Завершення випробувань

IM000162

Доброго дня, дорогі друзі! Хочу дати короткий звіт про результати випробувань прототипу “Скотчмобіль

Скотчмобіль було створено як дослідний взірець, для накопичення досвіду. Виявити, де саме можливо використовувати корпусний веломобіль, які він дає переваги та які має недоліки. На початку я планував подолати 4000 км для виявлення всіх цих  питань,але на практиці за сезон вдалося проїхати лише 3018 км.

Ітак висновки:

1 – Ходова частина, рама, підвіска:

Консольні кріплення всіх коліс без проблем витримали цей пробіг. Не було жодних неприємностей ні з передніми ні з заднім колесом. Підшипники витримують, осі витримують.

Ручка гальм та кермо виявились дуже зручними.  Ширина колії в 60 см є достатньою для поїздок навіть по дуже поганій дорозі.  Незалежна підвіска на пружинах дає змогу тримати нормальну швидкість навіть на бруківці.  Недоліком цієї підвіски є те, що при різких маневрах веломобіль нахиляється в протилежний від повороту бік.  Тому треба бути обережним, і не входити різкі повороти на великій швидкості. В основному така конструкція дозволяє комфортно та безпечно їхати.

2 – Корпус\обтікач

Обтікач, як показали тести ефективності велосипедів, дає велику перевагу. До того ж він реально захищає від дощу і холодного вітру. Проте корпус зі скотча пропускає теплове випромінювання, тому влітку під кришкою було досить жарко. Я думав про повітрязабірник на зразок «крутих тачок» з фільмів «Форсаж», що стоять на капотах.  Можливо, якщо в майбутніх моделях зробити фольговану поверхню всередині – це зменшить нагрів від випромінювання.  Втім, взимку цей недолік перетворюється на перевагу.

 

                Що необхідно врахувати для наступної моделі:

1 – багажне відділення. Необхідно, щоб заднє колесо було ізольоване від внутрішнього об’єму салону. Це дозволить пхати багаж не боючись, що він влізе в колесо, забрудниться або загубиться.  Вхід до багажного відділення має бути ширшим. Це можна зробити за рахунок відкидного крісла.

2 – Демпфер в задній підвісці.  Необхідно встановити демпфер, бо на великій швидкості, при проходженні нерівностей, задня підвіска починає ловити резонанс. Доводиться гальмувати.

3 – Доступ до гальм. Доступ для налаштування гальм сильно ускладнений.

 

Загалом просто потрібно брати досвід європейців, адже вони вже пройшли цей шлях і зробили ті ж самі висновки.

 

Головне те, що веломобіль дійсно виявився зручним у використанні транспортом. Я їздив на ньому і на базар і по офіційних справах.  По місту їздити ним дуже зручно, він помітний, водії приймають його як повноцінного учасника руху, і не намагаються притиснути до краю дороги.  Побутові поїздки дійсно зручні. Сам той факт, що веломобіль можна просто залишити перед магазином, навіть заїхавши на тротуар, вже є великою перевагою. Він не падає, його легко паркувати. Багаж всередині не видно.

Отже плани на майбутнє – розробка корпусного веломобіля з несучим корпусом. Скотчмобіль же поки що, буде моїм основним транспортом для поїздок наодинці.

Шановні ентузіасти, робіть корпусні веломобілі. Вони чудові!

IM000166 IM000165 IM000162

 

6 коментарів до “Завершення випробувань

  1. Аппарат отличный! С жестким корпусом будет вообще супер! Поздравляю с удачной конструкцией! Очень жаль что в городских условиях вылезает проблема, негде хранить!

  2. Пропоную зробити корпус або легко знімаючимся, або зробити капот, щоб можна було легко лагодити та настроювати гальма та інші механізми!
    Апарат чудовий

  3. Ваші досягнення надихають, завжди цікаво читати за поїздки, випробування, деталі конструкцій..
    Кузовний веломобіль мабуть саме та міні-машинка, про яку багато хто мріяв з дитинства 🙂

  4. Да, на счёт городских условий я как-то забыл… Надо иметь какой-то гаражик…
    morshalov, використовую покришки GRL. Багато качати неможна, бо можуть луснути. Але на 3.5 атмосферах котяться не гірше за дорогі аналоги.

    Останнім часом я не подорожую на великі дистанції. До райцентру тепер всього 10 км. Тому комфорт, захист від негоди виходять на перший план.

  5. Дякую за цікавий досвід! Однозначно треба будувати корпусні веломобілі!
    З дисковими гальмами на консольних колесах дійсно проблемка, але є кілька переваг, якщо це вас втішить: вони круто виглядають (мабуть не дуже втішив :)), а ще у випадку, якщо розкрутиться гайка кріплення колеса супорт гальма не дасть колесу вилетіти із осі (досвід).

Коментарі закриті.