2 коментарі до “Чернівчанин змайстрував ексклюзивний ретро-веломобіль”
Молодець! Цікаве та стильне рішення для побутового корпусного веломобіля. Добре, що є такі люди, яким цікаво робити щось нетрадиційне! Мені проект нагадав білоруський Picar, посилання на який було опубліковано на сайті: http://hpv.com.ua/2015/06/stilniy-velomobil-vid-bilorusiv-picar/
Особисто мене трошки лякає маса понад 50 кг та відсутність підвіски…
Думаю, що цей апарат малопридатний для використання на постійній основі.
Автор сам перечислив його основні недоліки: вага (більше 50 кг), габарити, неможливість дістати його на світ Божий одній людині, потреба в електромотрі (тому що їздити тяжко на такому), малопридатність для руху на дорогах по сусідству з автомобілями.
Мені здається, що ніша таких апаратів – парокове катання (прокат), вело виставки, музейний експонат. Не найкращий спосіб потратити 20 тис. грн і вільний час.
Молодець! Цікаве та стильне рішення для побутового корпусного веломобіля. Добре, що є такі люди, яким цікаво робити щось нетрадиційне! Мені проект нагадав білоруський Picar, посилання на який було опубліковано на сайті: http://hpv.com.ua/2015/06/stilniy-velomobil-vid-bilorusiv-picar/
Особисто мене трошки лякає маса понад 50 кг та відсутність підвіски…
Думаю, що цей апарат малопридатний для використання на постійній основі.
Автор сам перечислив його основні недоліки: вага (більше 50 кг), габарити, неможливість дістати його на світ Божий одній людині, потреба в електромотрі (тому що їздити тяжко на такому), малопридатність для руху на дорогах по сусідству з автомобілями.
Мені здається, що ніша таких апаратів – парокове катання (прокат), вело виставки, музейний експонат. Не найкращий спосіб потратити 20 тис. грн і вільний час.
Вибачайте за різку критику, треба бути чесним.