Акція “Велосипедом на роботу” в Черкасах

Акція "Bike 2 Work" біля міськиради

Акція “Bike 2 Work” біля міськиради

Прийняв участь в акції. Планував їхати у справах на цей день, і тут такий збіг – хороша акція – популяризація велосипеда як транспорту. 100% відповідність  призначенню веломобіля!  То ж вирішив, що маю там бути.

Виїзд з ранку в 5.15 Поперду на горі - заєць

Виїзд з ранку в 5.15
Поперду на горі – заєць

Долина Тясьмину

Долина Тясьмину

На мосту через Тясьмин

На мосту через Тясьмин

З самого ранку було досить холодно, довело надягати шапку.  Також був сильний зустрічний вітер, і майже 60 км він мені намагався заважати. Їхати “на розслабоні” не вийшло. Щоб тримати 24 км\год довелось педалювати у спортивному темпі.  Доїхав до Черкас приблизно за 2.30, і в мене ще лишалось 10 хвилин до початку акції, але в цей час у місті великі пробки, тому я спізнився на 20 хвилин, поки доїхав до міськради. Але, наче, нічого не пропустив.   Зранку нічого не їв, тому першим ділом пішов купити перекус, бо потрібно було відновлювати сили.

Акція "Bike 2 Work" біля міськиради

Акція “Bike 2 Work” біля міськиради

Акцію організували черкаські велосипедисти (http://forum.velo.ck.ua/index.php/topic,4914.0.html). Народу було не дуже багато. Парадокс у тому, що тут були майже  тільки власники МТБ, в той час як основна більшість людей, які їздять на роботу велосипедом, використовують звичайний дорожній велосипед. Таких було тільки декілька.  Але навіть мер катався на велосипеді (див. відео). Тому, я думаю, акція вдала.

 

Також там були журналісти, взяли інтерв’ю і у мене.

Після акції я поїхав виконати своє завдання, а потім почав зворотній шлях. Вітер був сильним попутним. Часто анемометр показував нульову швидкість, при реальній 25-27 км\год. В таких умовах веломобіль втрачає свої аеродинамічні переваги перед вертикальним велосипедом. Недалеко від села Леськи мене наздогнав велобайкер. Спочатку я не намагався з ним ганятись, але коли побачив, що обігнавши мене, він уповільнився, я наліг на педалі, швидкість піднялась до 36-ти і я почав скорочувати дистанцію. Коли між нами залишилось метрів 10, він також прискорився. Але мої сили на цьому були вичерпані. Я тримав темп до підйому, а там зупинився, щоб попити води і зняти кофту.  Тим часом велобайкер зник з поля зору.   Я досить швидко піднявся на підйом, але більше його не бачив, хоча тримав непоганий темп, не дивлячись на втому.  Але, тримати 27 -28 км\год мені було не комфортно через надто низьку передачу. Потрібно або ставити іншу касету, або більшу зірку спереду.  До того ж, на такій швидкості шільність ям на дорозі стає сильною перешкодою, і я просто боявся повідбивати колеса. Комфортний темп так і залишився на рівні 24 км\год.  Швидше їхав тільки на номральній дорозі.  Доїхав до Новоселиці в 12.30,  але гравійна дорога стала такою сипучою, що нещасні 4 км по ній зайняли у мене майже 50 хвилин, при чому в одному місці навіть довелось вилізти і пхати веломобиіль, бо він просто буксував у піску на крутому підйомі.

Так як поїзда вийшла в спортивному темпі в обидва боки (а це 120 км) то після повернення я ліг спати, і прокинувся тільки о шостій вечора.  Взагалі був дуже цікавий день, а ввечері ще й  провів навчальне тестування покришок на 20 дюймів!

2 коментарі до “Акція “Велосипедом на роботу” в Черкасах

  1. Лично мне велосипедом на работу мешают добираться несколько вещей:
    1.Иногда велосипед негде оставить без риска кражи или порчи.
    2. Сейчас часто идут дожди даже если утром было сухо, а работать мокрым нехорошо. Возить велосипед в транспорте не всегда возможно если он переполнен, либо двойые расходы, так как требуют оплаты провоза велосипеда.

  2. Минулого року я активно використовував свій лігерад при поїздках на/з роботи, на щастя там була обладнана шикарна закрита велостоянка приблизно на сорок місць, єдиний мінус що без даху.

    Осінню я почав їздити на роботу мотоциклом, мотивацією послужило “менше витрачати сил та часу”, це тому що зміни по 12 годин, і добиратися в кожен бік 17км.
    Так, доїзжав швидко, не думаючи що на шляху у мене кілька затяжних підйомів та місцями заважають авто на трассі, але мінуси були у витратах на бензин третини зарплати, тому що мотоцикл “не завжди їде”, і теж мочив дощ.

Коментарі закриті.