Третій Tristan…

Два трайки  Люблю цей час, коли в Качківці з’являється, хоч і не надовго, ще один трайк.

  Поринаєш у роботу з головою і тільки коли викочуєш його з майстерні, приходить усвідомлення того, що поруч із твоїм Tristanom з’явилась йому подібна нова машина…

   Трайк Tristan Piligrim має повну незалежну підвіску всіх коліс, оснащений касетою на 9 передач, двома дисковими гальмами (на передніх колесах), сидінням європейського зразка від Олексія Ганшина.

   Складання трайка тривало майже цілий день, на відміну від попередньої моделі, яка не мала підвіски Tristan Живчик.

Передня підвіска  Найскладнішим вузлом трайка була, звичайно, передня підвіска – у ній багато деталей, рухомих частин та механізмів. Складним інженерним завданням також є протяжка ланцюга. Адже слід оминути руль, тяги, важелі підвіски та пружини…

Осі передніх коліс   Осі передніх коліс виточив із осей від мотоцикла ИЖ. Сталь чудової якості забезпечує необхідну міцність та надійність передньої підвіски. У цій моделі вирішив зробити варіант із знімними осями. Вони будуть проходити крізь трубки вварені у цапфах і затягуватися гайками.

Переднє колесо   Механічні дискові гальма розміщуються на обох передніх колесах – це робить гальмування більш ефективним, ніж гальмування заднім колесом. Руль типу “аватар” дозволяє активно педалювати не розгойдуючи трайк.

Трайк у зборі  Трайк у повному оснащені важить 32 кг. Його масу можна було б зменшити двома прийомами – відмовитися від підвіски і зменшити переріз труби рами. Підвіска була умовою клієнта, а велика труба рами потрібна, щоб витримати чималі навантаження і служити вірою і правдою протягом усього періоду експлуатації (маса замовника 100 кг).

 Готовий трайк  Основне призначення трайка – туристичні походи. Тож повна підвіска буде дуже доречною. Також до рами прикріплений багажник, який навантажує заднє колесо через пружину (підресорений). У верхній частині багажника передбачене місце для труби, на Трайк у зборікраю якої буде розміщений проблисковий маячок (мигалка) для кращої помітності трайка на дорозі.

  Більш детально про етапи збірки на DevderaBikes.

6 коментарів до “Третій Tristan…

  1. Гарний вийшов трайк , колись і собі хотів робити з передньою підвіскою але відмовився , багато рухомих частин і точність виконання складна ))) .

  2. Дякую, Volf! Так, дійсно, роботи з підвіскою багато. Навіть під час фінальної збірки… Попередній трайк без підвіски склав за п’ять годин, а на цей витратив цілий день. Але воно того було варте – їздити значно комфортніше!

  3. Дякую, Олексію! Я просто маю на кого рівнятися…

  4. Дякую, Миколо! Про другий електротрайк напишу окрему статтю із детальними фото. Він вже пройшов близько 500 км, тепер я його розібрав і готую до фарбування…

Коментарі закриті.