе працює без проблем. Просто щоб блог прийняв коментар треба вказати свою електронну пошту або ввійти через соціальні мережі.

  3. Гарний трайк! Зроблений з любовю до своєї справи. На вигляд як іномарка ! Я бачу кислотні акумулятори та моторколесо і вони додають ваги проте їхати з моторчиком це наче з вітром у спину і така їзда та щей з повною підвіскою – саме задоволення!
    Дуже приємно що є такі ентузіасти бо матеріальної вигоди від такої діяльності недочекаєшся – знаю по собі, але і задоволення теке більше не від чого не отримаєш!

  4. Дякую, Сергію! Воно окупляється, тільки не грошима. :) Дійсно, акумулятори додають ваги (16 кг! – 4 х 12v x 14 Ah), через те і раму довелося підсилювати. Думаю, у перспективі їх можна буде замінити на один літій-іонний (5,5 кг 1 х 48v х 25 Ah), коли вони подешевшають. Таким чином вдасться зменшити масу і збільшити запас ходу. У рамі зробити деякі полегшення, але не значні – в мене чомусь таке відчуття, що акумулятори швидше подешевшають, ніж у нас з’являться нормальні дороги. :)

Напишіть відгук