Лігерад “Компакт” (проект)

Compact

Починаю розробку нової моделі – лігераду “Компакт”.

Призначення: туризм та поїздки у місті.

Основні завдання:

1 – розбірна рама (дасть можливість швидко скласти ліегерад у чехол для перевезення в поїзді чи автобусі)

2 – мінімальні рзміри при наявності повної підвіски і заднього колеса на 26 дюймів

3 – консольна задня вилка (хороша жорсткість, та можливість обслуговування покришки та камери не знімаючи колесо)

Приношу в жертву універсальність, яка була на першому місці у “Колумбі”.

Планую приїхати з прототипом на “Табір велоконструкторів 2016”.

Compact


12.06.2016

12_июня 12_июня_2

21 коментар до “Лігерад “Компакт” (проект)

  1. Мені подобається форма рами, витонченіша ніж у “Колумба”. Можна сказати навіть сексуальна. 🙂 Гарне положення віджимного ролика – виходить майже пряма лінія між зірками педалів та трищітки. Але боюся, що при певних обставинах, як то ями на наших дорогах, може відбутися зіскакування ланцюга. Вам так не здається? Хіба додати ще якийсь невеликий кожух із трубки чи обмежувач під роликом… Скажіть, Олексію, що саме можна буде відчепити в процесі швидкого розбирання-складання? Яких розмірів буде чохол?

  2. Звісно, там на ролику буде кожух.

    Розмір чехла поки що сказати не можу. Рама буде розділятись навпіл біля сидіння спереду.

    Думаю, що для швидкого складання потрібно буде розділити раму, та зняти сидіння, також, можливо, зняти одну точку кріплення амортизатора, щоб заднє колесо притиснулось до рами.

    Дві частини рами матимуть відповідні фіксатори, щоб в розібраному стані вони не дряпали одна-одну в чехлі.

  3. Имхо что-то тут перемудрено.
    Заднюю пружину будет выламывать.
    Причем конкретно. А она к тому же находится на пути цепи.
    Алексей, ты уже что-то варил или модельку загонял в солид воркс , чтобы силы покрутить ??

  4. Я моделирую в Т-Флекс. Анализ напряжений еще не делал. Буду делать обязательно, чтобы увидеть точки, где нужно усилить. Что до мудрённости, то тут дело вкуса. Я хочу сделать нечто необычное, да и консольные маятники меня просто покорили 🙂 Они и жёстче вилок, и легче по весу.

  5. Алексей, а что мешает перенести пружину на левую часть вилки ??
    В таком положении она будет мешать работе цепи. И это очень четко видно.

  6. Амортизатор с цепью как раз таки никак не конфликтует. Мне вот непонятно как ты собираешся установить там дисковый тормоз?

  7. На заднем маятнике нужно ослабить трубу идущую вверх под углом, и можно убрать плоскую косынку удерживающвю этот угол, но! Нужно добавить трубу от верхнего угла где крепится аморт к точке крепления оси колеса. Конечно она должна быть тоньше и легче горизонтальной.

  8. Там будет ось 17 мм из качественной стали. Не думаю, что её свернёт. А крепиться дисковый тормоз будет на 6-ти гранной коронке на конце оси. Думаю, что всё выдержит. Хотя, испытания покажут точно 🙂

  9. думаю, що власникам таких апаратів для подальшого епатажу доведеться ставити вилки Cannondale-lefty 🙂

  10. А “точка розбору” буде десь біля передка сидіння?
    Тут гадаю ще не завадить мішечок для ланцюжка, для економії часу розбору-збирання можна просто його скидати з передніх зірочок та максимально запихати в мішечок заради чистоти (на жаль із задка швидко не скинути ізза роликів на перемикачі). А то б було непогано, колеса скинув, раму навпіл та ще й ланцюжок повністю кільцем скинув.
    До речі, непогано відчіпляти амортизатор якщо є потреба в зменшені габаритів при перевезенні, у вашому випадку тоді зручно маятник (із знятим колесом) підняти вгору під спинку.
    Можливо варто переглянути заради складання вже звичну конструкцію виносу над вилкою, на яку кріпиться штанга керма? Чи кермо просто відкидатиметься вперед до каретки?

  11. Кстати, насчет мешочка для цепи, я проварил цепь в парафине. Проехал пока 45км. Радуюсь и трансмиссия чистая. Можно отказаться от защитных трубок!

  12. А зачем укорачивать базу и городить проблемы с задним амортом, усилением упора и прочее? на 10 см. короче база получится, но если рама складная – плюсов совсем мало в укорочении базы. Еще другая управляемость – более острая, вертикальная посадка и снижение устойчивости. Колумб и его варианты получились просто отличные. Можно подумать над снижением веса, опять же складную раму. Хозяин-барин, но вопросов сейчас больше чем положительных ответов.
    Консольный маятник -весьма интересно.

  13. Леша, а вот такой вопрос.
    Смотрю на Алиэкспрессе вилку на 20 дюймов с амортизатором.
    И вот думаю – для этой машины надо брать 160 мм или 350 ?

    https://ru.aliexpress.com/item/MEIJUN-20-Inch-Damping-Shock-Absorbers-Bicycle-Front-Fork-BMX-Folding-Bicycles-Bicycles-Ultra-Long-Post/32783771364.html?spm=2114.13010308.0.0.WrQEkm&aff_platform=link-c-tool&cpt=1491133629286&sk=uR7uBY3Rz&aff_trace_key=0078d922bbdf42ea9cb2e849279670e8-1491133629286-07192-uR7uBY3Rz

    И для моей черкасской машины – шток должен быть какой длины ??

Коментарі закриті.