“Воля” для Ростика

   Загальновідомо, що велосипед чудовий механічний пристрій, який розширює можливості людини. За його допомогою можна пересуватися значно швидше ніж ногами, мандрувати, їздити на роботу, за покупками. Так само, велосипед повинен допомагати людям, можливості яких, через фізичні вади, обмежені. Зробити їх життя більш насиченим та повноцінним.

   Одним із таких велосипедів є “Воля”. Він призначений для спільних поїздок Ростика і його батька.

   Відеопрезентація проекту “Воля”:

  

   У Ростика ДЦП, самостійно пересуватися він не може, тому він сидить перед батьком у кріслі від інвалідного візка. Його ноги закріплені у спеціальних стременах і під час поїздки вони розминаються – передні шатуни мають ланцюговий привід від основних шатунів. Викрутивши один гвинт, можна відключити “щеплення” і ноги будуть знаходитися в стані спокою, не залежно від того крутяться основні педалі чи ні.

Воля

   Рама велосипеда майже вся виготовлена самостійно (окрім готового трикутника задньої вилки). Подовжена рульова труба.

Воля - велосипед для дитини з ДЦП

   Керування відбувається за допологою двох важелів сполучених тягою. Щоб велосипед не падав під час посадки-висадки, встановлена широка підніжка. “Воля” обладнана двома комплектами дискових гальм та передачами (дві більші зірки на шатунах та сім на задньому колесі).

Велосипед Воля

   В конструкцію велосипеда закладено принцип універсальності. Замість крісла для Ростика, можна встановити кошик для продуктів і їздити на велосипеді не тільки на прогулянки – в магазин, на базар.

Універсальна платформа велосипеда Воля

Трохи більше фото на devderabikes

7 коментарів до ““Воля” для Ростика

  1. Чудовий зразок каргобайку, от тільки ззаду можна було б і більше колесо поставити.

  2. Дякую за відгук, Олеже! Звичайно, можна було і більше колесо ззаду поставити, але тоді б виникли проблеми із тяговими характеристиками. Найменша зірка шатунів використовується для передачі руху на передні педалі, її не можна використати для підйому велосипеда на пагорб. А так при колесі на 20 дюймів можна розвинути відносно більшу тягу ніж на діаметрах 24-28 дюймів. А швидкості 32 км на годину (швидкість, яку можна розвинути на передачі 48х14) достатньо для звичайного велолюбителя.

  3. Самое главное, что Ростик доволен, плюс стимуляция мышц. Аппарат удачный!

  4. Дякую, barmaley-54! Для нас поїздки на велотехніці звична, буденна справа, а для людей таких як Ростик – це справжнє свято! І я радий, що доклав часточку своїх зусиль, умінь і навиків, щоб подарувати йому ті хвилини польоту і радості. Заради такого варто жити!

  5. ИМХО для такого сложного аппарата больше бы подошла схема с двумя передними колесами.

    Намного проще было бы в посадке-выгрузке. Рассматривали такой вариант ?

  6. Black_bird, такий варіант був точкою відправлення. Але проаналізувавши статті на тему вантажних велосипедів із такою схемою, зрозумів, що він буде або надто широким і важким, або нестійким. Проблема у тім, що при використанні класичної велосипедної посадки, при якій центр маси знаходиться високо (на відміну від лежачої) вірогідність перевертання дуже зростає. Двоколісна база не має таких недоліків, на ній завжди витримується вертикальне положення велосипеда не залежно від кута дорожного покриття до горизонту, а в повороті сила, що хоче перевернути велосипед, компенсується нахилом велосипеда у бік повороту. З посадкою-висадкою справляється широка підніжка, при задіянні якої велосипед має чотири точки опори.

    Триколісний варіант, на мій погляд, може бути виправданим лише на схемі, де і водій і пасажир мають лежаче положення – на трайк-тандемі. Батько попереду, син за ним, чи збоку. Але така річ коштувала б в рази дорожче ніж каргобайк.

Коментарі закриті.