Колись давно, на “зарі” технологій…Трайк-002

Дозвольте провести невеличкий екскурс в свою історію.

Орієнтовно в 2012 році розробив та зварив триколісний веломобіль, аби відчути  його характеристики в натурі,а також відчути поведінку корпуса. Зварив прототип , ну і звичайно в натурі  (адже тоді я не міг коритсуватися моделюючими програмами) добавляв керівні органи по місцю.


 

Назва : трайк-002 .
кількість місць——— одне;
компоновка ———— триколісний з приводом на заднє;
підвіс ——————– двопідвісний:
кузов ——————– профільна труба ст3 товщиною 2 мм;
корпус —————— металопластикові труби з тепличною плівкою напівзакритий;
багажник ————— до 15 кг із захистом від дощу;
переднє скло ———– прозорий плексіглас 1 мм;
база ———————- 2 м;
колеса ——————- 26 дюймів ;
покришки ————– maxis 26×1″;
кількість передач —– 7;
сидіння —————– стальний каркас із брезентом;
фара ——————— 2 штуки зпереду,світлодіодні;
стопфара —————- світлодіодна;
поворотники ———— світлодіодні;
вага ———————- 27 кг;


 

Рама веломобіля із звичайних профільних труб товщиною 2 мм, перпедні колеса попереду трохи були підресорені.  Задній потужний амортизатор від скутера. Корпус був виготовлений з металопластикових труб, покриття із звичайної плівки.

Листки плівки розробив в програмі Corel Draw. Оріентувався  по цим розмірам,  хотів ще зробити пластикові,  але покищо була як кажуть не судьба.

Керування зробив зовнішнім :

 

Тепер декілька слів про їзду.  Їзда була доволі комфортна , але не швидка із-за парусності веломобіля. Керованість веломобіля хороша , радіус повороту великий, не давав різко повернути ,не дивлячись на це розвертався по автомобільному. На об”їздних трасах , де були фури , вони мене підганяли своїм попутнім вітром – було цікаво.  В дощ їздити звичайно комфортно. В жару – не дуже , отвір зпереду рятував ситуацію. Були навіть мигалки поворотів.На дорогах всі заглядались – це однозначно, час від часу призупинялися автомобілі щоб роздивитися. Одного прекрасного дня сусід по гаражі захотів його собі , я його і продав йому десь їздити в село.

Ось така невеличка історія.

 

 

файли у високій роздільній здатності :

https://goo.gl/photos/Dpk9KSyHKzzeDrEj9

 

 

 

4 коментарі до “Колись давно, на “зарі” технологій…Трайк-002

  1. Дуже дякую за публікацію! Потрібно ще додати хоч якісь технічні дані для роміщення в розділі “Велотехніка\Веломобілі”
    І якось назвати.

    А що за “звичайна плівка”? По типу як для торгівельних наметів?

    А колеса ззовні корпусу дають велику перевагу – не потрібно їх ізолювати, щоб бризки не летіли всередину корпусу. Зараз у мене це актуальна проблема на “Скотчмобілі”.

  2. Назва : трайк-002 .
    кількість місць——— одне;
    компоновка ———— триколісний з приводом на заднє;
    підвіс ——————– двопідвісний:
    кузов ——————– профільна труба ст3 товщиною 2 мм;
    корпус —————— металопластикові труби з тепличною плівкою напівзакритий;
    багажник ————— до 15 кг із захистом від дощу;
    переднє скло ———– прозорий плексіглас 1 мм;
    база ———————- 2 м;
    колеса ——————- 26 дюймів ;
    покришки ————– maxis 26×1″;
    кількість передач —– 7;
    сидіння —————– стальний каркас із брезентом;
    фара ——————— 2 штуки зпереду,світлодіодні;
    стопфара —————- світлодіодна;
    поворотники ———— світлодіодні;
    вага ———————- 27 кг;

Коментарі закриті.