Електрофікація і модернізація трайка Tristan Evo. 1.

Tristan Evo.3_4

  Всім привіт! Минуло вже кілька років з моменту публікації статті про мій перший трайк Tristan Evolution 1. З тих пір проведено величезний фронт робіт по модернізації цього апарату. Зокрема замінене рульове управління, встановлена незалежна передня підвіска, електродвигун, дах. В цілому витрачено біля 6-ти місяців часу на модернізацію.

   Перед фарбуванням апарат пробіг 500 км без будь-яких серйозних поломок. Навіть був перекинувся на бік. Просто я здавав заднім ходом на косогорі і не помітив каменя, що потрапив під переднє колесо…і перекинувся. Після того, як я поставив трайк на колеса, виявив зламане дзеркало і подряпаний обтікач. Все інше працювало як і до падіння. Тож я відкрутив дзеркало і поїхав далі.

  Складання Розбирання зайняло дві з  половиною години, а складання два з половиною дні! Після фарбування збирали трайк разом із моїм протеже Олегом.

   Складання2

Ось деякі параметри електротрайка:  довжина………………………….………………240 см

ширина……….………………….…..……………99 см

висота (зі складеним дахом)………………..119 см

висота (із розскладеним дахом)…………….166 см

база…………………………………..………….140 см

дорожній просвіт……………………….………18 см

маса (у повному спорядженні)………….……..72 кг

 

запас ходу (при педалюванні) до 85 км

максимальна швидкість………………………….. 40 км/год

середня швидкість………………………………….. 21-23 км/год

 

 До трайка можна чіпляти причіп, який спеціально сконструйований для перевезення велосипедів, хоча на ньому можна возити й інші вантажі.

Трайк з причепом  Tristan має всі необхідні освітлювальні прилади, зручний пульт з якого здійснюється керування електросистемою. Для освітлення дороги встановлені галогенні лампи.

Складання3  Дах служить для захисту компонентів електросистеми і водія від опадів та сонця. Він відчиняється, тим самим збільшує помітність електротрайка на дорозі.

Tristan Evo.3_3   Вибачайте за таку коротку замітку. На моєму блозі можна почитати повний опис робіт і можливостей електротрайка, перейшовши за посиланням. Задавайте запитання, в коментарях на клубному сайті, постараюся прояснити усі моменти. У мене на блозі є можливість поставити оцінку. Нехай із вашого боку це буде та невелика плата за мої труди, адже за витрачений час на підготовку статті, фото матеріалів та висвітлення свого досвіду я не отримую і не прошу ніякої матеріальної винагороди.

 

7 коментарів до “Електрофікація і модернізація трайка Tristan Evo. 1.

  1. Вес конечно большой, но аппарат прочный и надежный! Крутой свет, крыша! Идея с использованием передних вилок супер, однозначно зачет! Не плохо бы закрыть еще и ноги, хотя бы тканью. Комент в блог написать не удается не принимает пароль.

  2. Дякую, barmaley1754! Взагалі думав про обтікач типу того, що зробив Олексій на свого “Магелана”. Він буде відчинятися вперед (теж на пружині від багажника авто), а дах назад. Щойно пробував написати комент на своєму блозі (перед тим розлогінився), усе працює без проблем. Просто щоб блог прийняв коментар треба вказати свою електронну пошту або ввійти через соціальні мережі.

  3. Гарний трайк! Зроблений з любовю до своєї справи. На вигляд як іномарка ! Я бачу кислотні акумулятори та моторколесо і вони додають ваги проте їхати з моторчиком це наче з вітром у спину і така їзда та щей з повною підвіскою – саме задоволення!
    Дуже приємно що є такі ентузіасти бо матеріальної вигоди від такої діяльності недочекаєшся – знаю по собі, але і задоволення теке більше не від чого не отримаєш!

  4. Дякую, Сергію! Воно окупляється, тільки не грошима. 🙂 Дійсно, акумулятори додають ваги (16 кг! – 4 х 12v x 14 Ah), через те і раму довелося підсилювати. Думаю, у перспективі їх можна буде замінити на один літій-іонний (5,5 кг 1 х 48v х 25 Ah), коли вони подешевшають. Таким чином вдасться зменшити масу і збільшити запас ходу. У рамі зробити деякі полегшення, але не значні – в мене чомусь таке відчуття, що акумулятори швидше подешевшають, ніж у нас з’являться нормальні дороги. 🙂

  5. Літієві АКБ на 25 Аг матимуть масу майже 11 кг а якщо менше значить дурять. Щодо “подешевшають” то сумніваюсь бо у свої майже 40 років я зрозумів що заробляти потрібно більше а не економити. Щодо нормальних доріг то у нас є відрізки по 100 – 300 метрів після капітального ремонту і саме там я розганяю на невеликому горбі до 45 і впевнено керую а зїхавши на покриття з ямковим ремонтом відразу відчуваєш опір коченню. Навіть з крутішого горба але з поганим асфальтом так не розганяєшся.
    Також дуже сподобалась електрифікація Трістана. Мені приходило на думку щоби усе керування було від “мозгів” смартфона. Тобто сідаєш у веломобіль (корпусний) підключаєш смартфон до шнура і веломобіль “оживає” : відключається сигналізація, включається музика, вмикається керування контролером та електрообладнанням, на екран виводиться відео з камери заднього виду, працюють датчики сліпої зони або датчики наздоганяючого авто , само собою спідометр та навігатор. Смартфон розповідає про заряд акб та підказує оптимальні режими розрядки.
    Тобто веломобіль стає нашпигований електоронікою не гірше авто. Як правило на такі “штучки” клюють багаті клієнти яких не цікавить надійний , недорогий веломобіль фарбований кистю…

  6. Сергію, у Вас невірна інформація з приводу маси батареї. Ось сайт, де я знайшов літій-іонні батареї (http://ebike.in.ua/product/akkumulyator-litievyj-48v/), там таблиця із кількістю елементів (невеликих акумуляторів) з яких набрана батарея. Написано, що для батареї 48V x 25Ah потрібно 104 елементи (8 рядів по 13 елементів, чи навпаки). Дивлюся характеристики елементів (LG MH1 можна глянути тут – https://www.imrbatteries.com/lg-mh1-18650-3200mah-10a-flat-top-battery/), вичисляю вольтаж і ампераж, все сходиться із заявленими 48V х 25 Ah. Маса елемента 46.9 г * 104 шт. і того 4877,6 або 4,9 кг. Додаємо сюди запобіжник-автомат і пластиковий корпус – 5,5 кг.
    Однозначно потрібно заробляти більше. Та все ж ціна на акумулятори падатиме, бо технології ідуть вперед, кількість акумляторів зростає, будуються нові заводи… Приклад із мобільними телефонами. Щоб мені 15 років назад хтось сказав, що мобілки будуть у кожного – засміяв би! 🙂
    Про керування зі смартфону – ідея крута! Можна обійтися і без приєднання до якогось кабелю, по BlueTouth-каналу керувати. Але для того щоб таке спорудити потрібно: по-справжньому хороший корпусний веломобіль (невелика маса, хороші компоненти, крутий дизайн), можливо з опцією електроприводу, спец по програмуванню для написання програмного забезпечення і спец по електроніці (мікропроцесорній).

  7. я тут дивився http://www.e-bike.com.ua/akkumulyatory-dlya-elektrotransporta/litiyevyye-akkumulyatory?product_id=831
    пише 8.8Аг – 2.7кг , 10 Аг – 4.3 кг. У руках тримав лише дриль 18В 1.5 Аг то користуюсь ним півроку. До нього були 4 шт нікель-кадмієві то вони дійсно важчі і обємніші і дриля з двома акумуляторами вистачало рівно на рік. Відмінність у користуванні дрилем що нікелеві сідали поступово а літієвий має високу потужність до останнього а потім просто вимикається. по терміну служби скажу тоді коли здохне. поки ємність не падає і саморозряду нема хоча експлуатую його як слід заряд-розряд по 1 – 2рази за робочий день кожен акумулятор – свердлю або кручу сотні шурупів.

Коментарі закриті.